Versterker gezeik!!!

Gestart door WYWH, december 02, 2007, 16:54:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

SB_Marantz

Niet dubbelzijdig?

De ECI-1 pre wel.

Maakt het ding wel makkelijker te servicen dude.
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

WYWH

Ik schiet wel ff wat foto's.

HAL9000

Citaat van: S.B.Marantz op december 10, 2007, 13:20:00
Niet dubbelzijdig?

De ECI-1 pre wel.

Maakt het ding wel makkelijker te servicen dude.

wat dat ding wat jij mij liet zien die pre?

Herstel  de  oude  glorie  van marantz!!

WYWH

Updates:
1. de klantenservice van Electrocompaniet heeft vandaag al gereageerd!!!!!!!! Zij willen wat meer info hebben.
Maar het feit dat ze al reageren binnen 1 dag op mijn e-mail geeft me iig een goed gevoel.
2. heb de Hifiwinkel officieel laatste herstelmogelijkheid geboden en anders is de e-mail als ingebrekestelling te beschouwen.
3. de eci-4 speelt nu al 4,5 uur met de cd-speler op repeat zonder problemen. Dit wel in de boxruimte met een temp van 5ºC. Kortom, ik denk zelf toch echt aan slechte soldeereilanden. Mijn handen jeuken nu al om zelf die hele print ff opnieuw te vertinnen, maar ik wacht toch nog even.

Lijkt mij voor Electrocompaniet ook interessant omdat als mijn idee klopt, dit waardevolle info voor hun productieproces kan zijn!

mars

maar voor de rest is die electrocompaniet van jou ( als die het doet :wink:) wel een heel fijn klinkende versterker toch?

grtz mars
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

WYWH

Jep, klankmatig is het erg goed. Zeer snelle en dynamische versterker.

mars

Citaat van: WYWH op december 10, 2007, 20:38:40
Jep, klankmatig is het erg goed. Zeer snelle en dynamische versterker.

jaja want ik heb een keer in een winkel de eci-3 ( geloof ik hoor) gehoord en dat was zeker helemaaaaaaaaaaaaaaal niet verkeerd  notworthy
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

WYWH

Eci-4 is verbetering (ahum, arrghhhh,%@!#%@) t.o.v. de eci-3.
De eci-4 voert niet voor niets de meeste ranglijsten aan van de geïntegreerde versterkers in de bladen qua prijs klank verhouding (kwaliteit dus niet ;-O ).

erwin

Ik ben benieuwd hoe ze dit gaan oplossen.

Grtz Erwin.
Citaat van: WYWH op december 10, 2007, 16:13:30
Updates:
1. de klantenservice van Electrocompaniet heeft vandaag al gereageerd!!!!!!!! Zij willen wat meer info hebben.
Maar het feit dat ze al reageren binnen 1 dag op mijn e-mail geeft me iig een goed gevoel.
2. heb de Hifiwinkel officieel laatste herstelmogelijkheid geboden en anders is de e-mail als ingebrekestelling te beschouwen.
3. de eci-4 speelt nu al 4,5 uur met de cd-speler op repeat zonder problemen. Dit wel in de boxruimte met een temp van 5ºC. Kortom, ik denk zelf toch echt aan slechte soldeereilanden. Mijn handen jeuken nu al om zelf die hele print ff opnieuw te vertinnen, maar ik wacht toch nog even.

Lijkt mij voor Electrocompaniet ook interessant omdat als mijn idee klopt, dit waardevolle info voor hun productieproces kan zijn!
marantz sr 5600
marantz dv6600
marantz 250 MKI
advance acoustic mcd 203
iq7,iq3,iq6c,psw2500
interlinks van de gamma

WYWH

De Hifiwinkel gaat dit dus niet oplossen!!!!
Heb net een mail gehad, waar de arrogantie vanaf druipt.
Komt er op neer dat zelfs adovaten uit zijn klantekring zich als makke lammetjes neerleggen bij zijn alomgeldende garantiebepalingen!!!! Echt bizar. En hij behandelde mij echt als een klein ventje ofzo. Tevens wilde hij mij doen geloven dat voor garantie de economische levensduur niet van belang is maar de technische levensduur!!!
Dat zijn twee domme opmerkingen in één. Ten eerste wordt door bijvoorbeeld de branche organisatie voor bijvoorbeeld een televisie de 7 jaar gehanteerd en daarbinnen dient een coulance plaats te vinden. Tevens geeft hij hiermee aan dat de electrocompaniet dus zo een slecht product is dat ik als koper maar twee jaar normaal gebruik mag verwachten en niet meer. Hij zei ook dat een verwacht normaal gebruik van bijv. 10 jaar voor zo een product getuigde van gebrek aan kennis! Heb je ze ooit zo zout gegeten? Voorts gaf hij aan, op mijn opmerking dat transistoren en c's en r's niet erg slijten en zeker niet na twee jaar, dat ik niets van de materie zou begrijpen. Is deze man for real of gewoon een domme detaillist (of is dat dubbel op?). Voorts gaf hij aan dat de prijs niets zeg over de te verwachten levensduur (lees kwaliteit). Ik zeg dan ben u waarschijnlijk de enige dit vindt in de hele wereld: de fabrikanten en gebruikers hanteren nl. een prijs kwaliteitsverhouding. LEES: prijs kwaliteits verhouding!!!!!!!! Die man is echt niet van deze wereld denk ik zo.

Toen kwam nog de belerende toon dat ik maar gewoon de versterker moest langsbrengen en dat hij gerepareerd wordt, zonder opmerking over kostenloos. De man denkt dus echt dat zijn onzinreactie mij opeens heeft bewogen tot doen besluiten om braaf langs te komen en alsnog te betalen.

Wordt vervolgd.

SB_Marantz

De ''hifiwinkel'' heeft hiermee wel aangegeven uit welk soort hout zij gesneden zijn. :|


Heb je trouwens nog een reactie van EC zelf gehad hieromtrent?
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

mars

hai

waar zit dat stelletje zakken wassers?

grtz mars HB
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

SB_Marantz

Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

WYWH

Ik ben ook met Electrocompaniet bezig.
Erg he Wilfred die mail van Van den Dungen!!

mars

@wywh

eindhoven dus, nou Ramon als je er op een andere manier niet uitkomt , ben ik ook wel bereidt om daar euhhh....... een stukje oud gedrag te gaan vertonen  :evil:

:wink:mars

Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun