De set van Marcel

Gestart door Audiophylia Nervosa, augustus 12, 2017, 18:16:30

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

renes59

Mooi spul, uit Noorwegen meen ik.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

Brutus

Die hebben idd hele mooie spullen!
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

Audiophylia Nervosa

Sinds deze week de Canton monitoren in de verkoop.

Dit is de voorloper op de rest van de tweede set welke ook in de verkoop gaat te weten de Roksan en de Project

Cash genereren om mijn andere hobby te bekostigen namelijk de aanschaf van een Mazda MX-5.

Lekker rustig geniet van "gewoon" alleen mijn hoofdset.

groeten,
Marcel
Audiophiles don't use their equipment to listen to music.

Audiophiles use music to listen to their equipment.

NB

En je Marantz SA Pearl is een blijvertje?
Kamer set:
Marantz PM 6007 - Q Acoustics 3050 - Infinity Alpha 10 - Yamaha CDS303 - Marantz cd 5000-
Pioneer DV-50LX- Bluetooth receiver BLS- B11.
Sennheisser HD 700 en Sennheiser IE 800.

Slaapkamer:
PM 6004, Mistral Bow 3, Philips cd 723, Dab+tuner.

Cornelis1921

Citaat van: KI-Pearl op oktober 24, 2018, 15:01:09
Sinds deze week de Canton monitoren in de verkoop.

Dit is de voorloper op de rest van de tweede set welke ook in de verkoop gaat te weten de Roksan en de Project

Cash genereren om mijn andere hobby te bekostigen namelijk de aanschaf van een Mazda MX-5.

Lekker rustig geniet van "gewoon" alleen mijn hoofdset.

groeten,
Marcel
Ik hoop dat de MX-5 jou net zoveel plezier zal geven als de Cantons. pompom Mooie kar trouwens die MX-5! notworthy
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Audiophylia Nervosa

Citaat van: Nb op oktober 24, 2018, 15:44:04
En je Marantz SA Pearl is een blijvertje?

Nog wel, maar ik merk dat de UD7007 aangesloten middels een hele goede XLR kabel niet onder doet voor de SA KI-Pearl.

Dus als ik nog wat cash tekort kom, kan deze altijd nog in de verkoop.
Audiophiles don't use their equipment to listen to music.

Audiophiles use music to listen to their equipment.

xander32

Zonde man, daar ga je spijt van krijgen; de markt van 2e hands apparatuur ligt geheel op z'n gat, je moet momenteel de apparatuur voor een habbekrats van de hand doen. Kapitaalvernietiging.

Dan is het m.i. veel slimmer om het doel nog even uit te stellen en onderwijl te sparen. Wat moet je ook in de wintermaanden met een cabrio, of je moet een opknapper willen kopen die je gaat opwaarderen gedurende de donkere maanden ...

Audiophylia Nervosa

Zo, setje Canton goed verkocht en de  SA KI-Pearl nog beter verkocht.

Nog een paar onderdelen in de verkoop, dan is mij tweede set compleet verleden tijd en luisteren we gewoon lekker naar de hoofd set.

De MX-5 komt steeds dichterbij, we hebben hem al in zicht. HB
Audiophiles don't use their equipment to listen to music.

Audiophiles use music to listen to their equipment.

Audiophylia Nervosa

#443
Hallo forummers,

Ik hoefde niet lang te wachten, de KI is omgezet naar een MX. Ben toch wel blij met sommige Marantz modellen welke behoorlijk waardevast blijven.



Groeten,
Marcel
Audiophiles don't use their equipment to listen to music.

Audiophiles use music to listen to their equipment.

sjoek

De Set: ,Marantz 6170, hd amp1 , bluesound node n130, Boston acoustics a26.

NB

Kamer set:
Marantz PM 6007 - Q Acoustics 3050 - Infinity Alpha 10 - Yamaha CDS303 - Marantz cd 5000-
Pioneer DV-50LX- Bluetooth receiver BLS- B11.
Sennheisser HD 700 en Sennheiser IE 800.

Slaapkamer:
PM 6004, Mistral Bow 3, Philips cd 723, Dab+tuner.

Audiophylia Nervosa

Staat nu nog in Duitsland, maar zal aankomende week deze kant op komen en dan afspraak maken met de RDW.

Audiophiles don't use their equipment to listen to music.

Audiophiles use music to listen to their equipment.

Cornelis1921

Jij hebt mazzel, Marcel, met deze Mazda. ;-) :-D
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

xander32


Audiophylia Nervosa

#449
Hallo Forummers,

Al enige tijd geen aandacht geschonken aan dit forum. Oorzaak is de liefde voor mijn Mazda MX-5  welke momenteel al mijn aandacht opslurpt (en mijn vrouw ook natuurlijk :yes:)

Maar er is weer een aanleiding om even hier wat te posten want ik ben namelijk deze week in het bezit gekomen van een complete Marantz set met bijbehorende B&W boxen. Helaas was de aanleiding wat minder namelijk uit een erfenis maar dat mag de pret niet drukken, had de vorige eigenaar ook niet gewild.

Het gaat hier om een mooie Marantz PM-8003, Marantz SA-8003 en Marantz ST-6003, daarnaast nog een paar hele goede B&W 863 luidsprekers (eerste lichting met kevlar mid.) Helaas hebben de speakers wat omvalschade aan de zijkant en zijn de fronten gesneuveld, vorige eigenaar helaas 2 keer tegen aan gevallen. Technische nog in zeer goede staat.



















Heb de speakers momenteel in de woonkamer staan naast de ProAc, de B&W klinken goed maar een totaal ander geluid dan de ProAc, even wennen dus. Laat deze nog maar even een tijdje staan om van te genieten.

Deze set gaat met der tijd wel in de verkoop!

Tot zover weer eens een update.

Groeten,
Marcel
Audiophiles don't use their equipment to listen to music.

Audiophiles use music to listen to their equipment.