M&G bij Brutus

Gestart door Brutus, januari 09, 2017, 15:08:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Brutus

Om het eerste M&G topic niet te verwarrend te maken even een eigen M&G topic voor 2017 (dank je Sander voor de suggestie).

Zoals eerder genoemd, ik woon in Veenendaal en mijn huidige set bestaat uit een PMA 1500AE Denon versterker, idem (sa)cd-speler, tuner (niet erg belangrijk), Node 2 streamer/netwerkspeler en een set Monitor Audio Gold serie speakers (GS20).

Muziek staat bij mij thuis op de nas en boven in een doos op cd  :wink:

Dus neem gerust cd's en usb-stick mee, beide kunnen afgespeeld worden. Verder heb ik nog een abo op Spotify Premium. Kabels meenemen heeft niet veel zin gezien als achter de kast ligt en niet zo maar even makkelijk te switchen. M.u.v. de netwerkkabel van router naar Node 2, deze ligt op de kast dus eenvoudig te wisselen.

Het lijkt me leuk wat mensen persoonlijk te leren kennen (Zep al een keer op de koffie gehad) en feedback te krijgen over de set/het geluid gezien niemand in mijn vrienden en kennissenkring ook maar iets op audio gebied heeft staan wat op een serieuze stereo set lijkt  :-D

Ik zie/hoor graag wie er van de partij willen zijn, kan ongeveer vier man hebben om serieus te luisteren, meer mag maar dan is het even van plaats wisselen.

Zaterdag lijkt me een prettige dag, tot nu toe kan ik alle zaterdagen nog dus laat ik het aan jullie over.

Zep je bent van harte welkom, zie het niet als een restrictie dat je al een keer bent geweest.

Roep maar zou ik zeggen  :-D
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

xander32

Dag B., zoals aangegeven; ik kom graag een keer bij jou luisteren  :yes:.
Wellicht even afwachten of er meer gegadigden zijn om tot een datum te komen?

Van welke genre muziek hou je overigens? Dan kan ik passende muziek meebrengen en bij jou achterlaten (leve de ripp in flac  :-)).

Rob46

Altijd goed!  :yes: Hoewel mijn voorkeur uitgaat naar een zondag...........

Brutus

Citaat van: xander32 op januari 09, 2017, 20:06:53
Dag B., zoals aangegeven; ik kom graag een keer bij jou luisteren  :yes:.
Wellicht even afwachten of er meer gegadigden zijn om tot een datum te komen?

Van welke genre muziek hou je overigens? Dan kan ik passende muziek meebrengen en bij jou achterlaten (leve de ripp in flac  :-)).

Vrij brede smaak van stevig (classic rock) tot gewoon pop, ben geen jazz, house(achtige) en klassiek liefhebber.
Maar neem gewoon mee wat jezelf mooi vindt en goed kent, kun je een goede feedback geven.

Ik wacht verder gerust af wie zich nog meer melden.
Citaat van: Rob46 op januari 09, 2017, 21:19:07
Altijd goed!  :yes: Hoewel mijn voorkeur uitgaat naar een zondag...........

Zondag is deels gereserveerd voor moeders, zeker na het overlijden van mijn vader afgelopen zomer hecht ze hier veel waarde aan  :wink:
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

Zep

Citaat van: Brutus op januari 09, 2017, 15:08:39
Zep je bent van harte welkom, zie het niet als een restrictie dat je al een keer bent geweest.

Haha, ok....gezellig Brutus  HB

Ik kom alleen al om Xander dwars te zitten en voor de erwtensoep met varkenspoten  :-P
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

pameijer

Hoi Brutus, in welke omgeving woon je? Lijkt me leuk om er bij te zijn, maar vanuit Groningen is niet alles even dichtbij  :roll:. Mijn voorkeur gaat trouwens ook uit naar een zondag, op zaterdag zit ik met sportactiviteiten van de kinderen.
Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

lo

Zal ik me dan ook maar aanmelden, al was het alleen maar om Sander en Zep in toom te houden... :-D

@pameijer Lijkt me leuk als je aanwezig zou kunnen zijn!
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

pameijer

Citaat van: lo op januari 10, 2017, 13:13:52

violent1 violent1, overheen gelezen  violent1 violent1
Zo, genoeg zelfkasteiding.

@Brutus , lijkt me ook leuk om erbij te zijn maar dat wordt 2 uur heen en 2 uur terug rijden. Sorry, maar dat is me net te veel. Maar veel plezier met de rest!
Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

Brutus

Geen probleem Pameijer, ik begrijp het afstandsprobleem  :wink:

Mooi, hebben Sander, Jurgen en Leo tot zo ver staan  hello

Rob46 nog toevoegen?
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

xander32

 :x komt die Z ook ...


Citaat van: Brutus op januari 10, 2017, 16:07:08
Geen probleem Pameijer, ik begrijp het afstandsprobleem  :wink:

Mooi, hebben Sander, Jurgen en Leo tot zo ver staan  hello

Rob46 nog toevoegen?

xander32

Vanaf huize Xander zouden we dan kunnen carpoolen, als dat tenminste voordelig voor jou is (betreft route).


Citaat van: lo op januari 10, 2017, 13:12:25
Zal ik me dan ook maar aanmelden, al was het alleen maar om Sander en Zep in toom te houden... :-D

@pameijer Lijkt me leuk als je aanwezig zou kunnen zijn!

xander32

... still waiting   

lo

Yep, wordt tijd voor de datum planner  :-D
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.