Wireless Speakers?

Gestart door emilious, oktober 17, 2016, 23:02:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

emilious

Beste allen,

Ik ben opzoek naar een oplossing voor het draadloos verbinden van speakers aan mijn MCR603 Melody Media. Naast B&W speakers wil graag twee extra speakers aanbrengen maar ik wil/kan geen kabels trekken.

Hebben jullie ideeen hierover?

bedankt, emilious

xander32

Wireless ls ... Er zijn volgens mij nog niet heel veel leveranciers die zoiets aanbieden, Teufel en Dynaudio schieten mij te binnen. En je zal iig. de ls aan de spanning moet leggen, dus dat wireless is ook maar heel beperkt.

xander32

... in jouw situatie is het dan waarschijnlijk veel meer praktisch (en voordelig) om een Sonos, Heos of hoe ze ook mogen heten systeem aan te schaffen.

emilious

daar was ik al bang voor.. Bedankt voor je reactie iig.

xander32

Ik ben niet geheel op de hoogte van alle ontwikkelingen hoor  :wink:; wellicht kan iemand anders mijn verhaal bevestigen dan wel ontkrachten :yes:.

sjoek

Citaat van: xander32 op oktober 18, 2016, 20:16:35
Ik ben niet geheel op de hoogte van alle ontwikkelingen hoor  :wink:; wellicht kan iemand anders mijn verhaal bevestigen dan wel ontkrachten :yes:.

Voor zover ik het weet klopt het je zal dan alleen een heos link aan de set moeten koppelen en dan 2 losse speakers. Alleen 2 losse speakers gaat sowiezo niet werken.
De Set: ,Marantz 6170, hd amp1 , bluesound node n130, Boston acoustics a26.

Matt

Als je het geld er voor hebt  :yes:

Devialet Phantom, ik heb de gold gehoord en die gaat massa's luid  HB
#Rega Elicit-R #ATC SCM11 #Rega Apollo #Node2
#Project Debut Carbon met Ortofon OM10 #Synology DS216play

Vintage #1090 #2100L #5010B #JJ221 #B&W DM602

"Music is what feelings sound like."

xander32

#7
Devialet Phantom (v.a. €1690 per stuk); ook een bijzonder fraaie combinatie met de MCR603 (€450) van de ts, al heb je die dan niet echt meer nodig. Wellicht kan je hem inruilen  8-).


Citaat van: Matt op oktober 18, 2016, 22:29:57
Als je het geld er voor hebt  :yes:

Devialet Phantom, ik heb de gold gehoord en die gaat massa's luid  HB

Matt

Citaat van: xander32 op oktober 19, 2016, 06:34:54
Devialet Phantom (v.a. €1690 per stuk); ook een bijzonder fraaie combinatie met de MCR603 (€450) van de ts, al heb je die dan niet echt meer nodig. Wellicht kan je hem inruilen  8-).

hmm juist, dan zou ik voor Dynaudio gaan :)
#Rega Elicit-R #ATC SCM11 #Rega Apollo #Node2
#Project Debut Carbon met Ortofon OM10 #Synology DS216play

Vintage #1090 #2100L #5010B #JJ221 #B&W DM602

"Music is what feelings sound like."

Golfer

Ouder draadje even oppakken want deze kwam ik tegen op mijn zoektocht.

Ik krijg over twee maanden een ander en groter huis geleverd en daar zitten twee plafond luidsprekers in. Hele goede zei de verkoper  hello :wink: Hij heeft ze geschakeld middels de nu al iets oudere sonos amp en een sonos unit aan zijn stereoinstallatie. Uiteraard neemt hij dat alles mee maar de speakers en bedrading blijven ingebouwd.

Die wil ik uiteraard draadloos gaan aansturen maar ik heb een SR6008 zonder HEOS. Eigenlijk ben ik vrij in mijn upgrade keuze. Een jongere of nieuwe SR... met HEOS en een nieuwe HEOS AMP of naar iets met daarop Sonos of Bluesound. Waar zitten de verschillen? Zwart/wit: HEOS en Bluesound zijn van Hifi-merken en Sonos is een technisch product met geluid? Is dit hoorbaar? Connectiviteit bij alle goed?
Verneem het graag!
Genieter van een SA8005. Yamaha RX-A3070, Philips FB825, FB860 en FB 821 via een extra Rotel RB-1080 eindversterker. Center is de Dali Zensor Vocal. Yamaha WXA-50 Musiccast voor de inbouwspeakers in de keuken.