PM11s3

Gestart door AkTeVox, september 28, 2017, 19:30:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Brutus

Tja, dat zou ik voor de mijne ook vragen maar ik heb het idee dat deze een stuk ouder is. Neemt niet weg als deze goed is je hem misschien voor 2K kunt meenemen.
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

AkTeVox

Citaat van: Brutus op september 29, 2017, 03:57:01
Tja, dat zou ik voor de mijne ook vragen maar ik heb het idee dat deze een stuk ouder is. Neemt niet weg als deze goed is je hem misschien voor 2K kunt meenemen.

Speel je met het idee?

Brutus

Absoluut niet, deze krijgt (als er tussentijds niets gebeurt) over tien jaar gewoon een servicebeurt zodat hij de volgende 10 jaar vooruit kan. Zie geen reden om hem nu of in de toekomst te vervangen.

Je kunt gerust stellen dat ik zeer tevreden ben met mijn PM11s3  :-D
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

AkTeVox

Zou eerlijk gezegd ook niet weten door wat ik de PM11s3 zou kunnen vervangen. Een voor en eind combi van Classé vind ik prachtig maar die stoppen er helaas mee.




Rob46

Ik ben van mening dat je met de PM11S3 voor jaren de zaken v.w.b. versterking tiptop voor elkaar hebt  :-D

AkTeVox

Citaat van: Rob46 op september 29, 2017, 18:34:44
Ik ben van mening dat je met de PM11S3 voor jaren de zaken v.w.b. versterking tiptop voor elkaar hebt  :-D

Denk ik ook.  :wink:

Ron_Marantz

PM11 inderdaad nooit meer wegdoen, ik zou eerder voor de toekomst een tweede zwarte PM11 willen nemen om straks mijn B&W 802D3's gescheiden aan te sturen. Niet dat het hoeft  8-)
Marantz | B&W

joep

Citaat van: Rob46 op september 29, 2017, 18:34:44
Ik ben van mening dat je met de PM11S3 voor jaren de zaken v.w.b. versterking tiptop voor elkaar hebt  :-D

Denk ik ook.  :wink:

bert50

Of zo goud versterketje [emoji12]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Boxen Dynaudio Confidence 20
Versterker Hegel 590
Draaitafel VPI Traveller met een Soundsmith The voice element en een Moon 310 LP Phono voortrap
Aurender A10 Streamer
Audioquest Tornado powercables
Audioquest The Thunderbird ls

Brutus

Citaat van: AkTeVox op september 29, 2017, 18:30:39
Zou eerlijk gezegd ook niet weten door wat ik de PM11s3 zou kunnen vervangen. Een voor en eind combi van Classé vind ik prachtig maar die stoppen er helaas mee.




Tja....er is altijd wel baas boven baas, dit is inderdaad prachtig maar ik ben tevreden met wat ik nu heb.
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20