ruis bij sr 7007

Gestart door Hennieddiesel, juli 12, 2017, 09:32:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hennieddiesel

Hoi ,

De reparatie zaak heeft e.e.a. doorgemeten en de ruis niet geconstateerd.

CBdicX

Citaat van: Hennieddiesel op augustus 04, 2017, 13:39:55
Hoi ,

De reparatie zaak heeft e.e.a. doorgemeten en de ruis niet geconstateerd.
Maar , ik denk nog belangrijker, hebben zij de ruis ook hoorbaar waargenomen ?
Want als zij dit niet hebben kunnen waarnemen, en ook niet kunnen traceren met doormeten, dan ligt het aan de thuis situatie.

Spikes25

Buitenom de ruis wat de SR produceert, vind ik dat jij nu ook wat ruis veroorzaakt. :lol: Ik snap het niet meer, werkt de SR nu weer, geen ruis meer zoals de reparateur heeft geconstateerd?

Heb je de SR weer aangesloten, en wat is het resultaat thuis, dat vermeld je nu niet.
Als er dan nog ruis waarneembaar is, dan vraag ik me af of je wel bij een "erkende" winkel o.i.d. ben geweest.
Of er zijn andere oorzaken wat ruis produceert.

Wij horen graag het vervolg
"One good thing about music, when it hits you, you feel no pain."
― Bob Marley

Hennieddiesel

Hallo allemaal,

even een laatste up-date over "mijn ruisprobleem " bij de SR 7007.
uiteindelijk besloten om hem toch door AUDIO SERVICE in Elst te laten repareren.

hiervoor eerst contact met hen opgenomen.
Er werd geadviseerd om de receiver via REMKES beeld en geluid in Eindhoven aan te bieden ( ik woon n.l. dicht bij Eindhoven )
Deze zaak gebeld en vanaf het eerste contact tot de laatste afhandeling : TOP SERVICE !!!

ik kon de receiver bij hen brengen en zij zorgen voor het ophalen en retourneren door AudioService.
Er werd netjes na 1 week gebeld door REMKES wat de kosten zouden worden ( 235,- )
Na akkoord is de receiver keurig gemaakt en kon ik hem weer ophalen bij REMKES in Eindhoven.

wat een goede en professionele service !!
ook blij met AUDIO SERVICE voor het repareren ( wat een andere electronicazaak niet was gelukt ).

wat hebben ze gedaan :
- output circuit hersteld
-6x relais vervangen
- sub voeding hersteld
1x IC vervangen
getest
incl. halen en brengen dus.

wel kiespijn van de kosten maar heb nu wel weer veel luisterplezier terug .