De set van Geoffrey

Gestart door geoffreyvanvugt, mei 03, 2017, 13:55:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

geoffreyvanvugt

Citaat van: xander32 op september 02, 2018, 18:56:58
Zojuist de verslagen gelezen; jammer dat ik deze M&G gemist heb.
Maar top om te lezen hoe Rob weer een set naar een hoger plan heeft weten te tillen. En volgens mij ben jij nu weer besmet met 'het virus' 😄.

Besmet ben ik zeker.. Gaat ook niet over. Inderdaad toch heel mooi dat er nog zoveel te leren valt...
Marantz SR7011
Marantz PM7003
Sony UBP-X800
Pro Ject Debut III Esprit
Dune HD Solo Lite

Front - Jamo Concert VII
Surround - Jamo Concert V
SurroundBack - Jamo Concert V
Center - Jamo Concert II​​
Height Front/Back - Jamo 28
Subwoofer - Jamo Sub 360

xander32

Ach, zolang je er enige mate van controle over hebt, hoef je jou geen zorgen te maken 😏.

Citaat van: geoffreyvanvugt op september 06, 2018, 13:14:21
Besmet ben ik zeker.. Gaat ook niet over. Inderdaad toch heel mooi dat er nog zoveel te leren valt...

geoffreyvanvugt

Al sinds enige weken draait de Dune Solo Lite bij mij thuis... Dondersfijn dingetje en speelt alles af zoals het hoort. 4K iso, 3D iso (nu ook met de menu en kan ik de pop-up gebruiken), alle iso's eigenlijk. Wat een verademing en kwalitatief veel beter dan de Xtreamer Sidewinder die ik eerst had. Echt een aanrader voor iemand die een mediaplayer zoekt.

Marantz SR7011
Marantz PM7003
Sony UBP-X800
Pro Ject Debut III Esprit
Dune HD Solo Lite

Front - Jamo Concert VII
Surround - Jamo Concert V
SurroundBack - Jamo Concert V
Center - Jamo Concert II​​
Height Front/Back - Jamo 28
Subwoofer - Jamo Sub 360

xander32

... en het financiële leed is ook nog te overzien  :yes:.

geoffreyvanvugt

Mezelf maar weer eens een kadootje gegeven  hello

Pro Ject Debut III Esprit - Piano



Ik had vorig jaar mijn Technics verkocht. En een groot deel van mijn platen collectie die ik toch nooit draade.
Platen die ik gehouden heb heb ik gehouden met het oog op aanschaf van een Pro Ject platenspeler in de toekomst.
Nu dus gekocht.
Marantz SR7011
Marantz PM7003
Sony UBP-X800
Pro Ject Debut III Esprit
Dune HD Solo Lite

Front - Jamo Concert VII
Surround - Jamo Concert V
SurroundBack - Jamo Concert V
Center - Jamo Concert II​​
Height Front/Back - Jamo 28
Subwoofer - Jamo Sub 360

NB

Vooruitziende blk geweest. Veel plezier bij het herontdekken van je platen.
Kamer set:
Marantz PM 6007 - Q Acoustics 3050 - Infinity Alpha 10 - Yamaha CDS303 - Marantz cd 5000-
Pioneer DV-50LX- Bluetooth receiver BLS- B11.
Sennheisser HD 700 en Sennheiser IE 800.

Slaapkamer:
PM 6004, Mistral Bow 3, Philips cd 723, Dab+tuner.

Brutus

#381
Mooi apparaat  hello
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

xander32

Mooi cleane, strakke dt  :yes:

Citaat van: geoffreyvanvugt op augustus 10, 2019, 11:52:23
Mezelf maar weer eens een kadootje gegeven  hello

Pro Ject Debut III Esprit - Piano



Ik had vorig jaar mijn Technics verkocht. En een groot deel van mijn platen collectie die ik toch nooit draade.
Platen die ik gehouden heb heb ik gehouden met het oog op aanschaf van een Pro Ject platenspeler in de toekomst.
Nu dus gekocht.

Vinyl_Fuchs

Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

geoffreyvanvugt

Ik ga hier zeer zeker plezier van hebben.. Thnx
Marantz SR7011
Marantz PM7003
Sony UBP-X800
Pro Ject Debut III Esprit
Dune HD Solo Lite

Front - Jamo Concert VII
Surround - Jamo Concert V
SurroundBack - Jamo Concert V
Center - Jamo Concert II​​
Height Front/Back - Jamo 28
Subwoofer - Jamo Sub 360

Golfer

Prachtig geschreven draadje, erg leuk en inspirerend leesvoer. Mooi dat de platenspeler weer is toegevoegd, ga je plezier van hebben.
Genieter van een SA8005. Yamaha RX-A3070, Philips FB825, FB860 en FB 821 via een extra Rotel RB-1080 eindversterker. Center is de Dali Zensor Vocal. Yamaha WXA-50 Musiccast voor de inbouwspeakers in de keuken.

geoffreyvanvugt

Citaat van: Golfer op augustus 14, 2019, 15:35:36
Prachtig geschreven draadje, erg leuk en inspirerend leesvoer. Mooi dat de platenspeler weer is toegevoegd, ga je plezier van hebben.

Thnx. Leuk om te horen
Marantz SR7011
Marantz PM7003
Sony UBP-X800
Pro Ject Debut III Esprit
Dune HD Solo Lite

Front - Jamo Concert VII
Surround - Jamo Concert V
SurroundBack - Jamo Concert V
Center - Jamo Concert II​​
Height Front/Back - Jamo 28
Subwoofer - Jamo Sub 360

geoffreyvanvugt

Nou, daar staat ie dan in zijn volle glorie en ben er errug blij mee. Alles is wel back to basic en niks gaat automatisch. Alles moet echt met de hand. Maar dit heeft zijn charmes natuurlijk. Het enige wat ik nog wil is een aandrukgewicht. Niet eens om het effect maar meer om de looks. Vond het wel gaaf bij mijn andere platenspeler.
En toch misschien een rubberen mat ipv filt. Maar voorlopig ben ik zeer tevreden.



Marantz SR7011
Marantz PM7003
Sony UBP-X800
Pro Ject Debut III Esprit
Dune HD Solo Lite

Front - Jamo Concert VII
Surround - Jamo Concert V
SurroundBack - Jamo Concert V
Center - Jamo Concert II​​
Height Front/Back - Jamo 28
Subwoofer - Jamo Sub 360

Vinyl_Fuchs

Citaat van: geoffreyvanvugt op augustus 18, 2019, 11:26:40
Nou, daar staat ie dan in zijn volle glorie en ben er errug blij mee. Alles is wel back to basic en niks gaat automatisch. Alles moet echt met de hand. Maar dit heeft zijn charmes natuurlijk. Het enige wat ik nog wil is een aandrukgewicht. Niet eens om het effect maar meer om de looks. Vond het wel gaaf bij mijn andere platenspeler.
En toch misschien een rubberen mat ipv filt. Maar voorlopig ben ik zeer tevreden.




Niet te zwaar aandrukgewicht nemen. Vindt het lager niet zo fijn.
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

geoffreyvanvugt

Marantz SR7011
Marantz PM7003
Sony UBP-X800
Pro Ject Debut III Esprit
Dune HD Solo Lite

Front - Jamo Concert VII
Surround - Jamo Concert V
SurroundBack - Jamo Concert V
Center - Jamo Concert II​​
Height Front/Back - Jamo 28
Subwoofer - Jamo Sub 360