Probleem met ST6001

Gestart door Pavare, maart 04, 2017, 23:32:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Pavare

Hallo allemaal,
Ik zal me eerst eens netjes voorstellen. Paul, woonachtig in het Westland en geniet al vee jaren van mijn Marantz set. Een PM7001 met een ST6001 en een CD5001. Speakers al wat oudere Philipsen. Af en toe kijk ik hier wel eens rond, maar sinds ik kortgeleden een probleem kreeg met mijn tuner toch maar eens een account aangemaakt.
Op een gegeven moment viel mij op dat in niet meer van voorkeurzender kon wisselen. Het display wijzigde wel naar een andere zender, maar geen andere ontvangst. Pas als ik de tuner uit en weer aan zette, koos hij de andere zender. Lastig, maar nog wel mee te leven. Sinds heb ik echter helemaal geen ontvangst meer, alleen maar ruis. Uiteraard de aansluitingen gecontroleerd, met name de antenne (op de kabel), maar geen resultaat. Ook met een oude draadantenne geen resultaat. Achterop de tuner zit een reset knopje, maar ook daarmee helaas geen verandering.
Iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn, en waar ik de tuner nog kan laten repareren?

Alvast bedankt voor jullie reacties!
gr. Paul

Cornelis1921

Pavare, tijd om onze techneuten te consulteren: HAL9000, SB_Marantz, of thanatos. Succes en groetjes van Cor. byebye
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Pavare

Bedankt voor de tip! Ik heb HAL9000 inmiddels een berichtje gestuurd.