Voorstellen : Set met gemak JohnWx

Gestart door JohnWx, augustus 20, 2022, 14:24:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

JohnWx

#60
Niks zo veranderlijk als "moi"


Lang naar op zoek maar dan weer steeds de all in one incl. ingebouwde cd en nu heb ik de set die ik wilde met :


phono usb pc digital coax en een cd speler netwerk wifi


stupid  hello  notworthy
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Toch maar weer een draaitafel komt morgen een Pro-ject 1.2E
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Zo een ding wat altijd speelt


Standard een Sumiko maar op zoek naar een DENON DL-160 of een ? oftewel veel voor wenig
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Even een AT elementje erin en een mooie mat
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Marvin

Dat is zeker een mooie speler John..!

JohnWx

Ben weer een echte Marantzer sterker nog een PRO

Weet niet wat ik er mee moet maar ik heb het
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Een ja uuuhhhh opneem ding  :-D
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Emiel77

Ehm... indeed wat moet je met zon apparaat tegenwordig?? 8-)
Marantz PM8006 | Marantz ND8006
Technics SL-1210GR | Ortofon Concorde Century
Quadral Signum 70 | Quadral Qube CS10
Apple Mac mini M2 | Apple iPad Pro M1
AudioQuest DragonFly Cobalt
Sennheiser HD 660S | Sennheiser Momentum 3
LG 55" Oled C1 | Apple TV 4K

JohnWx

Citaat van: Emiel77 op maart 04, 2024, 22:53:29Ehm... indeed wat moet je met zon apparaat tegenwordig?? 8-)

Had gehoopt op was ideeën  :mrgreen:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

NB

#70
Museum starten......een is het begin van een verzameling.
Kamer set:
Marantz PM 6007 - Q Acoustics 3050 - Infinity Alpha 10 - Yamaha CDS303 - Marantz cd 5000-
Pioneer DV-50LX- Bluetooth receiver BLS- B11.
Sennheisser HD 700 en Sennheiser IE 800.

Slaapkamer:
PM 6004, Mistral Bow 3, Philips cd 723, Dab+tuner.

JohnWx

Citaat van: NB op maart 05, 2024, 12:38:51Museum starten......een is het begin van een verzameling.


mmmmmm thx  hello
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Kan ook altijd muziek erop zetten en dan digitaal en analoog afspelen en kabels vergelijken etc  HB  HB  HB
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.