10-Serie valt in de prijzen

Gestart door Brutus, augustus 22, 2017, 15:30:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Brutus

Citaat van: Paul op augustus 22, 2017, 21:11:01
Heb nog een Marantz 2010 pk.  [emoji16]




Verstuurd vanaf mijn SM-J500FN met Tapatalk

Powerrrrrr   :-D :-D
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

Brutus

Citaat van: Rob46 op augustus 22, 2017, 17:16:41
Ik wil de discussie niet gelijk platslaan, maar....

Het is algemeen bekend dat er een behoorlijke winstmarge op bepaalde componenten zit. Dit zal ook per merk verschillen. Maar het ontwerp(tijd), assemblage, transport, bepaalde onderdeeltjes etc etc zal geld -blijven- kosten. Of dit de kwaliteit het uiteindelijk waard is? Ach, de een vindt van wel, de ander niet.

Metaforisch benadert; een feit is dat er verschil in rijeigenschappen bestaat tussen een Fiat Panda en een Mercedes. En ja, beide merken brengen je van A naar B. De een comfortabeler dan de ander. En wil je daar in investeren of niet? Simpel?

Op basis van de prijs ga je er van uit dat het vergelijkbaar is met een Mercedes, zowel bij het uiterlijk als het relatief onbekende onder de kap is dit nog maar de vraag.
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

Marvin

Citaat van: Brutus op augustus 23, 2017, 16:13:26
€ 40.000.000,=  :-o :-o :-o
Jaja. Ik zag het, tik blijkbaar vaker 400 in dan 4 op mn iPhone. [emoji23]

Brutus

Dikke vingers.......heb ik ook last van. Mijn dochter tikt 10x sneller op haar telefoon dan ik  :| :|
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

sjoek

Citaat van: Brutus op augustus 24, 2017, 13:07:05
Dikke vingers.......heb ik ook last van. Mijn dochter tikt 10x sneller op haar telefoon dan ik  :| :|

Dat heeft ook met leeftijd te maken denk ik shutup shutup :-P
De Set: ,Marantz 6170, hd amp1 , bluesound node n130, Boston acoustics a26.

Zep

Citaat van: Brutus op augustus 24, 2017, 13:07:05
Dikke vingers.......heb ik ook last van. Mijn dochter tikt 10x sneller op haar telefoon dan ik  :| :|

Smoesjes, je bent gewoon traag, Brutus  :yes:


:-P :-P
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

Brutus

Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

Zep

Citaat van: Brutus op augustus 24, 2017, 16:55:18
:gaap: :gaap: wat zei je Zep  :-D

Dat jij T R A A A A A A G G G G bent, Brutus....maar dan ook echt heel T R A A A A A A G G G G  :yes:

Vooral met het inpluggen (want meer is het echt niet :no:) van je QED kabels, we zitten al weken in spanning hier!  violent1

Ligt zeker ook aan je dikke vingers?  :schater:   :-D :-D
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

Brutus

Wie zegt dat de QED nog niet aangesloten is, neem rustig de tijd om ze lekker soepel te laten worden etc.  :-)
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

Rob46

#24
Citaat van: Zep op augustus 22, 2017, 21:00:58
Ik begrijp je punt, Rob, maar de metafoor loopt een klein beetje mank op een Fiat Panda. Er zijn ook auto's die aanzienlijk minder kosten dan een Mercedes maar die qua comfort net zo comfortabel rijden. Mensen betalen nu eenmaal ook graag meer voor een naam en een gevoel die je daar bij  krijgt.  En dat is met alles zo, en als het kan.....dan doe ik het ook  :yes:



Ik ben benieuwd wat het gaat worden met de 10 serie. De eerste prijs is in ieder geval binnen.

Zep

Citaat van: Brutus op augustus 24, 2017, 17:34:24
Wie zegt dat de QED nog niet aangesloten is, neem rustig de tijd om ze lekker soepel te laten worden etc.  :-)

:-D :-D
Komt goed, eerst de oor-burn-in ff de tijd geven  :wink:
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

Zep

Citaat van: Rob46 op augustus 24, 2017, 17:53:49


Ik ben benieuwd wat het gaat worden met de 10 serie. De eerste prijs is in ieder geval binnen.

Ja dat wel,  hoewel er ook wat tegenvallende verslagen waren volgens mij  :?
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

Brutus

Er was vrij in het begin, net na het uitkomen van de 10-serie, een review in een op Duitse site. Deze sloot af met de tekst;"Je kunt de PM10 makkelijk omruilen met de PM11, je vrouw zal het verschil niet zien en overigens ook niet horen". Niet een hele positieve afsluiter, aan de andere kant ook weer voldoende reviews die de 10-serie als het absoluut vernieuwde vlaggenschip van Marantz betitelen.

Uiteindelijk zal de toekomstige eigenaar daar over moeten beslissen, voor ons blijft het gissen  :wink:
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

Zep

Citaat van: Brutus op augustus 25, 2017, 17:00:50
Uiteindelijk zal de toekomstige eigenaar daar over moeten beslissen, voor ons blijft het gissen  :wink:

Haha, Brutus....daar heb je dus een heel goed punt  :-D
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*