Spotify playlists i.c.m. NA11

Gestart door Ron_Marantz, september 18, 2017, 15:08:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Brutus

#75
Ik heb het allemaal niet zo op dat dac gedoe, ik heb ooit een keer de vraag gesteld van J. van Alpha Audio of een Mussette Dac van Metrum (999 of 1099 weet ff niet meer) een verbetering zou oplevering die de prijs rechtvaardigt.

Zijn antwoord was "ik geloof dat je wel een hoorbare verbetering zult krijgen, maar of dat het bedrag waard is weet ik niet". Als je er al een hebt in een ander apparaat en je bent er van overtuigt dat dit beter is dan is de keuze makkelijk. Een losse aanschaffen.........ik zou zo'n aanzienlijk bedrag liever bij een set andere (lees betere) speakers leggen.
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

TurboMarco

Vandaag heb ik de chromecast  maar eens aangesloten op de main set .
Ik kan niet anders zeggen dat dit super klinkt  HB
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

sjoek

Citaat van: TurboMarco op oktober 09, 2017, 18:25:55
Vandaag heb ik de chromecast  maar eens aangesloten op de main set .
Ik kan niet anders zeggen dat dit super klinkt  HB

De nieuwe of oude versie?
De Set: ,Marantz 6170, hd amp1 , bluesound node n130, Boston acoustics a26.

TurboMarco

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)


TurboMarco

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

xander32

In eerste instantie pront en stevig maar met het verstrijken van de tijd verlept en soft?

Citaat van: TurboMarco op oktober 10, 2017, 00:52:45
Dat ding werkt als een tiet  :-D

sjoek

De Set: ,Marantz 6170, hd amp1 , bluesound node n130, Boston acoustics a26.

Ron_Marantz

#83
En dat voor 39 euro  :yes:

Zit te denken om dat kleine apparaatje ook aan te schaffen en op de USB ingang aan de achterzijde (via DAC) van de NA11 aan te sluiten, iemand ervaring mee?

Zo hoef ik mijn MacBook Pro niet onnodig aan te laten staan om Tidal te laten streamen vanaf mijn MacBook en dan via AirPlay richting de NA11  :-D
Marantz | B&W

Marvin

Geen directe ervaring op die manier, maar die crome cast zou op die manier gewoon moeten werken.

Zep

Citaat van: xander32 op oktober 10, 2017, 06:27:16
In eerste instantie pront en stevig maar met het verstrijken van de tijd verlept en soft?

Hangtieten, bedankt....ik ben een beelddenker  :wink:
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

Ron_Marantz

Inmiddels weer even een periode verder en Spotify / Tidal uitgeprobeerd. Na heel lang luisteren en ervaren hoe de beiden diensten werken, merk ik op dat Spotify gewoonweg beter in elkaar zit qua aanbod, dienstverlening enzovoorts, maar dat Tidal de betere geluidskwaliteit biedt echter de beleving is minder als je kijkt naar de prijs, het aanbod en de kwaliteit van de app. Het prijsverschil is er ook naar. 3,75 euro voor deelname aan het Family abonnement versus 20 euro voor Tidal heeft mij doen besluiten dat ik toch Spotify aanhoud als streamingdienst. Ik ben geen dief van mijn eigen portemonnee voor een net iets betere geluidskwaliteit. Voor 240 euro per jaar daar koop ik nog niet eens cd's van in een jaar tijd, dus als ik iets op Spotify hoor wat ik wil hebben, dan koop ik de hardcopy wel ervan. Ik ben wel benieuwd wanneer Spotify lossless muziek gaat aanbieden.
Marantz | B&W

Zep

Citaat van: Ron_Marantz op oktober 30, 2017, 21:05:21
Ik ben wel benieuwd wanneer Spotify lossless muziek gaat aanbieden.

Beetje dezelfde ervaring hier....de Spotify app werkt gewoon zeer prettig en flac zit er aan te komen  :yes:
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*