Ervaringen met bluetooth oordopjes

Gestart door sjoek, juli 29, 2017, 10:11:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

sjoek

Zoals de titel al doet vermoeden ben ik benieuwd naar ervaringen met bluetooth oordopjes.
Ik zit er over te denken om mijn marshall monitor oordopjes te vervangen voor een paar bluetooth oordopjes maar weet niet zo goed wat ik aan de reviews op het web heb de 1 is compleet negatief de ander niks dan positief.
Dus zijn er mensen hier op het forum die hier ervaring mee hebben? Welke merken presteren goed welke niet.
Ik had zelf in duitsland de philips shb4205wt  gezien maar hier is bijna niks over te vinden.
De Set: ,Marantz 6170, hd amp1 , bluesound node n130, Boston acoustics a26.

Maus

Bluetooth blijf je horen, is mijn ervaring.

sjoek

Citaat van: Maus op juli 30, 2017, 01:11:00
Bluetooth blijf je horen, is mijn ervaring.

Bedoel je doormiddel van ruis? Welk merk heb je getest/ gehad.
De Set: ,Marantz 6170, hd amp1 , bluesound node n130, Boston acoustics a26.

Maus

Ik heb diverse bt speakers, autoradio's met bt én een (dure) Sony ontvanger.


Ik vind het nadelig dat soms de timing tussen apparaten niet klopt. Dan hapert de muziek even, en speelt daarna sneller af om in te halen. Zal natuurlijk ook wel aan mijn telefoon liggen die niet héél rap is.

Het is wel een fijn systeem, maar voor pure geluidskwaliteit niet. Maar wat verwacht je in oordopjes... :)

sjoek

Duidelijk.. ik heb inmiddels meer mensen er over gehoord en krijg toch heel vaak te horen dat er een zachte ruis in de dopjes zit hoe duur ze ook zijn. En denk dat ik me daar wel aan stoor verder ben ik niet zo kritisch.
De Set: ,Marantz 6170, hd amp1 , bluesound node n130, Boston acoustics a26.

Maus

Soms hoor je de interne versterker iets ruisen ja. Ruis stoor ik me niet zo aan, zeker met oordopjes hoor je toch vanallerlei omgevingsgeluiden. Ik neem aan dat je ze niet thuis zal gebruiken?

sjoek

In hoofdzaak is het voor onderweg inderdaad. Ik heb toevallig gister "oordopjes" getest die je voor je oren op de botten plaatst dat is qua geluid wel erg mooi maar het zat niet lekker.
Ik houd het wel wat in de gaten zal vanzelf wel iets langskomen waarvan ik denk dit is het :-D.
In ieder geval bedankt voor het meedenken.
De Set: ,Marantz 6170, hd amp1 , bluesound node n130, Boston acoustics a26.