de AB van de PM11s3 voor ander apparaat gebruiken, kan dat?

Gestart door Brutus, mei 21, 2017, 01:43:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Brutus

Bij de PM11s3 zit een mooie AB bijgeleverd. Nu weet ik dat je vroeger codes in kon voeren in de AB om ook een ander toestel te bedienen. Nu zou ik graag de Denon DCD1500AE er mee willen bedienen maar ik kan niet vinden hoe dat ook alweer moest.

Iemand enig idee?
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

xander32


joep

Meest simpel is de Denon verkopen en een SA-11s3 kopen.
Pm-11s3 en SA-11s3 hebben dezelfde afstandbediening.

Brutus

Joep, briljant..........dat ik daar nu niet zelf op gekomen ben  violent1  :-D :wink:
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

xander32

Zou Marcel, jouw hofleverancier het niet weten? Anders ff Audioservice Els contacten (?).

Brutus

Geen idee Xander, bij tv's zit er achter in de handleiding altijd zo'n mega lange code lijst. In de PM11 handleiding staat "kijk in de handleiding van uw andere apparaat", maar daar staat weer niets. Op zich niet zo'n ramp want ik heb A) een Logitech Harmony One die alles aanstuurt en inmiddels al geprogrammeerd en B) de cd-speler wordt toch slecht 2x per jaar gebruikt.

Maar vindt de AB van de PM11 wel erg mooi en ik denk dan D&M, moet kunnen maar het is iets wat meer tussen de oren zit dat er voor zorgt dat het perse moet werken dan er in werkelijkheid gebruik van gemaakt zal worden.

Is een beetje een tik van me, heb ook alle handleidingen digitaal op de laptop van soldeerbout tot aan de afzuigkap  :roll: :-D
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

xander32

 :-o  shutup

Citaat van: Brutus op mei 22, 2017, 15:07:37
Geen idee Xander, bij tv's zit er achter in de handleiding altijd zo'n mega lange code lijst. In de PM11 handleiding staat "kijk in de handleiding van uw andere apparaat", maar daar staat weer niets. Op zich niet zo'n ramp want ik heb A) een Logitech Harmony One die alles aanstuurt en inmiddels al geprogrammeerd en B) de cd-speler wordt toch slecht 2x per jaar gebruikt.

Maar vindt de AB van de PM11 wel erg mooi en ik denk dan D&M, moet kunnen maar het is iets wat meer tussen de oren zit dat er voor zorgt dat het perse moet werken dan er in werkelijkheid gebruik van gemaakt zal worden.

Is een beetje een tik van me, heb ook alle handleidingen digitaal op de laptop van soldeerbout tot aan de afzuigkap  :roll: :-D

DansaN

Citaat van: Brutus op mei 22, 2017, 15:07:37
Geen idee Xander, bij tv's zit er achter in de handleiding altijd zo'n mega lange code lijst. In de PM11 handleiding staat "kijk in de handleiding van uw andere apparaat", maar daar staat weer niets. Op zich niet zo'n ramp want ik heb A) een Logitech Harmony One die alles aanstuurt en inmiddels al geprogrammeerd en B) de cd-speler wordt toch slecht 2x per jaar gebruikt.

Maar vindt de AB van de PM11 wel erg mooi en ik denk dan D&M, moet kunnen maar het is iets wat meer tussen de oren zit dat er voor zorgt dat het perse moet werken dan er in werkelijkheid gebruik van gemaakt zal worden.

Is een beetje een tik van me, heb ook alle handleidingen digitaal op de laptop van soldeerbout tot aan de afzuigkap  :roll: :-D
Code voor Denon cd spelers is 3013.

In de handleiding van een Marantz SR receiver zit nog wel een lange lijst met codes :wink:

Brutus

#8
He DansaN, dat ga ik even uitproberen......waarschijnlijk cd-speler aanzetten en code intikken (denk dan gezien het nergers beschreven staat). Ik laat het nog even weten.

Update: krijg het niet werkend, code zou best goed kunnen zijn maar er staat nergens welke knop(pen) ik verder moet indrukken alvorens de code in te voeren. Heb een paar dingen op de gok geprobeerd maar doet niets.
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

Brutus

Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

thanatos

RTFM  8-) :-D Zouden meer mensen moeten doen  :angel:

Edit : Geen idee of deze ab programmeerbaar is, lijkt mij van niet. Zoja dan zou dit wel bij de importeur/leverancier bekend moeten zijn.

Brutus

Ik ben er inmiddels achter dat de SR modellen wel een programmeerbare AB hebben. Bij de PM11 is dat niet het geval.
Misschien pakt deze wel een 15 of  14 serie sacd-speler van Marantz maar in ieder geval niet van een ander merk.

Maar zoals eerder gezegd, geen man over boord  :-D
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

xander32

Ik zou hem inruilen op een SR als ik jou was  :yes:.

Citaat van: Brutus op mei 24, 2017, 03:31:32
Ik ben er inmiddels achter dat de SR modellen wel een programmeerbare AB hebben. Bij de PM11 is dat niet het geval.
Misschien pakt deze wel een 15 of  14 serie sacd-speler van Marantz maar in ieder geval niet van een ander merk.

Maar zoals eerder gezegd, geen man over boord  :-D


Brutus

Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20