M&G bij Brutus

Gestart door Brutus, januari 09, 2017, 15:08:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

xander32

#135
... in de bench lag een gevaarlijk uitziende rottweiler, maar buiten de genoemde actie, was die onzichtbaar. Ook niet de naam Brutus waardig :-).

Brutus

Haha......dat komt omdat ik erbij was dan is het goed. Buiten de bench zonder dat de familie aanwezig is komt toch de ware aard van Spike naar boven, op en top waakhond.
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

Zep

Citaat van: Brutus op april 30, 2017, 13:47:42
Haha......dat komt omdat ik erbij was dan is het goed. Buiten de bench zonder dat de familie aanwezig is komt toch de ware aard van Spike naar boven, op en top waakhond.

Ik snap dat niet, toen ik bij Brutus op visite kwam moest ik eerst rustig gaan zitten en liet zijn vrouw pas daarna Bert los uit de bench!
Vond Brutus zijn naam juist wel eer aan doen, was er ook een Rottweiler?

Had me nog voorgenomen om een flink kauwbot mee te nemen voor de afleiding de volgende keer  :-P

Klinkt als een gezellige dag in ieder geval  HB
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

bert50

Dat was het zeker Jurgen

Verstuurd vanaf mijn SM-T520 met Tapatalk

Boxen Dynaudio Confidence 20
Versterker Hegel 590
Draaitafel VPI Traveller met een Soundsmith The voice element en een Moon 310 LP Phono voortrap
Aurender A10 Streamer
Audioquest Tornado powercables
Audioquest The Thunderbird ls

xander32

Wij hebben jou niet eens gemist  :-P.

:-D


Citaat van: Zep op april 30, 2017, 16:17:52
Ik snap dat niet, toen ik bij Brutus op visite kwam moest ik eerst rustig gaan zitten en liet zijn vrouw pas daarna Bert los uit de bench!
Vond Brutus zijn naam juist wel eer aan doen, was er ook een Rottweiler?

Had me nog voorgenomen om een flink kauwbot mee te nemen voor de afleiding de volgende keer  :-P

Klinkt als een gezellige dag in ieder geval  HB

Zep

Citaat van: xander32 op april 30, 2017, 18:01:19
Wij hebben jou niet eens gemist  :-P.

:-D

Valt me tegen van je Xander, ik jullie namelijk wel....vooral jou:





Gelukkig droogt mijn traantje snel in de zon  :-P
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

xander32

... in je eentje op een verlaten strand, een flauw, waterig zonnetje, geen enkele voorziening en geen enkel vrouwmens te bekennen. Ik snap jouw tranen maar al te goed   :yes:

Brutus

Citaat van: Zep op april 30, 2017, 16:17:52
Ik snap dat niet, toen ik bij Brutus op visite kwam moest ik eerst rustig gaan zitten en liet zijn vrouw pas daarna Bert los uit de bench!
Vond Brutus zijn naam juist wel eer aan doen, was er ook een Rottweiler?

Had me nog voorgenomen om een flink kauwbot mee te nemen voor de afleiding de volgende keer  :-P

Klinkt als een gezellige dag in ieder geval  HB

In de vakantie zeker stevig aan de vodka gezeten Zep want ik herinner mij het heel anders  :-D :-D
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

Zep

Citaat van: xander32 op april 30, 2017, 21:05:38
... in je eentje op een verlaten strand, een flauw, waterig zonnetje, geen enkele voorziening en geen enkel vrouwmens te bekennen. Ik snap jouw tranen maar al te goed   :yes:

Haha, ja.....de gedachte dat ik de rust en warmte weer moet gaan inruilen voor de dagelijkse beslommeringen  :cry:
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

Zep

Citaat van: Brutus op mei 01, 2017, 00:54:44
In de vakantie zeker stevig aan de vodka gezeten Zep want ik herinner mij het heel anders  :-D :-D

Lol, Brutus.....geen Vodka, die hangt aan mijn Onkyo, maar wel liters Rioja  :-P
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

lo

 :-D

Leuke trip gehad! Portugal?
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Brutus

Citaat van: Zep op mei 01, 2017, 11:07:57
Lol, Brutus.....geen Vodka, die hangt aan mijn Onkyo, maar wel liters Rioja  :-P

Gewoon elke dag dus ladderzat  :-o :-D
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

Zep

Citaat van: lo op mei 01, 2017, 11:42:51
:-D

Leuke trip gehad! Portugal?

Yep, Portugal zat ook in het pakket ;-)


Citaat van: Brutus op mei 01, 2017, 12:48:59
Gewoon elke dag dus ladderzat  :-o :-D

Na....hooguit een beetje tipsy, lol  8-)
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*