Marantz sr6011 soms geen geluid uit center speaker of hij kraakt lichtelijk.

Gestart door Marcelmaria, mei 07, 2017, 21:30:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marcelmaria

Beste marantz liefhebbers.

Sinds een paar dagen ervaar ik een zeer vervelend probleem met mijn marantz. Bij koude start van de marantz krijg ik pas laat geluid uit me center speaker +- 30sec of langer. Dit gaat gepaard met soms een krakkend geluid. Indien de marantz eenmaal een tijdje aan staat is het goed.

Kan iemand mij hierbij helpen wat dit probleem kan zijn ? Het is behoorlijk storend.

Alvast bedankt

Stadium III

Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

pameijer

Retour verkoper inderdaad. Dit is niet iets dat een instelling is oid. Je kunt alleen ff de kabel naar je centerspeaker checken.
Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

Marcelmaria

Vandaag werkt alles wel gewoon en normaal :S

Wat ik gister gedaan heb is alleen vodafone is nu t-mobile geworden kastje gereset en nu bij koude start werkt het normaal en ook direct.

Ik heb het gister misschien niet goed uitgelegd maar dit gebeurde via me interactieve tv kastje. Kan deze de boosdoender ook geweest zijn ?

Vriendelijke groet
Marcel

Marvin

Ja als het enkel via de decoder gaande was, dan kan dat heel goed natuurlijk.

Marcelmaria

Ja tot zover ik weet was dit alleen via de vodafone decorder. Ik heb geen andere bron die 5.1 surround kan uitzenden. Ben nog aan het sparen voor de blue-ray speler

Vandaag werkte het 2x achter elkaar aan normaal. Vanochtend deed ie het gelijk goed en vanavond ook weer.

Ik weet niet of dit een probleem kan zijn maar mijn vrouwtje heeft nogal de neiging om de vodafone decorder niet uit te doen waardoor hij 9 van de 10 x altijd aan staat en nooit uit.

tv gaat via marantz gelijk uit zodat ze dit niet kan vergeten :angel: