Dè audiolamp !

Gestart door xander32, mei 06, 2017, 16:39:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

xander32




... een verder gemodificeerd exemplaar, nu incl. tegel. Een ambachtelijk ontwerp vanuit de Achterhoek, ik had het kunnen weten  :-).

sjoek

 :schater:  :schater: ook mooi die pvc pootjes :-P.
De Set: ,Marantz 6170, hd amp1 , bluesound node n130, Boston acoustics a26.

TurboMarco

Het ziet er iig erg fraai uit  :-D

Nu nog een lampenkap met een bloemetjesmotief om het af te maken .

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Brutus

Of een kapje van herfstbladen om in dezelfde sfeer te blijven. Als pootjes hadden ze op zich beter drie dikke takken van een Berk kunnen nemen.......dit kan niet  :-D :-D
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

sjoek

Citaat van: Brutus op mei 11, 2017, 13:56:55
Of een kapje van herfstbladen om in dezelfde sfeer te blijven. Als pootjes hadden ze op zich beter drie dikke takken van een Berk kunnen nemen.......dit kan niet  :-D :-D

Haha inderdaad of desnoods een stukje draadeind ofzo. Denk dat dit even snel in elkaar moest en het mocht niks kosten :-P
De Set: ,Marantz 6170, hd amp1 , bluesound node n130, Boston acoustics a26.

jowa

Hilarisch dit, wat ze wel niet verzinnen  :schater: :schater: :schater:

Het is wel zo dat sfeer bij muziek luisteren veel doet en belichting maakt daar onderdeel van uit.
Ik schaar dit niet onder tweaken maar onder gewoon de (luister)ruimte inrichten.
Dus 's avonds niet de hoofdverlichting aan bij muziek luisteren, maar de sfeerverlichting.
En dat met gewone spaarlampen, geen poeha dingen met gehakt of zo.

Brutus

Laten we wel wezen, als je een beetje handig bent maak je deze "lamp" met gemak na voor waarschijnlijk een fractie van de prijs.

Echter vind ik hem zo lelijk dat ik die moeite niet ga nemen  :-D :-D
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

sjoek

Citaat van: Brutus op mei 11, 2017, 17:43:15
Laten we wel wezen, als je een beetje handig bent maak je deze "lamp" met gemak na voor waarschijnlijk een fractie van de prijs.

Echter vind ik hem zo lelijk dat ik die moeite niet ga nemen  :-D :-D

Ik zou me schamen als ik dit zelf gemaakt had en aan mensen moest laten zien :-P
De Set: ,Marantz 6170, hd amp1 , bluesound node n130, Boston acoustics a26.

xander32

Ik verwacht dat deze Original Special Edition door de toevoeging van de high end voetjes en een audiotegel, de €500,- gaat overstijgen  :yes:. Maar er zit dan ook heel wat onderzoeks-/ontwikkelingstijd en vakmanschap in.

sjoek

Als het er voor betaald word is het goed bedacht toch? :-D dan hoef je je niet te schamen dat je dit gemaakt hebt.
De Set: ,Marantz 6170, hd amp1 , bluesound node n130, Boston acoustics a26.

Maus

Citaat van: Brutus op mei 11, 2017, 17:43:15
Laten we wel wezen, als je een beetje handig bent maak je deze "lamp" met gemak na voor waarschijnlijk een fractie van de prijs.

Echter vind ik hem zo lelijk dat ik die moeite niet ga nemen  :-D :-D

Verkijk je er niet op, dat de lamp zelf (E40 fitting) al prijzig is en de fitting erbij komt. ;D

TurboMarco

Wat kost die lamp dan ?
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Brutus

Citaat van: xander32 op mei 11, 2017, 21:17:11
Ik verwacht dat deze Original Special Edition door de toevoeging van de high end voetjes en een audiotegel, de €500,- gaat overstijgen  :yes:. Maar er zit dan ook heel wat onderzoeks-/ontwikkelingstijd en vakmanschap in.

Hmm.......ik ruik handel  :-D
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

xander32

... ik wil jou de materialen wel leveren tegen een mooi prijsje :yes:.

Citaat van: Brutus op mei 12, 2017, 02:08:48
Hmm.......ik ruik handel  :-D

Brutus

Is goed, als jij mij de schijven boomstam en de berken pootjes aan levert doe ik de rest wel  pompom pompom :-D :-D
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20