Spotify - Geen SBT ondersteuning meer

Gestart door xander32, juli 20, 2017, 14:14:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

xander32

Precies zoals de titel aangeeft. Jammer, dat was voor mij jaren een mooie en goedkope streamer.

Vinyl_Fuchs

Citaat van: xander32 op juli 20, 2017, 14:14:59
Precies zoals de titel aangeeft. Jammer, dat was voor mij jaren een mooie en goedkope streamer.
Je hebt toch de NA11 om te streamen?
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

jowa


xander32

... thx Joost. Nu nog iemand zien te vinden die mij kan helpen om dat draaiende te krijgen  :yes:.

Citaat van: jowa op juli 20, 2017, 14:59:14
Er is een 3rd party plugin beschikbaar:
http://forums.slimdevices.com/showthread.php?107615-Announce-Spotty-v1-1-0



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

xander32

Klopt, die kan het zo overnemen. Maar Spotify via de SBT en dan aansturen middels IPeng werkt erg fijn!

Citaat van: Vinyl_Fuchs op juli 20, 2017, 14:17:21
Je hebt toch de NA11 om te streamen?

sjoek

Is er ook een reden voor dat het ineens niet meer werkt?
De Set: ,Marantz 6170, hd amp1 , bluesound node n130, Boston acoustics a26.

pameijer

Citaat van: sjoek op juli 20, 2017, 19:20:29
Is er ook een reden voor dat het ineens niet meer werkt?
Meestal een verandering van de API.
Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

jowa

Beleid van Spotify om oudere type devices niet meer te ondersteunen.
Via de Spotify app op je phone kan je andere devices zoals een SBT benaderen en daar de muziek heen zenden.



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

sjoek

Citaat van: jowa op juli 21, 2017, 08:49:22
Beleid van Spotify om oudere type devices niet meer te ondersteunen.
Via de Spotify app op je phone kan je andere devices zoals een SBT benaderen en daar de muziek heen zenden.



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Klinkt logisch inderdaad.
De Set: ,Marantz 6170, hd amp1 , bluesound node n130, Boston acoustics a26.

xander32

Dan heb je het volgens mij over (een soort van) airplay en dat is duidelijk een andere kwaliteit.

Citaat van: jowa op juli 21, 2017, 08:49:22
Beleid van Spotify om oudere type devices niet meer te ondersteunen.
Via de Spotify app op je phone kan je andere devices zoals een SBT benaderen en daar de muziek heen zenden.



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Brutus

Gewoon even een Node 2 kopen Xander, ben je van het gezeur af en kun je hem ook nog even vergelijken met de NA11  :wink:
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

bert50

Via de USB [emoji12][emoji12]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Boxen Dynaudio Confidence 20
Versterker Hegel 590
Draaitafel VPI Traveller met een Soundsmith The voice element en een Moon 310 LP Phono voortrap
Aurender A10 Streamer
Audioquest Tornado powercables
Audioquest The Thunderbird ls

sjoek

Citaat van: xander32 op juli 21, 2017, 16:30:52
Dan heb je het volgens mij over (een soort van) airplay en dat is duidelijk een andere kwaliteit.

Zou het echt zoveel schelen? Je haalt beide keren hetzelfde bestand uit de spotify bibliotheek. De ene keer direct naar in dit geval squeezebox. De andere keer via een klein omweggetje over je telefoon, maar ik neem aan dat de squeezebox hetzelfde doet dat is het nummer naar je set sturen.
De Set: ,Marantz 6170, hd amp1 , bluesound node n130, Boston acoustics a26.

xander32

Hier klinkt iplay een stuk minder waardig t.o.v. directe stream.

Citaat van: sjoek op juli 21, 2017, 22:10:40
Zou het echt zoveel schelen? Je haalt beide keren hetzelfde bestand uit de spotify bibliotheek. De ene keer direct naar in dit geval squeezebox. De andere keer via een klein omweggetje over je telefoon, maar ik neem aan dat de squeezebox hetzelfde doet dat is het nummer naar je set sturen.

Brutus

Alles wat door de lucht gaat en zeker ook je woonkamer is meer onderhevig aan storing, er van uitgaande dat het via wifi gaat, hier alleen via kabels ook Spotify.

Citaat van: bert50 op juli 21, 2017, 19:47:28
Via de USB [emoji12][emoji12]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geen last met de usb-stick van Xander alleen dat rare Apple achtige ding van jouw Bert  :-D
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20