Spotify playlists i.c.m. NA11

Gestart door Ron_Marantz, september 18, 2017, 15:08:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ron_Marantz

Citaat van: AkTeVox op september 24, 2017, 18:14:08
En hoe bevalt nou Tidal in combi met de NA11?

Kan niets anders zeggen dan super. Althans, het zou mooier zijn als de NA11 een ingebouwde Tidal support had... zoals de built-in Spotify. Het geluid met Tidal is veel voller en rijker, dan Spotify.
Marantz | B&W

Ron_Marantz

Paar dagen verder... Tidal, Spotify, Spotify, Tidal...  violent1

Ja, Tidal geeft de beste kwaliteit in audio maar het is Spotify wat gebruiksvriendelijker en intuïtiever is qua diensten, dat zie je in de iOS/MacOSX app en dat is jammer van Tidal, het is wat primitiever. Ik vind het fijn dat Spotify meer aanbiedt, ook suggesties aanbiedt wanneer je muziek aan het selecteren bent...

Ik ben er nog niet helemaal over uit welke streamingdienst ik aanhoud, heb nog een kleine 3 weken denk ik om deze uit te proberen voordat ik ga betalen... Spotify heeft dus al aangekondigd om een hifi optie als abonnement te selecteren, maar de hamvraag is uiteraard wanneer.
Marantz | B&W

AkTeVox

Al eens de MQA masters beluisterd op Tidal?


Fritz

Hier fan van sportify , maar na dit topic toch ook maar eens Tidal erop gezet ... stream via de 1508 want de SR7011 ligt in het ziekenhuis voor reparatie ...

Sorry maar echt dat Tidal is niet om aan te horen op de 1508 een Dof stomp geluid ... alle instellingen van high -HIFI en normaal getest echt niet om aan te horen ... zelfde nr. via Sportify ... en ja hoor daar komt een wereld van verschil . heb wel de premium, maar dan nog voor mij 100% een NO GO dat Tidal .


AkTeVox


Rob46

Citaat van: Fritz op oktober 04, 2017, 20:28:22
Hier fan van sportify , maar na dit topic toch ook maar eens Tidal erop gezet ... stream via de 1508 want de SR7011 ligt in het ziekenhuis voor reparatie ...

Sorry maar echt dat Tidal is niet om aan te horen op de 1508 een Dof stomp geluid ... alle instellingen van high -HIFI en normaal getest echt niet om aan te horen ... zelfde nr. via Sportify ... en ja hoor daar komt een wereld van verschil . heb wel de premium, maar dan nog voor mij 100% een NO GO dat Tidal .

Vreemd.........er zijn er hier vele met mij die dit probleem niet herkennen....... :no:

TurboMarco

Vind het maar raar ,de ene vind Spotify beter klinken ,en de ander Tidal .

Ik hoor helemaal geen verschil .

Zou die set van mij dan erg goed zijn omdat alles daar goed op klinkt  :-D
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Fritz

Citaat van: Rob46 op oktober 04, 2017, 21:19:35
Vreemd.........er zijn er hier vele met mij die dit probleem niet herkennen....... :no:

Ik zal wel heel gevoelige boxen hebben  :schater: :schater:

sjoek

Citaat van: TurboMarco op oktober 04, 2017, 21:40:44
Vind het maar raar ,de ene vind Spotify beter klinken ,en de ander Tidal .

Ik hoor helemaal geen verschil .

Zou die set van mij dan erg goed zijn omdat alles daar goed op klinkt  :-D

Dat moet wel zo zijn dan 8-)
De Set: ,Marantz 6170, hd amp1 , bluesound node n130, Boston acoustics a26.

TurboMarco

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

AkTeVox

Ik zie geen verschil zei de blinde..... violent1

TurboMarco

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Brutus

Goede bevestiging dat Spotify Premium goed genoeg is voor mij!!
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

Fritz

 :gp:
Citaat van: Brutus op oktober 05, 2017, 16:14:53
Goede bevestiging dat Spotify Premium goed genoeg is voor mij!!

TurboMarco

Zo blind dat ik ben  8-) (Heino smiley) zie ik ook het verschil wat ik niet kan horen .

Wie denkt dat hij/zij wel boven 18 kilohertz wat hoort dan ?

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)