De set van Brutus

Gestart door Brutus, maart 24, 2017, 16:04:13

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

xander32

Het laag was strakker met de QED's, maar onderwijl weer meer rommelig geworden? Een inspeel effect  :-P ?

Citaat van: Zep op oktober 09, 2017, 21:47:06
Een echte audiofiel heeft zelfvertrouwen, Brutus......maar dat komt nog wel, gaat helemaal goed komen met jou  :yes:  :-P

Ps, hier was o.a. het laag ook strakker met de QED's  HB

Brutus

Citaat van: jrm op oktober 09, 2017, 19:26:54
hello
Ziet er mooi uit, maar bij de onderste foto, waar kijken wij nu precies naar?

Je kijkt naar de 2 banaanpluggen die in de speakers zijn gestoken, beetje aparte foto maar komt door de weerspiegeling (rechtse deel van de afbeelding) in de achterzijde van de speaker door de piano zwarte hoogglans lak.

Citaat van: xander32 op oktober 10, 2017, 06:21:58
Het laag was strakker met de QED's, maar onderwijl weer meer rommelig geworden? Een inspeel effect  :-P ?


Geen idee, laat ik voorop stellen dat ik niet geloof in het inspelen van kabels. Dood materiaal wat op geen enkele manier veranderd qua structuur of i.d. door er een signaal door heen te laten lopen.

Citaat van: Zep op oktober 09, 2017, 21:42:08



:schater: :schater:

Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

jrm

Aha, bedankt voor je reactie.

:gp:

Zep

Citaat van: Brutus op oktober 10, 2017, 17:59:43
Geen idee, laat ik voorop stellen dat ik niet geloof in het inspelen van kabels. Dood materiaal wat op geen enkele manier veranderd qua structuur of i.d. door er een signaal door heen te laten lopen.
:schater: :schater:

Volgens mij klinken ze al beter, Brutus....je weet dat dood materiaal niet bestaat he, zelfs een steen heeft een frequentie, zij het heel laaaaaaaaag  :yes:
Geef het even de tijd zodat de koperkristallen op !nano-niveau! wat meer op elkaar zijn ingesmolten, dan is de geleiding nu eenmaal veel beter  :-P
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

Cornelis1921

* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Brutus

Mooi verhaal Zeppie maar euh.......ik weet al niet meer hoe het klonk toen ik ze net aansloot en ben alweer gewend aan de sound zoals deze nu is  :-D
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

Cornelis1921

Leiden, 24 november, 2017.


              Geachte mijnheer Brutus, beste Bertus,

              De van jou afkomstige TU1500AE heeft ook eindelijk uit zijn doos en heeft zijn nieuwe plek gevonden. Hij staat nu te show te stelen binnen mijn set. John vond het instellen van de voorkeurzender m.b.v. de meegeleverde AB een fluitje van cent, die staan dus nu in het geheugen, op de door mij gewenste volgorde. Het is pracht van een apparaat; ben er ook erg blij mee. Ook John is erg over deze tuner te spreken.
Tot zover dit korte bericht

De allerbeste audio- en muziekgroetjes van Cor.

P.S. Nog hartelijk dank voor de extra IL.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Brutus

Goed om te horen dat deze in de smaak valt, geniet ervan Cor  hello
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

Brutus

Zo............terug van weggeweest, na wat persoonlijk "drama" en andere omstandigheden toch maar weer eens op het Marantzforum. Heb een hoop in te halen wat betreft lezen. Kijken wie het afgelopen jaar zijn set heeft veranderd c.q. aangepast (zal vast Bert50 zijn  :roll: :-D).

Ben wel fanatiek muziek blijven luisteren maar ben afgelopen jaar niet echt met de hardware bezig geweest, behalve een nieuwe NAS van Synology en alle cat bekabeling vervangen door Cat6.....toekomst proofed zullen we maar zeggen.

Anyway, hoop jullie hier allemaal weer te spreken op het forum of weer een keertje live.

Groetjes,

Brutus.
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

NB

Hoi. Dus aan de stream geraakt, of was je daar al aan?
Kamer set:
Marantz PM 6007 - Q Acoustics 3050 - Infinity Alpha 10 - Yamaha CDS303 - Marantz cd 5000-
Pioneer DV-50LX- Bluetooth receiver BLS- B11.
Sennheisser HD 700 en Sennheiser IE 800.

Slaapkamer:
PM 6004, Mistral Bow 3, Philips cd 723, Dab+tuner.

Brutus

Citaat van: Nb op juni 20, 2019, 14:35:43
Hoi. Dus aan de stream geraakt, of was je daar al aan?

Was hier de eerste met een Node 2 op het forum dus ik stream al een tijdje hoor.
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

NB

Citaat van: Brutus op juni 20, 2019, 14:51:39
Was hier de eerste met een Node 2 op het forum dus ik stream al een tijdje hoor.

Oja, was ik vergeten.  :-o
Kamer set:
Marantz PM 6007 - Q Acoustics 3050 - Infinity Alpha 10 - Yamaha CDS303 - Marantz cd 5000-
Pioneer DV-50LX- Bluetooth receiver BLS- B11.
Sennheisser HD 700 en Sennheiser IE 800.

Slaapkamer:
PM 6004, Mistral Bow 3, Philips cd 723, Dab+tuner.

Rob46

Hey Brutus, fijn weer iets van je te lezen! :yes: :wink:

bert50

#403
Brutus fijn dat je weer terug bent op het forum. We hebben je toch  gemist. En ik hoop dat de rust nu bij je is teruggekeerd.
En inderdaad heb ik wel wat dingetjes [emoji85][emoji85] veranderd in mijn set.
Gr Bert



Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Boxen Dynaudio Confidence 20
Versterker Hegel 590
Draaitafel VPI Traveller met een Soundsmith The voice element en een Moon 310 LP Phono voortrap
Aurender A10 Streamer
Audioquest Tornado powercables
Audioquest The Thunderbird ls

Cornelis1921

Welcome back, Bertus. pompom notworthy byebye
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *