De set van Brutus

Gestart door Brutus, maart 24, 2017, 16:04:13

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Brutus

Na al een poosje actief deel te nemen aan dit forum toch ook maar mijn set maar eens plaatsen.
Geen Marantz aanwezig in mijn set.........maar wat niet is kan nog komen  :-D



Foto is een beetje krom getrokken maar gelukkig alleen de foto  :-D

De versterker en (sa)cd-speler:



Speakers MA Gold (GS20) - nog altijd zeer happy mee!



en de speler die tegenwoordig verreweg het meeste regelt, de Node 2



en nog een tuner (Denon 1500 serie) maar die staat zelden aan.

Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

Marvin



Er woont iemand in je tv.

Brutus

Haha........die kale ben ik ja  :-D
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

Marvin

Ziet er goed uit hoor, je muziekdoos bedoel ik natuurlijk.

NB

Kamer set:
Marantz PM 6007 - Q Acoustics 3050 - Infinity Alpha 10 - Yamaha CDS303 - Marantz cd 5000-
Pioneer DV-50LX- Bluetooth receiver BLS- B11.
Sennheisser HD 700 en Sennheiser IE 800.

Slaapkamer:
PM 6004, Mistral Bow 3, Philips cd 723, Dab+tuner.

sjoek

De Set: ,Marantz 6170, hd amp1 , bluesound node n130, Boston acoustics a26.

Zep

Ah...zou tijd worden, Brutus....mooie set die zeer aangenaam klinkt (weet ik uit ervaring  :wink:)
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

Peter Kudelstaart

Mooie set hoor. En je bent ook een Panasonic fan zie ik. Plasma neem ik aan?
1: Marantz 1060, Marantz 2220, Marantz 2225, Marantz 2015, Pro-ject USB DAC, B&W 606, Senn HD590
2: PM8003, Rotel CD11 Tribute, Wharfedale Diamond 11.2, Bluesound Node N100
3: Rotel A11, Panasonic DP-UB824, Wharfedale 12.3, Bluesound Node N100

Brutus

Citaat van: marvin op maart 24, 2017, 17:11:22
Ziet er goed uit hoor, je muziekdoos bedoel ik natuurlijk.

:schater: :schater:

Citaat van: Zep op maart 24, 2017, 18:52:50
Ah...zou tijd worden, Brutus....mooie set die zeer aangenaam klinkt (weet ik uit ervaring  :wink:)

Ik hoop dat de rest er straks ook zo over denkt  :wink:

Citaat van: Peter Kudelstaart op maart 24, 2017, 22:15:09
Mooie set hoor. En je bent ook een Panasonic fan zie ik. Plasma neem ik aan?

Niet perse Panasonic fan maar dat was ca. 9 jaar geleden de Plasma TV om te kopen.......en hij gaat maar niet stuk (ik heb me voorgenomen pas een andere te kopen als deze stuk gaat en nee ik zoek geen vrijwilligers die me wel een handje willen helpen  :-D)
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

jrm

Citaat van: Brutus op maart 25, 2017, 00:30:08

Ik hoop dat de rest er straks ook zo over denkt  :wink:


We gaan het zien!
Maar leuke set en wederom ga ik naar Monitor audio luisteren, ben benieuwd!

Brutus

Krijg wel een beetje angst nadat je net bij Rob geweest bent met zijn monster set  :-o :-D
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

xander32

Niet nodig; tijdens M&G ben ik nog nooit een slechte set tegen gekomen. Wel eens een set welke minder naar mijn eigen smaak was. Maar het zijn steevast sets van liefhebbers, met aandacht samengesteld. Dat zal bij jou niet anders zijn.

Van wat voor een muziek hou je; dan zal ik het e.e.a. meebrengen  :yes:.

Citaat van: Brutus op maart 25, 2017, 18:00:20
Krijg wel een beetje angst nadat je net bij Rob geweest bent met zijn monster set  :-o :-D

jrm

Citaat van: Brutus op maart 25, 2017, 18:00:20
Krijg wel een beetje angst nadat je net bij Rob geweest bent met zijn monster set  :-o :-D

Dat is nergens voor nodig, bij mij gaat het vooral om de gezelligheid, muziek en de set, in die volgorde!

Rob46

Citaat van: jrm op maart 26, 2017, 01:23:26
Dat is nergens voor nodig, bij mij gaat het vooral om de gezelligheid, muziek en de set, in die volgorde!

:gp: :yes:

Liefhebbers ontmoeten en praten over wat er ter tafel komt is inderdaad het allerleukst van een M&G!

xander32

Wat JRM en Rob al aangeven; sommigen hebben bij een M&G het beeld van "een in opperste concentratie, op een rij zittende groep mannen, welke na het beluisterde elkander in vage audiofiele termen proberen te duidden hetgeen ze zojuist hebben gehoord, en dat dan een dag (-deel) lang".

Maar dat is het gelukkig niet (lees: bijna nooit dan, ik heb het wel een paar keer zo mee gemaakt  frusty). Velen zouden dan binnen het uur weer buiten staan  :-D.