'Op de bank bij Bert50; een

Gestart door Rob46, augustus 09, 2017, 20:04:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

xander32




Mooie upgrade; veel luisterplezier gewenst!

sjoek

Alvast veel luisterplezier toegewenst.
De Set: ,Marantz 6170, hd amp1 , bluesound node n130, Boston acoustics a26.

TurboMarco

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Rob46

Gefeliciteerd Bert met deze prachtige upgrade! Een top streamer met een dito DAC! Uiteraard zijn wij zeer benieuwd naar jouw eerste ervaringen!

Heel veel (luister)plezier samen met de Aurender :yes:

jowa

stupid  Echt heel mooi :yes:


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Zep

*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

bert50

Dank je wel mannen ben ook zeer benieuwd eerst wordt mijn geduld nog op de proef gesteld .
Wat dat betreft ben ik nog een kleine jongen kwa wachten maar goed mochten jullie willen komen luisteren dan zijn jullie altijd welkom om aan een M&G deel te nemen het verslag volgt [emoji106][emoji106]


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Boxen Dynaudio Confidence 20
Versterker Hegel 590
Draaitafel VPI Traveller met een Soundsmith The voice element en een Moon 310 LP Phono voortrap
Aurender A10 Streamer
Audioquest Tornado powercables
Audioquest The Thunderbird ls

Stadium III

We kunnen allemaal niet wachten op nieuwe spullen :-D
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

lo

Kijk, verwachting uitgekomen... :-D
Mooie aankoop Bert, maak graag gebruik van je uitnodiging om nog een keer te komen luisteren.

Veel plezier met de voorpret!
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

bert50

Komt goed Leo [emoji106][emoji106]


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Boxen Dynaudio Confidence 20
Versterker Hegel 590
Draaitafel VPI Traveller met een Soundsmith The voice element en een Moon 310 LP Phono voortrap
Aurender A10 Streamer
Audioquest Tornado powercables
Audioquest The Thunderbird ls

xander32

... zie in de Aurender prijslijst ook een zgn x-pac staan.

Best een interessante combi van een Aurender streamer plus een matchende versterker/dac. Beiden een heerlijk no-nonsense ontwerp met een hoogwaardige afwerking. Wellicht een keer op de Tannies uitproberen :-P.


xander32

... in de verre, verre toekomst   :wink:

TurboMarco

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

xander32

Citaat van: TurboMarco op augustus 11, 2017, 14:03:40
Ziet er iig geil uit  :yes:


... bij 'er geil uitzien' (dat het woordje geil hier maar zo getolereerd wordt  :roll:), denk ik meer aan zoiets;



... maar die zal wel verwijderd gaan worden  :-D.

jrm

Citaat van: bert50 op augustus 11, 2017, 00:36:22
Nou mensen de kogel is door de kerk ik heb een Aurender A 10 besteld nu nog 2 weken wachten [emoji24][emoji24]wel lang maar wat ik hoorde uit de Aurender van Rob is dat wel de moeite waard.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

O, o, o, was ik al aardig onder de indruk van hetgeen ik bij je hoorde, kan ik weer even langskomen  :schater: :schater:

Desalniettemin had ik het wel verwacht, de laatste keer dat ik bij je was, was je al meer in je humeur met de app van de tijdelijke logee bluesound node 2.

Geniet straks van je nieuwe aanwinst!