Blauwe power LED's in MA-700

Gestart door Age, oktober 04, 2017, 16:45:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Age

Ik heb nu 2 MA-700's draaien, maar stoor mij aan de groene power-LED's.
Zijn deze te vervangen door blauwe, zodat het meer één geheel lijkt met mijn andere apparatuur?


Zoja, wie zou dat dan eventueel voor mij kunnen doen? Tegen een vergoeding uiteraard.
Marantz SR-7010 / 3 x Marantz PM-700 / LG 60PB560V PLASMA TV / Marantz 6100 & DUAL SC621 platenspeler / Pro-Ject Tube Box II phono-voorversterker / HTPC
Tannoy R3 front /  RC center / R2 rear-back / R1 back/4 Tannoy mR High / Sub: SVS PB-1000

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Age

Sorry, uit Leeuwarden. Maar een stukkie rijden is geen straf voor mij. En mogelijk ook
Marantz SR-7010 / 3 x Marantz PM-700 / LG 60PB560V PLASMA TV / Marantz 6100 & DUAL SC621 platenspeler / Pro-Ject Tube Box II phono-voorversterker / HTPC
Tannoy R3 front /  RC center / R2 rear-back / R1 back/4 Tannoy mR High / Sub: SVS PB-1000

Maus

Hou er wel rekening mee dat blauwe ledjes vrijwel altijd fel zijn en 'schijnen'. Als je dan voor de set zit kan het best hinderlijk worden.

Marvin

Zwarte nagellak verricht wonderen tegen deze irritatie.

JohnWx

Citaat van: marvin op oktober 06, 2017, 01:28:56
Zwarte nagellak verricht wonderen tegen deze irritatie.

Ga jij nog steeds naar die Gothic partys  8-)
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Age

Zwarte nagellak over de groene of blauwe LED's? Maar er kunnen toch wel kleinere in?
En anders plak ik er wel wat overheen. Alstie maar blauw is...hahaha
Marantz SR-7010 / 3 x Marantz PM-700 / LG 60PB560V PLASMA TV / Marantz 6100 & DUAL SC621 platenspeler / Pro-Ject Tube Box II phono-voorversterker / HTPC
Tannoy R3 front /  RC center / R2 rear-back / R1 back/4 Tannoy mR High / Sub: SVS PB-1000

Marvin

Ik was serieus, dus ik zal de vraag verder serieus behandelen.

Over de groene en over de blauwe. Weg lampjes.

Maus

Eventueel matte ledjes nemen. Die schijnen niet heel de kamer door.