De set van Marcel

Gestart door Audiophylia Nervosa, augustus 12, 2017, 18:16:30

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

sjoek

De Set: ,Marantz 6170, hd amp1 , bluesound node n130, Boston acoustics a26.

Marvin


DansaN

Netjes hoor!
Bij mij blijft dit meest bij voornemens [emoji16]

bramdg

PrimaLuna ProLogue Two
Marantz CD17mkII+ST
Squeezebox Touch
Metrum NOS QUAD DAC
Clearaudio Emotion + Ortofon 2M Black
Pro-Ject Tube Box II

Klipsch RP-280F
Ah! KB10 Bi-Wired
JvG Z/G
Veloce Black Cat

PS Audio Quintet
VDH Mainstream
Siemens Cyl Fuse Cart

Audiophylia Nervosa

Ook maar even een foto van de achterzijde gemaakt welke ik bullet proof heb uitgevoerd :wink:.

Ik heb een dikke aluminium plaat aan de achterzijde gemaakt zodat de 55 inch LED de bouten van de beugel niet aan de achterzijde het hout in trekken.
Audiophiles don't use their equipment to listen to music.

Audiophiles use music to listen to their equipment.

sjoek

Citaat van: KI-Pearl op juni 22, 2018, 06:17:06
Ook maar even een foto van de achterzijde gemaakt welke ik bullet proof heb uitgevoerd :wink:.

Ik heb een dikke aluminium plaat aan de achterzijde gemaakt zodat de 55 inch LED de bouten van de beugel niet aan de achterzijde het hout in trekken.

Handig.. mooi uitgevoerd.
De Set: ,Marantz 6170, hd amp1 , bluesound node n130, Boston acoustics a26.

xander32

Respect, heerlijk lijkt mij het om zo handig te zijn. Ook al had ik het gereedschap, dan loopt het voorts nog vast op twee linker handen 😏.

renes59

Erg mooie functionele kast en niemand heeft een tweede, compleet naar eigen inzicht.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

Brutus

Knap staaltje werk hoor, goed gereedschap is het halve werk en zo te zien ontbreekt het jou daar ook niet aan  :wink:
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

Voorn

Dat is erg mooi! Op maat en eigen kwaliteit, daar mag je trots op zijn!

Verstuurd vanaf mijn HTC One_M8 met Tapatalk

PM8005, Sr6015, UD7007, Bluesound Vault2,  Nvidia Shield Pro
Front Kef XQ5, Surround KefXQ3, Center XQ2C, Heights Q compact, Subwoofer Rel HT1510

Audiophylia Nervosa

#415
Gister was de olie droog en uitgehard en kon de kast de woonkamer in en zijn/haar positie innemen.











Audiophiles don't use their equipment to listen to music.

Audiophiles use music to listen to their equipment.

sjoek

Ziet er echt mooi uit.. mooi ingericht :yes:
De Set: ,Marantz 6170, hd amp1 , bluesound node n130, Boston acoustics a26.

xander32

Respect voor het vakmanschap :yes:.

Betreft het ontwerp: nu alles er in staat en hangt, vind ik dat de vakken aan beide kanten van de tv het geheel wat druk/rommelig doen ogen.

Audiophylia Nervosa



Betreft het ontwerp: nu alles er in staat en hangt, vind ik dat de vakken aan beide kanten van de tv het geheel wat druk/rommelig doen ogen.

Klopt helemaal, maar gezien het feit dat ik ruimte over hield voor de TV, dacht ik dit op te lossen door aan beide zijden CD-vakjes te maken.

De breedte van de kast is 165 cm om de apparatuur ruimte/lucht te geven dus hield ik bovenop veel zij ruimte over.

Bijkomend voordeel hierin is dat de kast wel meer stabiliteit heeft door extra zijplanken.
Audiophiles don't use their equipment to listen to music.

Audiophiles use music to listen to their equipment.

NB

Kamer set:
Marantz PM 6007 - Q Acoustics 3050 - Infinity Alpha 10 - Yamaha CDS303 - Marantz cd 5000-
Pioneer DV-50LX- Bluetooth receiver BLS- B11.
Sennheisser HD 700 en Sennheiser IE 800.

Slaapkamer:
PM 6004, Mistral Bow 3, Philips cd 723, Dab+tuner.