Marantz CDR500/N1M

Gestart door Copylab, december 10, 2016, 23:32:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Copylab

Hoi,
ben hier nieuw, ik heb onlangs 'n dubbel lade cdrecorder model CDR500/N1M aan gekocht op Marktplaats.nl, ja woon ik Belgiƫ, NU is de vraag wie kan mij helpen, ben geen electronica prof, maar doe nu en dan wat herstellen in mate van het mogelijke, nu had ik deze aangekocht, thuis op temp laten komen, ingestaken en wekrte, dus bedoel de power ging aan, ik 'n cd ik de lade geplaats, en ging goed, na 'n paar keer begon deze teblokkeren ik bedoel hij had geen bediening meer GEEN enkele toets, na 'n tijd zelfs geen power meer, echt dood geen display enz.., wat zou dat kunnen zijn, ik heb 'n serviec manual van 'n Marantz cdr510N1M model en had deze naar 'n winkel in de buurd gebracht voor herstelling en ook deze service manual gegeven, 'n week later belde hij dat hij deze niet kan maken en deze manual niet de goeie was.
dus kan iemand mij zeggen wat er aan fout aan kan zijn en in welke richting ik moet gaan zoeken, of iemand de juiste service manual kan bezorgen?

alvast erg bedankt mensen.

Copylab

Weet iemand wat ik er kan aan doe, ben wel wat handig en wel wat electronica apparaten gemaakt, maar ben NU ook NIET de grootste, wie kan me helpen, ik kom uit Belgiƫ (E40) Afrit 20

thierry67

http://www.techniekvoormuziek.be/ in wijnegem kan je misschien wel helpen. Ik heb er ook 1tje staan die defect is maar er zijn geen wisselstukken meer voor te vinden. Mijn probleem is no disc in opname cd.

Copylab

Kan iemand mij hiermee helpen, ik wil deze hier thuis gemaakt krijgen, hier zijn toch genoeg top herstellers aanwezig op het forum? Alvast een gezond 2019 gewenst iedereen hier