Samsung op overname pad

Gestart door Brutus, juli 18, 2017, 16:02:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DansaN

Citaat van: Zep op augustus 18, 2017, 10:52:07
Strak plan, je moet ook gewoon geluk hebben met veel dingen. Heb al 9 jaar een relatief goedkope LG boven hangen die het nog prima doet en beneden al 2 maal een slechte Panasonic laten omruilen.  :roll:
Even afkloppen, maar ik heb goede ervaringen met Sony TV's.
Mijn huidige gaat inmiddels al 10 jaar mee zonder problemen.

De vorige was ook een Sony (beeldbuis) die ik ruim 10 jaar heb gehad.
Hij is niet kapotgegaan, maar simpelweg vervangen voor het huidige platte exemplaar.

Brutus

Tja, hiervoor had ik een Panasonic met kont TV, die staat na 14 jaar nog steeds bij mijn neefje te spelen. Zelf daarna een Panasonic Plasma gekocht en deze gaat ook alweer 9 jaar mee en staat erg veel aan (min. 6+ uur p/dag).

Dan ben ik bijna geneigd weer voor een Panasonic te gaan  :-D :-D
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

Zep

Citaat van: DansaN op augustus 18, 2017, 12:16:32
Even afkloppen, maar ik heb goede ervaringen met Sony TV's.

Jahhh, die heb ik nu 1, dus afwachten maar weer....tot nu toe geen problemen  :-D
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

Brutus

Tja......je moet natuurlijk ook wel een beetje geluk hebben maar gevoelsmatig springen Sony en Panasonic er qua levensduur toch wel iets bovenuit. Maar dit is een gevoel er zullen genoeg Samsung's en LG's zijn die ook gerust de 10 jaar halen.
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20