Alles bedienen met één afstandsbediening.

Gestart door pdufrenne, juli 31, 2017, 20:24:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Cornelis1921

Citaat van: Spikes25 op augustus 04, 2017, 11:45:17
ik heb sinds enige tijd deze AB aangeschaft, voor mij geen Logitech meer.
Leg eens uit? Waarom geen Logitech meer? Een maatje van mij denkt zijn Logitech One ook te vervangen door een Logitech.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Spikes25

Best Cornelis, kijk even na het plaatje ( bijlage) daar kan toch geen Logitech tegenop? Ik neem aan dat deze te zien is?

Maar even serieus, ik heb ook een logitech AB gehad met mooi kleurenscherm, en een HUB. Toen kwam de Ziggo mediabox in huis, een TV met een ingebouwde Pointer. Toen was het klaar met de Logitech AB. Het werd allemaal te omslachtig. Een perfect AB, maar voor simpel gebruik, en voor sommige fysieke knoppen bijvoorbeeld van de Marantz UD 7007 daarvoor moest ik op de LT door een menu heen worstelen. Dit zijn mijn persoonlijke ervaringen, ik kraak LT niet af. Het is maar net wat je prettig vind.
"One good thing about music, when it hits you, you feel no pain."
― Bob Marley

Cornelis1921

Citaat van: Spikes25 op augustus 04, 2017, 12:42:24
Best Cornelis, kijk even na het plaatje ( bijlage) daar kan toch geen Logitech tegenop? Ik neem aan dat deze te zien is?

Maar even serieus, ik heb ook een logitech AB gehad met mooi kleurenscherm, en een HUB. Toen kwam de Ziggo mediabox in huis, een TV met een ingebouwde Pointer. Toen was het klaar met de Logitech AB. Het werd allemaal te omslachtig. Een perfect AB, maar voor simpel gebruik, en voor sommige fysieke knoppen bijvoorbeeld van de Marantz UD 7007 daarvoor moest ik op de LT door een menu heen worstelen. Dit zijn mijn persoonlijke ervaringen, ik kraak LT niet af. Het is maar net wat je prettig vind.
Dankjewel voor de voortreffelijke informatie, Spikes. Ik zal het zo spoedig mogelijk door mijn maatje laten lezen.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Spikes25

Best Cornelis,

Laat hem anders even een lijstje maken met apparatuur die hij zou willen bedienen met de Logitech.
En bezoek de site van Logitech, kijk wat wordt ondersteund. Bij onzekerheid, even bellen met LT, mijn ervaring met LT is bijzonder goed, ze hebben ook nog een top service.

En wat ik niet zo handig vind, kan een ander juist geweldig vinden. Laat hem ook even hierna kijken http://support.logitech.com/nl_nl/category/harmony
Je kan een handleiding downloaden, en kijken of dit te begrijpen is.

SUC6
"One good thing about music, when it hits you, you feel no pain."
― Bob Marley

geoffreyvanvugt

Sinds vorige week de Logitech Harmony Ultimate One in huis.. Echt een pracht om alles mee te bedienen. Ik heb hiervoor een Harmony 600 en 650 gehad en werkten ook uitstekend. Het enige nadeel is dat de PS4 niet kan op de H.U. One. Daar zou ik dan weer een HUB bij moeten hebben van pakmbeet €125,-. Wie weet komt daar ooit nog wel eens een update voor..En anders maar niet. Voorlopig gebruik ik de PS4 even als Blurayspeler. Ik heb de Pana verkocht en wil tzt toch een Marantz BDspeler hebben. Maar dat zijn ook niet de goedkoopste op deze planeet.
Marantz SR7011
Marantz PM7003
Sony UBP-X800
Pro Ject Debut III Esprit
Dune HD Solo Lite

Front - Jamo Concert VII
Surround - Jamo Concert V
SurroundBack - Jamo Concert V
Center - Jamo Concert II​​
Height Front/Back - Jamo 28
Subwoofer - Jamo Sub 360

Frits Denon

Ik denk erover om ook een Logitech aan te schaffen. Kom echter tig modellen tegen. Hoe maak je nou de juiste keuze? Hoef geen toeters en bellen met (kleuren)schermpjes, hubs etc. Heb ook redelijk eenvoudige (stereo) apparatuur en voor Ziggo TV al bewust gekozen voor geen Horizon, maar met CL+module. Scheelde weer een kastje en een AB.
TV Set: Denon PMA 2010ae, Elac BS 403 / Hepta Gem, Sub ESP 2040, DVD/CD Denon DVD DBT 3313UD, Tuner Denon DNP 720ae

Cave: Accuphase E-270, Elac FS 249.3, BS 403, sub ESP 2040 2x, CD Denon SACD/CD 2000ae, Tuner Marantz 2120, Draaitafel: Sony PS- X4

NB

#21
Citaat van: Frits op december 02, 2017, 09:31:38
Ik denk erover om ook een Logitech aan te schaffen. Kom echter tig modellen tegen. Hoe maak je nou de juiste keuze? Hoef geen toeters en bellen met (kleuren)schermpjes, hubs etc. Heb ook redelijk eenvoudige (stereo) apparatuur en voor Ziggo TV al bewust gekozen voor geen Horizon, maar met CL+module. Scheelde weer een kastje en een AB.

Ik vergiste mij. :-o
Kamer set:
Marantz PM 6007 - Q Acoustics 3050 - Infinity Alpha 10 - Yamaha CDS303 - Marantz cd 5000-
Pioneer DV-50LX- Bluetooth receiver BLS- B11.
Sennheisser HD 700 en Sennheiser IE 800.

Slaapkamer:
PM 6004, Mistral Bow 3, Philips cd 723, Dab+tuner.

sonsan

Al jaren een Harmonie 525 in gebruik. Een oudje en simpel maar oh zo makkelijk! Zou niet anders meer willen. Het is even instellen maar daarna kunnen die tig afstandsbedieningen in de kast blijven liggen.
Marantz SR7013 met Aircom T8 - Marantz PM8003 - Cambridge Audio MXN10 - iFi iPower - Dune HD Max - Mordaunt Short Performance 6 front + rear -  MS Mezzo 5 - BK P12-300SB-PR sub - Van Damme UP-LCOFC Hifi speakerkabels - Supra SPC - Panasonic 65ST50

jowa

Als alle apparatuur via ir werkt en je hebt niet meer dan acht verschillende apparaten, koop dan de goedkoopste van Logitech.

Zelf heb ik de Harmony One al jaren en die bevalt uitstekend.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

NB

Citaat van: Nb op december 02, 2017, 11:15:10
Ik heb geen Horizon box, ook geen kaartje, maar digitaal uit de muur,  dan zitten sommige zenders ( die ik toch niet kijk)
op vreemde nummers. Verder met Chromecast, tablet en tv apps.


Kamer set:
Marantz PM 6007 - Q Acoustics 3050 - Infinity Alpha 10 - Yamaha CDS303 - Marantz cd 5000-
Pioneer DV-50LX- Bluetooth receiver BLS- B11.
Sennheisser HD 700 en Sennheiser IE 800.

Slaapkamer:
PM 6004, Mistral Bow 3, Philips cd 723, Dab+tuner.

sjoek

Citaat van: jowa op december 02, 2017, 12:59:05
Als alle apparatuur via ir werkt en je hebt niet meer dan acht verschillende apparaten, koop dan de goedkoopste van Logitech.

Zelf heb ik de Harmony One al jaren en die bevalt uitstekend.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

:gp: hier ook al jaren tevreden harmony one gebruiker.
Indien je een smartphone met ir bezit is anymote ook heel simpel in gebruik trouwens.
De Set: ,Marantz 6170, hd amp1 , bluesound node n130, Boston acoustics a26.

Frits Denon

Met de Harmony 350 zou het moeten kunnen voor mijn Panasonic Viera tv, versterker Denon PMA 1500 ae, tuner DNP 720ae en CD/DVD DBT 3313UD.

Is de goedkoopste zo te zien voor rond de 40,-.
TV Set: Denon PMA 2010ae, Elac BS 403 / Hepta Gem, Sub ESP 2040, DVD/CD Denon DVD DBT 3313UD, Tuner Denon DNP 720ae

Cave: Accuphase E-270, Elac FS 249.3, BS 403, sub ESP 2040 2x, CD Denon SACD/CD 2000ae, Tuner Marantz 2120, Draaitafel: Sony PS- X4

rexp

Voordeel van de One t.o.v. de 350: de One is oplaadbaar. En met de One kun je zelf Activities maken in de volgorde die je wilt, waar je bij de 350 Activities moet toekennen aan bestaande knoppen.

Frits Denon

TV Set: Denon PMA 2010ae, Elac BS 403 / Hepta Gem, Sub ESP 2040, DVD/CD Denon DVD DBT 3313UD, Tuner Denon DNP 720ae

Cave: Accuphase E-270, Elac FS 249.3, BS 403, sub ESP 2040 2x, CD Denon SACD/CD 2000ae, Tuner Marantz 2120, Draaitafel: Sony PS- X4

jowa

De 350 doet het ook prima zonder scherm.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk