De set van jo boreas

Gestart door Joboreas, mei 07, 2017, 11:10:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joboreas

Hoi xander dat is wel de bedoeling dat ik bij b&w blijf ook voor het admos speakers ik heb al verschilende keuzes.ik heb een gips plaffon moet alleen kijken of ik voldoende ruimte er tussen heb.mocht het niet zo zijn denk ik ook aan de m1 van b&w maar of deze geschikt voor admos zijn weet ik niet wellicht heeft u nog een mening mvg.

Frits Denon

Mooie set. B&W en Marantz een goede match. Met de Rel wordt het echt compleet. Mooi!!

Geniet ervan!!
TV Set: Denon PMA 2010ae, Elac BS 403 / Hepta Gem, Sub ESP 2040, DVD/CD Denon DVD DBT 3313UD, Tuner Denon DNP 720ae

Cave: Accuphase E-270, Elac FS 249.3, BS 403, sub ESP 2040 2x, CD Denon SACD/CD 2000ae, Tuner Marantz 2120, Draaitafel: Sony PS- X4

Joboreas

Hoi frits dank u wel voor u mening. Ik hab vroeger ook andere merken gehad zoals pioneer en sony totdat ik bij marantz terecht kwam en er zo tevreden mee ben dat ik er ook bij ben gebleven. Dit jaar heb ik de sr5011 gekocht ik zou eerst de 7011 hebben willen kopen maar die had zoveel funcies dat ik zeker de helft niet gebruik en de sr5011 voor mij eenvoudiger  is ben al niet zo technis en hij klinkt prima en is makelijk te bedienen voor ons.zoals geschreven ga ik dit jaar ook beginnen met dolby admos en zijn we weer een stapje dichter bij.mvg

joboreas@ziggo.nl

nieuwe fotos

Kamidioblitz

Atmos toegevoegd! Gaaf. Merk je veel verschil? Behoorlijke speakers wel om te zien. Hoewel ze niet enorm opvallen. Zouden ook lampen kunnen zijn.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Kl

xander32

Als jij tevreden bent; daar is het toch om te doen :yes:.

Ik heb begrepen dat het dolby atmos reeds gerealiseerd is? Is het een goede aanvulling, van duidelijke meerwaarde?

Citaat van: Joboreas op mei 08, 2017, 06:36:47
Hoi frits dank u wel voor u mening. Ik hab vroeger ook andere merken gehad zoals pioneer en sony totdat ik bij marantz terecht kwam en er zo tevreden mee ben dat ik er ook bij ben gebleven. Dit jaar heb ik de sr5011 gekocht ik zou eerst de 7011 hebben willen kopen maar die had zoveel funcies dat ik zeker de helft niet gebruik en de sr5011 voor mij eenvoudiger  is ben al niet zo technis en hij klinkt prima en is makelijk te bedienen voor ons.zoals geschreven ga ik dit jaar ook beginnen met dolby admos en zijn we weer een stapje dichter bij.mvg