De set van Brutus

Gestart door Brutus, maart 24, 2017, 16:04:13

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

xander32

... voor jou beeld, ter voorbereiding: wat is het dan wel?

Een gastheer en/of dame, die de genodigden een dag(-deel) in de watten legt, er alles aan doet opdat 't de gasten aan niets ontbreekt, onderwijl zij zich over de muziekinstallatie van diezelfde gastheer/dame ontfermen. Te denken valt aan champagne bij binnenkomst, een warm en/of koud buffet als lunch en minimaal een vier gangen diner ter afsluiting, zodat de gasten hun bevindingen op aangename wijze met elkander kunnen delen. Jij als eigenaar/gastheer kan die bevindingen op een later tijdstip terug lezen op het forum, want tijd om aan te schuiven zal je nauwelijks kennen  :no:.



:-D



jrm

Citaat van: xander32 op maart 26, 2017, 12:22:04
Wat JRM en Rob al aangeven; sommigen hebben bij een M&G het beeld van "een in opperste concentratie, op een rij zittende groep mannen, welke na het beluisterde elkander in vage audiofiele termen proberen te duidden hetgeen ze zojuist hebben gehoord, en dat dan een dag (-deel) lang".

Maar dat is het gelukkig niet (lees: bijna nooit dan, ik heb het wel een paar keer zo mee gemaakt  frusty). Velen zouden dan binnen het uur weer buiten staan  :-D.

:yes:   :gp:

Stadium III

Citaat van: Brutus op maart 25, 2017, 18:00:20
Krijg wel een beetje angst nadat je net bij Rob geweest bent met zijn monster set  :-o :-D

Je bent denk ik altijd bij veel mensen welkom,geniet van je eigen set naar de maximale capaciteit wat het kan geven ,kan altijd wel een verbetering terweeg brengen van een luisterbezoek bij een ander
Als je maar plezier hebt
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Brutus

Citaat van: xander32 op maart 26, 2017, 12:31:24
... voor jou beeld, ter voorbereiding: wat is het dan wel?

Een gastheer en/of dame, die de genodigden een dag(-deel) in de watten legt, er alles aan doet opdat 't de gasten aan niets ontbreekt, onderwijl zij zich over de muziekinstallatie van diezelfde gastheer/dame ontfermen. Te denken valt aan champagne bij binnenkomst, een warm en/of koud buffet als lunch en minimaal een vier gangen diner ter afsluiting, zodat de gasten hun bevindingen op aangename wijze met elkander kunnen delen. Jij als eigenaar/gastheer kan die bevindingen op een later tijdstip terug lezen op het forum, want tijd om aan te schuiven zal je nauwelijks kennen  :no:.



:-D



Gelukkig dan dat ik de catering voor die dag al gereserveerd heb  :wink:

Je vroeg welke smaak muziek: Rock, Blues, hedendaagse goede muziek zoals Ed Sheeran bijv. etc. Vooral sterke vocalen trekken me wel. Minder fan van klassiek en alle house-achtigen  :-D
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

Zep

Wat goed of slecht is blijft relatief, kwestie van smaak uiteindelijk......maar wel gezellig om anderen te ontmoeten, muziek te delen en wat over audio te filosoferen. Het is wel de bedoeling dat je vrouw die dag het huis uit is, ik heb tot nu toe nog niet anders meegemaakt haha ;-)
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

jrm

Citaat van: Zep op maart 26, 2017, 20:38:53
Wat goed of slecht is blijft relatief, kwestie van smaak uiteindelijk......maar wel gezellig om anderen te ontmoeten, muziek te delen en wat over audio te filosoferen. Het is wel de bedoeling dat je vrouw die dag het huis uit is, ik heb tot nu toe nog niet anders meegemaakt haha ;-)

:yes: heel herkenbaar  :-D

bert50

Hier niet anders Brutus.
Ik neem wel wat muziek mee die dag misschien zit er wat bij.
Gr Bert


Verstuurd vanaf mijn SM-T520 met Tapatalk

Boxen Dynaudio Confidence 20
Versterker Hegel 590
Draaitafel VPI Traveller met een Soundsmith The voice element en een Moon 310 LP Phono voortrap
Aurender A10 Streamer
Audioquest Tornado powercables
Audioquest The Thunderbird ls

Brutus

Citaat van: Zep op maart 26, 2017, 20:38:53
Wat goed of slecht is blijft relatief, kwestie van smaak uiteindelijk......maar wel gezellig om anderen te ontmoeten, muziek te delen en wat over audio te filosoferen. Het is wel de bedoeling dat je vrouw die dag het huis uit is, ik heb tot nu toe nog niet anders meegemaakt haha ;-)

Toen mijn dochter van 14 hoorde dat er hier een M&G gepland was moest ze hard lachen........aantal van die oudere mannen die naar muziek gaan luisteren. Dus dochter en vrouw zijn die dag winkelen in Arnhem  :-D
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

xander32

.... m'n vriendin heeft het steevast over "het suffe clubje"  :roll:  :-o  :evil:  :-D


Citaat van: Brutus op maart 27, 2017, 03:36:43
Toen mijn dochter van 14 hoorde dat er hier een M&G gepland was moest ze hard lachen........aantal van die oudere mannen die naar muziek gaan luisteren. Dus dochter en vrouw zijn die dag winkelen in Arnhem  :-D

Cornelis1921

Citaat van: xander32 op maart 27, 2017, 06:44:55
.... m'n vriendin heeft het steevast over "het suffe clubje"  :roll:  :-o  :evil:  :-D
En zeg altijd maar, dat vrouwen die dat zeggen, maar een stelletje domme mutsen zijn. :-D notworthy
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Zep

#26
Citaat van: Brutus op maart 27, 2017, 03:36:43
Toen mijn dochter van 14 hoorde dat er hier een M&G gepland was moest ze hard lachen........aantal van die oudere mannen die naar muziek gaan luisteren. Dus dochter en vrouw zijn die dag winkelen in Arnhem  :-D

Voor een dochter van 14 is dat gewoon lachwekkend, geef haar eens ongelijk  :wink:


Citaat van: xander32 op maart 27, 2017, 06:44:55
.... m'n vriendin heeft het steevast over "het suffe clubje"  :roll:  :-o  :evil:  :-D

Haha, ja misschien heeft je vriendin gewoon gelijk en is het een suffe club als we met z'n allen bij elkaar zitten  :-P
Ik ben bang dat we de meetings over een andere boeg moeten gaan gooien:
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

Marvin

Ik heb ook altijd zon idee van grijze mannen, geruite broek, roze overhemd, kopje koffie, koekje en een cd van Lenard Cohen ontleden.

Het suffe clubje is dan nog bescheiden omschreven.

pietjepc

PM-15s1, SA-15s1, UD5005, TD160, XT6F