Firmware Na11S2

Gestart door Bert5001, oktober 12, 2016, 15:43:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Zep

Citaat van: xander32 op oktober 17, 2016, 18:22:48
Moet jij eens op fora topics inzake Devialet gaan lezen  8-).

Devialet heeft vast ergens in de kleine lettertjes staan dat je met de upgrade akkoord gaat met een ander geluid?
Zo niet dan geld terug eisen of compensatie :yes:  :wink:
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

Faxe

Bij Devialet kun je dacht ik wel simpel een andere (oudere) firmware installeren mocht de nieuwe niet bevallen. Bij de NA11S1 kan dat volgens mij niet zo eenvoudig of zelfs helemaal niet.

Crooijmaster

Citaat van: xander32 op oktober 17, 2016, 18:22:48
Moet jij eens op fora topics inzake Devialet gaan lezen  8-).

Devialet is in weze een DSP met een class D amp en een design met een hoge WAF factor. => m.i. een merk voor hifi georienteerde huisvrouwen  :evil:
Mac Mini & Audirvana Plus, USB, DAC NA11S1, interlinks: vdH-the Bay,  versterker PM14S1,  ls.kabel Furutech FS-Alpha, speakers Teufel Definion 5

Zep

Citaat van: Crooijmaster op oktober 18, 2016, 19:03:23
een merk voor hifi georienteerde huisvrouwen  :evil:

Haha, het is idd geen versterker voor "echte" mannen he  :-P
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

Faxe

Zag vanochtend dat er een firmware update beschikbaar is. Iemand deze al geïnstalleerd?

xander32

Probeer 't ff en deel de uitkomst met ons 🤓

Citaat van: Faxe op december 05, 2017, 10:24:22
Zag vanochtend dat er een firmware update beschikbaar is. Iemand deze al geïnstalleerd?

AkTeVox

#21
Update ongoing...
Geen idee wat deze update toevoegt.



Wist niet dat er al een NA11S2 uit was.  :-o

Faxe

Mooi, weet je ook wat de update aanpast? Heb hierover nog niks kunnen vinden.

Faxe

Citaat van: AkTeVox op december 06, 2017, 18:44:27
Wist niet dat er al een NA11S2 uit was.  :-o

Daar is deze update mdus voor  clown1

Johnieboy

Nadat ik de fimeware geïnstalleerd had beschik ik niet meer over spotify op de na11s1 speler. Iemand een idee hoe ik dat kan oplossen?
Versterking: Marantz PM-11S3 (Stereo), marantz sr7010 surround
Bron: Marantz NA-11S1, Marantz UD 7007
Weergevers: Elac 247 Sapphire, Elac BS243, Elac BS 203, Elac BS 403 zone 2
Bekabeling: John van Gent B-wire, en Furutech FTP-TCS 31 met furutech stekkerb

xander32

#25
http://marantz-uk.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/6022/~/spotify-does-not-work

:|

Kan de Node weer in de verkoop?

Citaat van: Johnieboy op december 09, 2017, 17:16:57
Nadat ik de fimeware geïnstalleerd had beschik ik niet meer over spotify op de na11s1 speler. Iemand een idee hoe ik dat kan oplossen?

Faxe

Als ze doen wat er staat lijkt het me goed nieuws. We krijgen dan Spotify Connect. Weet alleen niet of dat dan via deze update kan of via een volgende.

xander32

Het werkt prima 👍🏻.

Citaat van: Faxe op december 09, 2017, 17:23:01
Als ze doen wat er staat lijkt het me goed nieuws. We krijgen dan Spotify Connect. Weet alleen niet of dat dan via deze update kan of via een volgende.

Faxe

Update ook even geinstalleerd. Duurde paar minuten. Werkt inderdaad perfect. Mooi dat het nu kan alleen had wel wat eerder gemogen. Nu nog Roon Endpoint en DSD via het netwerk en we zijn helemaal blij  pompom

xander32

Ja, en ik dan; op dezelfde dag dat ik een Node 2 in mijn keten opneem t.b.v. Spotify, ontvangt de NA11 een update waarmee ... 🤓

Citaat van: Faxe op december 09, 2017, 17:35:37
Update ook even geinstalleerd. Duurde paar minuten. Werkt inderdaad perfect. Mooi dat het nu kan alleen had wel wat eerder gemogen. Nu nog Roon Endpoint en DSD via het netwerk en we zijn helemaal blij  pompom