Resetten SR5006

Gestart door Gbon, maart 02, 2017, 09:43:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Gbon

Ik heb problemen met de Airplay op mijn SR5006. Om weer met een schone lei te beginnen wil ik een reset uitvoeren. In de manual staat dat dit moet door tegelijkertijd de powerknop, display en ZoneSelectknop in te drukken en even te wachten. In het verleden heb ik dat al eens succcesvol gedaan maar nu lukt het niet. Herkent iemand dit en heeft misschien een oplossing?


Stadium III

Zou volgens boek moeten werken anders belletje audioservice
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Edwinwindsurf

Citaat van: Gbon op maart 02, 2017, 09:43:50
Ik heb problemen met de Airplay op mijn SR5006. Om weer met een schone lei te beginnen wil ik een reset uitvoeren. In de manual staat dat dit moet door tegelijkertijd de powerknop, display en ZoneSelectknop in te drukken en even te wachten. In het verleden heb ik dat al eens succcesvol gedaan maar nu lukt het niet. Herkent iemand dit en heeft misschien een oplossing?

Ik heb hetzelfde probleem. AirPlay werkt niet. Alleen als ik de stekker er uithaal en er weer in doe. Dan kan ik AirPlay weer gebruiken. Daarna is er weer geen verbinding met AirPlay mogelijk. Lijkt soms alsof een verbinding niet wordt verbroken van een eerdere AirPlay verbinding. Ik heb dit eerder gehad.

Reset lukt ook niet.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

sjoek

kijk eens bij de ip instellingen als de versterker elke keer een andere ip krijgt moet de airplay elke keer opnieuw verbinden met een ''nieuw'' apparaat. misschien dat daar het probleem ligt.
De Set: ,Marantz 6170, hd amp1 , bluesound node n130, Boston acoustics a26.

Edwinwindsurf

Bij mij leek het aan de netwerkinstellingen te liggen. Ik stream weer[emoji6]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Bert Poelman

Resetten hier (NR 1606) ook altijd een probleem, wil vaker niet dan wel, laatste keer lukte het alleen maar terwijl de TV aanstond, en het menu van de NR zichtbaar op de TV

pvd_66

Ik zeg je bekabeld aansluiten. Bij mij viel de verbinding iedere keer weg bij mn av8802a met draadloos.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk