M&G bij Brutus

Gestart door Brutus, januari 09, 2017, 15:08:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Brutus

Prima, de 29e april kunnen:

Xander
JRM
Lo
Joep??
Rob??
Zep??
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

bert50

Mocht je nog plaats hebben dan hou ik mij ook aanbevolen Brutus op de 29e

Verstuurd vanaf mijn SM-T520 met Tapatalk

Boxen Dynaudio Confidence 20
Versterker Hegel 590
Draaitafel VPI Traveller met een Soundsmith The voice element en een Moon 310 LP Phono voortrap
Aurender A10 Streamer
Audioquest Tornado powercables
Audioquest The Thunderbird ls

Brutus

Oei....wordt dan wel erg vol, woning/luisterdeel is niet super groot. Zou het  bijna in 2 keer doen maar dat is natuurlijk niet zo gezellig.
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

bert50

Geeft niks hoor als het niet past Brutus ik wacht netjes mijn beurt af

Verstuurd vanaf mijn SM-T520 met Tapatalk

Boxen Dynaudio Confidence 20
Versterker Hegel 590
Draaitafel VPI Traveller met een Soundsmith The voice element en een Moon 310 LP Phono voortrap
Aurender A10 Streamer
Audioquest Tornado powercables
Audioquest The Thunderbird ls

Brutus

Altijd welkom hier hoor dat is het punt niet 't is de ruimte  :oops:......weet niet of degene met een "??" komen/kunnen, mocht daar een "no go" tussen zitten dan zet ik je vanzelfsprekend op de lijst erbij.
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

bert50

Toppie Brutus


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Boxen Dynaudio Confidence 20
Versterker Hegel 590
Draaitafel VPI Traveller met een Soundsmith The voice element en een Moon 310 LP Phono voortrap
Aurender A10 Streamer
Audioquest Tornado powercables
Audioquest The Thunderbird ls

Rob46

Ik moet helaas de 29ste aan mij voorbij laten gaan.....

Brutus

Jammer Rob, dan staat Bert50 bij deze erbij!

Xander
JRM
Lo
bert50
Joep??
Zep??

Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

Zep

Brutus....op die datum ben ik in Portugal, het zal wel vreselijk saai worden zonder mij maar gelukkig maakt je set veel goed  :-P
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

xander32

... dan ben ik diegene die de gemiddelde leeftijd ietwat naar beneden mag halen.

Citaat van: Zep op maart 24, 2017, 18:58:12
Brutus....op die datum ben ik in Portugal, het zal wel vreselijk saai worden zonder mij maar gelukkig maakt je set veel goed  :-P

bert50

Gezellig met jonkie Robert [emoji24][emoji24][emoji24]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Boxen Dynaudio Confidence 20
Versterker Hegel 590
Draaitafel VPI Traveller met een Soundsmith The voice element en een Moon 310 LP Phono voortrap
Aurender A10 Streamer
Audioquest Tornado powercables
Audioquest The Thunderbird ls

Brutus

Jammer Zep, komt wel weer een keer. Ik denk dat ik dan samen met Xander de leeftijd naar beneden breng  :wink:

Deelnemers:

Xander
JRM
Lo
bert50
Joep??

Vraag is of Joep er ook bij kan zijn dan hebben we een mooi groepje.
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

joep

Zal er helaas niet bij zijn...   :no:

Brutus

Jammer Joep.....wie weet een andere keer.

Deelnemers M&G op 29 april 2017:

Xander
JRM
Lo
bert50

Dan houden we het voorlopig op bovenstaande deelnemers, zitten we ook iets ruimer  :-D
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.