Mytec Brooklyn DAC

Gestart door Rob46, oktober 03, 2017, 16:38:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rob46

Deze heeft mijn aandacht gekregen..... :wink:

xander32

Denk je nou werkelijk dat deze beter gaat presteren dan de Accu dac welke een twee-eenheid zal vormen met de Accu versterker  :roll:.

bert50

Deze is wel erg goed en speelt ook dsd Robert maar eerst thuis spelend horen toch


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Boxen Dynaudio Confidence 20
Versterker Hegel 590
Draaitafel VPI Traveller met een Soundsmith The voice element en een Moon 310 LP Phono voortrap
Aurender A10 Streamer
Audioquest Tornado powercables
Audioquest The Thunderbird ls

Rob46

Citaat van: xander32 op oktober 03, 2017, 19:11:25
Denk je nou werkelijk dat deze beter gaat presteren dan de Accu dac welke een twee-eenheid zal vormen met de Accu versterker  :roll:.

Robert heeft een punt.....

Rob46

Citaat van: bert50 op oktober 03, 2017, 20:07:09
Deze is wel erg goed en speelt ook dsd Robert maar eerst thuis spelend horen toch


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Jij hebt ook een punt Bert........ die Mytec is inderdaad ook goed....

Pffffff :oops:

bert50

En de boxen Rob lukt dat ook [emoji12]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Boxen Dynaudio Confidence 20
Versterker Hegel 590
Draaitafel VPI Traveller met een Soundsmith The voice element en een Moon 310 LP Phono voortrap
Aurender A10 Streamer
Audioquest Tornado powercables
Audioquest The Thunderbird ls

bert50

De A10 een keer meenemen [emoji1][emoji1]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Boxen Dynaudio Confidence 20
Versterker Hegel 590
Draaitafel VPI Traveller met een Soundsmith The voice element en een Moon 310 LP Phono voortrap
Aurender A10 Streamer
Audioquest Tornado powercables
Audioquest The Thunderbird ls

xander32

Het zal vast en zeker een fraaie dac zijn, daar twijfel ik geen moment aan. Rob heeft de afgelopen jaren dan ook wel laten zien over een goede smaak te beschikken. Maar daar lijkt een aanhoudende drang tot vernieuwen, tot verandering gaande te zijn. Dat terwijl er zulke fraaie spullekes staan en Rob na iedere aankoop weer aangeeft dat hij volop aan het genieten is ... Vanwaar dan die alsmaar voortdurende stroom aan veranderingen?

Een onderdeeldeel van de hobby  :roll:, dat zou kunnen  :yes:.

sjoek

En waarom zou je weer een extra kastje er bij willen hebben? Nu zit de dac in de versterker toch? Lijkt mij veel mooier ogen ook.
De Set: ,Marantz 6170, hd amp1 , bluesound node n130, Boston acoustics a26.

bert50

#9
En je zal ook weer hele mooie touwtjes moeten hebben van de dac naar de Accuphase


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Boxen Dynaudio Confidence 20
Versterker Hegel 590
Draaitafel VPI Traveller met een Soundsmith The voice element en een Moon 310 LP Phono voortrap
Aurender A10 Streamer
Audioquest Tornado powercables
Audioquest The Thunderbird ls

Rob46

Belangrijk wat Robert schrijft, ik denk ook de macht der hobby  :-o Ik zou MQA wel verder willen verkennen, MQA content is een groeiende markt en SACD doet nog steeds mee..........vandaar dat de Mytec in beeld is.....

bert50

#11
Tja daar weet ik ook weer alles van maar MQA  doet het leuk hier op de 10 [emoji106][emoji106]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Boxen Dynaudio Confidence 20
Versterker Hegel 590
Draaitafel VPI Traveller met een Soundsmith The voice element en een Moon 310 LP Phono voortrap
Aurender A10 Streamer
Audioquest Tornado powercables
Audioquest The Thunderbird ls

Brutus

De audio(fiele) hobby is niet anders dan andere hobby's, er is altijd weer wat nieuws en het kan altijd beter (of duurder).
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

bert50

Amen en zo is het Brutus je moet ook tevreden kunnen zijn toch [emoji848]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Boxen Dynaudio Confidence 20
Versterker Hegel 590
Draaitafel VPI Traveller met een Soundsmith The voice element en een Moon 310 LP Phono voortrap
Aurender A10 Streamer
Audioquest Tornado powercables
Audioquest The Thunderbird ls

Zep

Citaat van: bert50 op oktober 04, 2017, 13:51:44
Amen en zo is het Brutus je moet ook tevreden kunnen zijn toch [emoji848]

Tevreden is leuk....voor heel even  :wink:
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*