Klankverschil PM15s2-LE en PM11S2.

Gestart door KayaRahnee, augustus 25, 2017, 11:48:13

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

KayaRahnee

Citaat van: Samro op september 18, 2017, 20:08:18
Heel mooi dat de Kenwood het zo goed doet op jou speakers! :-D. Het verschil met de Denon is groter dan je dacht...Bedoel je dat de Kenwood BETER klinkt als de Denon? Misschien kun je die Kenwood kopen van jou vriend? Kosten niet veel heb ik gezien, op bv Ebay. :wink:

Ik zou het eerder als "anders" beschrijven.
Bij de Denon is het laag nogal op de voorgrond waardoor naar mijn aanvoelen details wat verstoken blijven.
Bij de Kenwood hoor ik meer detail, speelt wat frisser.
Bij het ene nummer prevereer ik vaak het ene, voor andere nummers dan weer het andere ... zal wel niet de enige zijn zeker.


Amps: Aiyima a07 / Douk Audio D2 / Externe Power Supply / Switch: Nedis Manual 4 port / Streamer: Bluesound Vault 2i / DAC: Eastern Electric MiniMax Plus / Speakers: Magnepan .7 / Draadjes Speakers:  DNM Solid Core /
Interlinks: Sommer Luna Classique.

Samro

Citaat van: KayaRahnee op september 18, 2017, 20:40:47
Ik zou het eerder als "anders" beschrijven.
Bij de Denon is het laag nogal op de voorgrond waardoor naar mijn aanvoelen details wat verstoken blijven.
Bij de Kenwood hoor ik meer detail, speelt wat frisser.
Bij het ene nummer prevereer ik vaak het ene, voor andere nummers dan weer het andere ... zal wel niet de enige zijn zeker.
Nee hier nog een met hetzelfde probleem. Daarom had ik eerder 2 stereo sets 😆😃 Maar daar waren anderen hier in huis niet zo blij mee  :no: Vandaar maar weer een set  verkocht 😅

KayaRahnee

Iemand maakte mij attent op "Linn" ... zou misschien wel iets voor mij kunnen zijn.
Amps: Aiyima a07 / Douk Audio D2 / Externe Power Supply / Switch: Nedis Manual 4 port / Streamer: Bluesound Vault 2i / DAC: Eastern Electric MiniMax Plus / Speakers: Magnepan .7 / Draadjes Speakers:  DNM Solid Core /
Interlinks: Sommer Luna Classique.

Paul

Citaat van: KayaRahnee op september 18, 2017, 21:34:02
Iemand maakte mij attent op "Linn" ... zou misschien wel iets voor mij kunnen zijn.

Jammer dat je je beperkingen hebt en niet kan doen wat je wilt.
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

KayaRahnee

Citaat van: Paul op september 18, 2017, 21:44:42
Jammer dat je je beperkingen hebt en niet kan doen wat je wilt.

Zo is dat ... ik wil best wat centen op tafel leggen voor mooie versterking, maar bij een blinde aankoop denk ik daar toch anders over.
Feit blijft dat ik op deze manier niet echt dichter bij mijn doel kom.
Momenteel heb ik het idee om een deal te maken met de eigenaar (die tevens een goede vriend van me is) van de Kenwood en Denon om eentje hier te mogen houden ... zal geen probleem zijn.
Maar hoe het dan verder moet blijft een groot vraagteken.

Amps: Aiyima a07 / Douk Audio D2 / Externe Power Supply / Switch: Nedis Manual 4 port / Streamer: Bluesound Vault 2i / DAC: Eastern Electric MiniMax Plus / Speakers: Magnepan .7 / Draadjes Speakers:  DNM Solid Core /
Interlinks: Sommer Luna Classique.

Paul

Is er dan niemand in jouw regio die er een ritje aan wilt wagen ?
Zag idd dat BelgiĆ«  / Apeldoorn niet op mijn route ligt.
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

KayaRahnee

Tsja, ik moet al zo dikwijls vragen om vervoer ...
Mijn sociaal leven is ook niet meer wat het geweest is, waardoor contacten snel gaan slinken.
Komt daar bij dat het voor mij nogal moeilijk is om lang van huis te blijven, kan wel maar is wat onvoorspelbaar.
Amps: Aiyima a07 / Douk Audio D2 / Externe Power Supply / Switch: Nedis Manual 4 port / Streamer: Bluesound Vault 2i / DAC: Eastern Electric MiniMax Plus / Speakers: Magnepan .7 / Draadjes Speakers:  DNM Solid Core /
Interlinks: Sommer Luna Classique.