Spotify playlists i.c.m. NA11

Gestart door Ron_Marantz, september 18, 2017, 15:08:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ron_Marantz

Ik heb binnen Spotify Premium meerdere (3x) playlists, maar het gekke is dat mijn NA11 steeds maar 1 dezelfde laat zien. Iemand een idee? Ik kan nergens zien waar ik iets kan instellen.
Marantz | B&W

AkTeVox

Ik vind het doodzonde. Met Spotify doe je die schitterende NA11 echt te kort.  :yes: :yes:
Aangezien je met playlisten werkt is Spotify voor jou meer dan een bron om nieuwe muziek ontdekken.

Brutus

Vraag maar aan Xander, die is er zo ziek van (Spotify en NA11) dat hij er een Node 2 voor gaat kopen.
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

Ron_Marantz

Citaat van: AkTeVox op september 19, 2017, 18:13:22
Ik vind het doodzonde. Met Spotify doe je die schitterende NA11 echt te kort.  :yes: :yes:
Aangezien je met playlisten werkt is Spotify voor jou meer dan een bron om nieuwe muziek ontdekken.

Haha, nou heb sinds kort Spotify Premium en dacht; laat ik het eens op de NA11 instellen. Toen kwam ik erachter dat ik maar 1 playlist kon zien.

Citaat van: Brutus op september 19, 2017, 23:36:02
Vraag maar aan Xander, die is er zo ziek van (Spotify en NA11) dat hij er een Node 2 voor gaat kopen.

Zal hem ff berichten ja  :-D
Marantz | B&W

Ron_Marantz

Net nadat ik mijn laatste bericht in dit topic had geschreven, zette ik mijn NA11 aan... input op Spotify en even koffie gezet... toen zag ik ineens al mijn playlists staan, snap er nu helemaal niks meer van  frusty
Marantz | B&W

AkTeVox

#5
Citaat van: Brutus op september 19, 2017, 23:36:02
Vraag maar aan Xander, die is er zo ziek van (Spotify en NA11) dat hij er een Node 2 voor gaat kopen.

Ik ken de Node 2 niet en snap niet waarom je die nodig hebt als je een NA11 als streamer hebt.
We gaan de waarheid geen geweld aan doen door te gaan verkondigen dat Spotify een waardige bron is voor de NA11. De NA verdient deftig voer zoals Tidal!  Spotify klinkt dan wel weer goed op mijn Bose soundtouch 30 die in de keuken staat. Had ergens gelezen dat Spotify eveneens aan het experimenteren is HiRes.

Ron_Marantz

Citaat van: AkTeVox op september 20, 2017, 18:24:56
Ik ken de Node 2 niet en snap niet waarom je die nodig hebt als je een NA11 als streamer hebt.
We gaan de waarheid geen geweld aan doen door te gaan verkondigen dat Spotify een waardige bron is voor de NA11. De NA verdient deftig voer zoals Tidal!  Spotify klinkt dan wel weer goed op mijn Bose soundtouch 30 die in de keuken staat. Had ergens gelezen dat Spotify eveneens aan het experimenteren is HiRes.

Tidal zit er goed uit, maar de NA11 heeft geen ingebouwde Tidal support. Dus ik denk dat je dan weer via je iPhone/MacBook moet streamen via AirPlay richting de NA11. Of je iDevice direct aan moet sluiten. Heb ik het mis?
Marantz | B&W

AkTeVox

Kan ook met een pc via de usb achteraan de NA11. 😜

TurboMarco

Ik heb het verschil niet kunnen horen tussen tidal en spotify op een best wel goede set ,tenminste zolang je niet wist waar naar te luisteren  :-)
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

AkTeVox

#9
Citaat van: TurboMarco op september 21, 2017, 13:02:17
Ik heb het verschil niet kunnen horen tussen tidal en spotify op een best wel goede set ,tenminste zolang je niet wist waar naar te luisteren  :-)
Dan was er is mis met de set of je gehoor. Tidal geeft meer diepte en detail aan het geluid. Ook is de bas een stuk voller. Op mijn Bose setje hoor ik ook geen verschil.  Waarom denk je dat Spotify keihard bezig is die Hi-Res on tracks te krijgen.  :wink:

https://www.volkskrant.nl/tech/spotify-streamt-straks-ook-in-cd-kwaliteit-einde-van-mp3-lijkt-in-zicht~a4469164/

Ron_Marantz

Dan neem ik aan dat je de abo Tidal Hifi moet hebben ipv Tidal Premium? 19,99 euro vs 9,99 euro  :lol:
Marantz | B&W

Brutus

Ik heb daar ook wel moeite mee Marco, niet alle nummers want sommige zijn gewoon niet best maar andere daarentegen weer wel. Zoals ome Ken al een keer heeft toegegeven dat Marantz nog niet in staat is een goede streamer te maken (zijn woorden niet de mijne) blijkt wel uit het feit dat het vlaggenschip volgens mij amper een software update krijgt en tot de dag van vandaag gewoon een slechte app heeft. Dat laatste vind ik diep triest voor een speler in die prijsklasse maar Marantz schijnt hier niet zo mee te zitten.
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

AkTeVox

Citaat van: Ron_Marantz op september 21, 2017, 13:45:29
Dan neem ik aan dat je de abo Tidal Hifi moet hebben ipv Tidal Premium? 19,99 euro vs 9,99 euro  :lol:

Met Tidal hifi zit je goed. 😜

bert50

Dat was mijn reden om hem weg te doen en voor Aurender te gaan.
Wat een geweldig mooie speler is dit [emoji106][emoji106][emoji446]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Boxen Dynaudio Confidence 20
Versterker Hegel 590
Draaitafel VPI Traveller met een Soundsmith The voice element en een Moon 310 LP Phono voortrap
Aurender A10 Streamer
Audioquest Tornado powercables
Audioquest The Thunderbird ls

AkTeVox

Citaat van: bert50 op september 21, 2017, 15:23:42
Dat was mijn reden om hem weg te doen en voor Aurender te gaan.
Wat een geweldig mooie speler is dit [emoji106][emoji106][emoji446]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Kost dan ook het dubbele van de NA.... 😕😕😕