Prestige lijn tannoy. Mooi maar lelijk.

Gestart door Peppy, september 20, 2017, 19:29:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

bert50

Pracht luidspreker de sopra 2 [emoji106][emoji106]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Boxen Dynaudio Confidence 20
Versterker Hegel 590
Draaitafel VPI Traveller met een Soundsmith The voice element en een Moon 310 LP Phono voortrap
Aurender A10 Streamer
Audioquest Tornado powercables
Audioquest The Thunderbird ls

Peppy

Inderdaad subliem, die sopra serie, echter; vrouwtje ging in de oppositie, dus van de baan.
Heb vandaag een uitlopend model electra 1028be2 kunnen scoren, voor een wel heel aantrekkelijke prijs; kon ik niet laten lopen.
Ze staan hier nu al hun beste beentje voor te zetten;
klinken bijzonder mooi in mijn niet al te grote huiskamer.
Voorlopig dus met veel plezier,. een tijdje focals luisteren

bert50

Ga je ook geen spijt van krijgen veel luisterplezier [emoji106][emoji445][emoji445]


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Boxen Dynaudio Confidence 20
Versterker Hegel 590
Draaitafel VPI Traveller met een Soundsmith The voice element en een Moon 310 LP Phono voortrap
Aurender A10 Streamer
Audioquest Tornado powercables
Audioquest The Thunderbird ls

Brutus

Citaat van: Peppy op september 23, 2017, 21:11:16
Inderdaad subliem, die sopra serie, echter; vrouwtje ging in de oppositie, dus van de baan.
Heb vandaag een uitlopend model electra 1028be2 kunnen scoren, voor een wel heel aantrekkelijke prijs; kon ik niet laten lopen.
Ze staan hier nu al hun beste beentje voor te zetten;
klinken bijzonder mooi in mijn niet al te grote huiskamer.
Voorlopig dus met veel plezier,. een tijdje focals luisteren

Top gefeliciteerd, als je huiskamer niet zo groot is was de Sopra no.2 ook niets geweest want dit zijn enorme jongens en, denk ik, niet voor een "standaard" huiskamer bedoeld.
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

Peppy

De focals blijken een gouden greep; niet omdat ik zo slim ben, maar puur geluk.
Klinken geweldig hier thuis, en mijn fantasie beweert, dat ze net zo mooi klinken als de sopra 2 in de winkel(?).

Het is in luidsprekerland droevig gesteld, als je wat nieuws zoekt; thuis luisteren?;echt niet!
Op voorraad ?; echt niet. Bestellen ?; wel even vooraf betalen, svp.
Een best sympatieke verkoper, vertelde mij dat de ls-verkoop op nog geen 10% zit als van vroeger jaren. Met uitzondering van de HT piek.

Zelfs de 'tannoy man' bij uitstek in Ede (voorheen Wageningen) had bedroevend weinig staan, eigenlijk alleen de xt8f en de ............je weet wel; turn...... byebye

Zep

Citaat van: Peppy op september 24, 2017, 20:46:52
De focals blijken een gouden greep; niet omdat ik zo slim ben, maar puur geluk.

Je bent in ieder geval een stuk goedkoper uit  :wink:
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

Peppy

De focaltjes zijn echt super; veel detail en als je ze goed neer zet, in het geheel niet 'agressief', zoals wel eens beweerd wordt, klein beetje indraaien, en klaar is kees.
Ik speel diagonaal de kamer in, en deze jongens hebben daar geen enkel probleem mee, matchen prima met marantz 11-serie.

Mvg: P   byebye

Vinyl_Fuchs

Citaat van: Peppy op september 28, 2017, 23:56:23
De focaltjes zijn echt super; veel detail en als je ze goed neer zet, in het geheel niet 'agressief', zoals wel eens beweerd wordt, klein beetje indraaien, en klaar is kees.
Ik speel diagonaal de kamer in, en deze jongens hebben daar geen enkel probleem mee, matchen prima met marantz 11-serie.

Mvg: P   byebye
Een tevreden klant, altijd goed.
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

Brutus

Even gekeken maar dat is een hele mooie speaker  hello
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20