De set van Geoffrey

Gestart door geoffreyvanvugt, mei 03, 2017, 13:55:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

geoffreyvanvugt

Updated 23-3-2020

EVEN VOORSTELLEN:

Bij deze stel ik mijzelf ook voor. Ik ben Geoffrey. Mijn vrouw, zoontjes en ik wonen in Lemmer en mijn droom was om ooit een eigen thuisbioscoop te maken. Nou hebben we maar een klein huisje zonder extra kamer of garage waar ik dat kon bouwen. Dus met mn vrouw haar goedkeuring hebben we onze thuisbioscoop in de woonkamer gemaakt. Alle wanden zijn ten eerste compleet geisoleerd met steenwol en dakleer en losstaand van de bestaande muren.

Trotse eigenaar van de 8-) Marantz SR7011 8-). Wat een machine en de mogelijkheden eindeloos.
Van de Onkyo TX-NR3008 overgestapt naar de Marantz SR7011 en echt geen moment spijt van gehad. En nu eindelijk een 7.2.4 Atmos/Dts-X setup. Nu draai ik met de PM7003 die de fronts aansturen. Mijn HT heeft 2 standen :roll:. Mijn bank kan ik verschuiven naar gewoon huiskamer/muziek luisteren plaats, film kijken plaats (beamer + scherm).


TOEKOMST PLANNEN:

- Mijn custom Hushbox mooier maken en beter afwerken.
- 4K beamer met 3D optie.


COMPONENTEN:

- Marantz SR7011
- Marantz PM7003
- LG 55UF850V
- Optoma HD26
- Optoma DS-9092PWC
- Ziggo Next
- Dune HD Solo Lite 4K
- Custom Build HT/Gaming PC
- Sony UBP-X800
- Sony DVP-NS900V QS
- Pro-Ject Debut III Esprit
- Cambridge Audio 640P


SPEAKERS:

- Front - Jamo Concert VII
- Surround - Jamo Concert V
- Surround-Back - Jamo Concert V
- Center - Jamo Concert II
- Heights Front+Rear - Jamo 28
- Subwoofer L+R - Jamo SUB 360


WIRING:

- RU-Connected
- Qed Performance
- Clicktronic
- Nakamichi
- Monster


MISCELLANEOUS:

- Logitech Harmony Ultimate One
- Western Digital external HDD 1.5 TB
- Western Digital external HDD 1.0 TB
- Westren Digital WD Elements 2.0 TB
- Custom Build AV Cooler
- Custom Build Hush-Box


VERSLAG VAN MIJN EERSTE M&G!!!
https://marantzforum.nl/forum/index.php/topic,15847.0.html





Marantz SR7011
Marantz PM7003
Sony UBP-X800
Pro Ject Debut III Esprit
Dune HD Solo Lite

Front - Jamo Concert VII
Surround - Jamo Concert V
SurroundBack - Jamo Concert V
Center - Jamo Concert II​​
Height Front/Back - Jamo 28
Subwoofer - Jamo Sub 360

Brutus

Welkom hier en wow Geoffrey een serieuze Home Theater. Goed voor elkaar man  hello
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

TurboMarco

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

NB

Mooi spul :yes: Ik heb ook Jamo concert ls gehad, die klonken erg goed.
Kamer set:
Marantz PM 6007 - Q Acoustics 3050 - Infinity Alpha 10 - Yamaha CDS303 - Marantz cd 5000-
Pioneer DV-50LX- Bluetooth receiver BLS- B11.
Sennheisser HD 700 en Sennheiser IE 800.

Slaapkamer:
PM 6004, Mistral Bow 3, Philips cd 723, Dab+tuner.

Rob46

Dat is erg mooi!!  :yes: :kwijl: Welkom hier! En gelijk een batterij foto's  notworthy

Veel plezier op dit forum!

RHK

Welkom Geoffrey, leuk dat je mijn suggestie om dit forum te bezoeken, in daden heb omgezet. Om een voorzetje te geven, ik denk dat bijv. forumlid CBdicX je ook nog wat Atmos suggesties kan geven, alhoewel ze op forum DVD.nl je al ruim op weg hebben geholpen.  HB
Marantz AV7706* Rotel RMB-1575* Parasound ZampV3*B&W 702S3* Klipsch RP-504C* Klipsch R-112-SW sub* Hepta Bariton sub* Antimode 8033 SII *Hepta Spring* Atmos Dali Alteco C1*
LG Oled65G1RLA* Panasonic DMP-UB900* RU Connected*

Stadium III

Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

jrm

Welkom en bedankt voor de foto's, maar vooral boffers met zo'n vrouw dat je dit kan en mag doen  :yes:

geoffreyvanvugt

#8
Citaat van: RHK op mei 03, 2017, 16:41:24
Welkom Geoffrey, leuk dat je mijn suggestie om dit forum te bezoeken, in daden heb omgezet. Om een voorzetje te geven, ik denk dat bijv. forumlid CBdicX je ook nog wat Atmos suggesties kan geven, alhoewel ze op forum DVD.nl je al ruim op weg hebben geholpen.  HB

Top.. notworthy. Heel erg bedankt voor de tip.

En iedereen heel erg bedankt voor dit warm welkom alvast. Ik heb al even een aantal sets van andere leden bekeken en ik ben heel erg onder de indruk ervan. Wat een apparatuur allemaal. :kwijl:. Dus bij deze mijn complimenten.
Tzt wil ik al mijn componenten gaan vervangen voor Marantz componenten. Ik ben toch wel fan hiervan geworden.
Ook omdat Onkyo mij een keer in de steek heeft gelaten met het welbekende HDMI-Board probleem.
Wil natuurlijk niet zeggen dat er misschien ook kwaaltjes aan Marantz apparatuur zit. Ga er in eerste instantie niet van uit.

Ik ben een doener. Ik heb mijn audiokast zelf gemaakt en de Hushbox voor mijn beamer ook. Ik heb 2 jochie's van 5 en 2 jaar dus soms plakkerige handen of rondvliegend speelgoed komt wel eens voor  :eerie:.
De TV is natuurlijk altijd het slachtoffer. Hier heb ik ook een oplossing voor gemaakt. Ook de beamerscherm (niet de duurste) vertoonde toch wel wat hobbel de bobbel. Daar heb ik ook iets op vonden om het meeste hiervan te verwijderen. Als ik even tijd heb zal ik van al deze dingetjes een verslag met foto's plaatsen over het hoe en waarom.

Nogmaals, dank voor warm welkom en de tip van RHK dat ervoor gezorgd heeft dat ik dus ook lid ben van dit mooie forum. :-D
Marantz SR7011
Marantz PM7003
Sony UBP-X800
Pro Ject Debut III Esprit
Dune HD Solo Lite

Front - Jamo Concert VII
Surround - Jamo Concert V
SurroundBack - Jamo Concert V
Center - Jamo Concert II​​
Height Front/Back - Jamo 28
Subwoofer - Jamo Sub 360

NB

Grappig. Jouw kinderen hebben dezelfde leeftijd als mijn kleinkinderen. 5 en 2 . Knap dat je het zelf zo gemaakt hebt. En kleuterproof!
Kamer set:
Marantz PM 6007 - Q Acoustics 3050 - Infinity Alpha 10 - Yamaha CDS303 - Marantz cd 5000-
Pioneer DV-50LX- Bluetooth receiver BLS- B11.
Sennheisser HD 700 en Sennheiser IE 800.

Slaapkamer:
PM 6004, Mistral Bow 3, Philips cd 723, Dab+tuner.

RHK

Je hebt de WAF factor aardig verlegd met je set! Mooi om te zien!
Marantz AV7706* Rotel RMB-1575* Parasound ZampV3*B&W 702S3* Klipsch RP-504C* Klipsch R-112-SW sub* Hepta Bariton sub* Antimode 8033 SII *Hepta Spring* Atmos Dali Alteco C1*
LG Oled65G1RLA* Panasonic DMP-UB900* RU Connected*

pietjepc

PM-15s1, SA-15s1, UD5005, TD160, XT6F

Stadium III

Eentje voor een meet en greet
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

geoffreyvanvugt

Marantz SR7011
Marantz PM7003
Sony UBP-X800
Pro Ject Debut III Esprit
Dune HD Solo Lite

Front - Jamo Concert VII
Surround - Jamo Concert V
SurroundBack - Jamo Concert V
Center - Jamo Concert II​​
Height Front/Back - Jamo 28
Subwoofer - Jamo Sub 360

Stadium III

We hebven een appart board hiervoor leef je uit ,de eerste zul je helaas dit jaar niet meer zijn  :wink: i
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4