Illegaal content d/l gaat bestraft worden

Gestart door xander32, augustus 25, 2017, 14:59:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Brutus

Dacht dat dit allang zo was, wie is er anno 2017 nog zo dom om via Torrents te downloaden. Kun je net zo goed gelijk je adres erbij zetten.

Overigens wordt hier niet gesproken over streaming, wat iets anders is gezien je het niet opslaat, dat verbaasd me enigzins. Een ander ding wat me verbaast is dat men alleen over films spreekt en niet over series?

Ik denk dat een beter aanbod van Netflix ook meer mensen er toe zal zetten legaal films en series te kijken.


Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

sjoek

Citaat van: Brutus op augustus 25, 2017, 15:13:38
Dacht dat dit allang zo was, wie is er anno 2017 nog zo dom om via Torrents te downloaden. Kun je net zo goed gelijk je adres erbij zetten.

Overigens wordt hier niet gesproken over streaming, wat iets anders is gezien je het niet opslaat, dat verbaasd me enigzins. Een ander ding wat me verbaast is dat men alleen over films spreekt en niet over series?

Ik denk dat een beter aanbod van Netflix ook meer mensen er toe zal zetten legaal films en series te kijken.

:gp: een groter aanbod bij netflix zou al veel helpen denk ik, verder twijfel ik er ook over dat de fanatieke downloaders die er nu nog zijn uberhaupt gaan betalen ook al is er geen andere mogelijkheid.
De Set: ,Marantz 6170, hd amp1 , bluesound node n130, Boston acoustics a26.

Brutus

Er zal altijd een harde kern overblijven die ongeachte de (straf)maatregelen en/of goede legale alternatieven toch blijven downloaden.

Maar dat is met alles, ongeacht de enorme geldboetes op te hard rijden, is er nog altijd een bepaald percentage autorijders die belachelijk hard blijven rijden.
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20