Firmware Na11S2

Gestart door Bert5001, oktober 12, 2016, 15:43:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jowa

Citaat van: Faxe op december 09, 2017, 17:35:37
Update ook even geinstalleerd. Duurde paar minuten. Werkt inderdaad perfect. Mooi dat het nu kan alleen had wel wat eerder gemogen. Nu nog Roon Endpoint en DSD via het netwerk en we zijn helemaal blij  pompom

Roon en DsD heb ik al op m'n Aries Mini ;-)
Spotify gaat via Airplay/Ipeng.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

211

Spotify via de NA11, een leuk cadeau voor mijn verkering (die snapt dat...) ;-)
Zolang je maar geniet....

RoGEK

Fingers crossed voor de NA7004  HLP
- Stereo: PM-11S1, SA-15S1, NA-8005, Pro-Ject Debut Carbon DC, Audio Physic Tempo VI
- HT 7.1.4 : Optoma HD144x, EliteScreens ER110WH, Marantz SR6013, 2x MA500, Panasonic DMP-UB404 , Audio Physic Yara, Celsius center II, XTZ SUB 12.17

xander32

Die staat niet in het lijstje t.a.v. de firmware update, ik ben bang dat de Spotify optie gaat vervallen voor de 7004 😒

Citaat van: RoGEK op december 13, 2017, 06:49:40
Fingers crossed voor de NA7004  HLP

Ron_Marantz

Hier ook net de firmware bijgewerkt.

Maar dus geen rechtstreekse Spotify integratie meer zie ik? Tja... wat moet ik ervan vinden... mijn favoriete playlist dus niet meer benaderbaar rechtstreeks vanaf de NA11. Met de vorige firmware laadde die playlists toch als een drama in het systeem, kon altijd wel koffie gaan halen.

Rechtstreeks streamen via AirPlay was dan de beste manier.

Maar wat is er nu echt veranderd?
Marantz | B&W

jowa

I.p.v. Airplay nu Spotify Connect.

RoGEK

Citaat van: xander32 op december 13, 2017, 14:51:25
Die staat niet in het lijstje t.a.v. de firmware update, ik ben bang dat de Spotify optie gaat vervallen voor de 7004 😒

Is dan wel een goed excuus voor toch opzoek te gaan naar een betaalbare NA-11S1 ;)
- Stereo: PM-11S1, SA-15S1, NA-8005, Pro-Ject Debut Carbon DC, Audio Physic Tempo VI
- HT 7.1.4 : Optoma HD144x, EliteScreens ER110WH, Marantz SR6013, 2x MA500, Panasonic DMP-UB404 , Audio Physic Yara, Celsius center II, XTZ SUB 12.17

Faxe

Door de toevoeging van Spotify connect kun je nu via je telefoon, tablet of computer spotify bedienen en daarbij de NA11S1 selecteren als het apparaat waar de muziek moet worden afgespeeld. Dit betekent dus volledige functionaliteit van de Spotify App, goede geluidskwaliteit en bij gebruik van telefoon of tablet minder snel een lege batterij.

xander32

 :yes:

Citaat van: Faxe op december 14, 2017, 17:04:08
Door de toevoeging van Spotify connect kun je nu via je telefoon, tablet of computer spotify bedienen en daarbij de NA11S1 selecteren als het apparaat waar de muziek moet worden afgespeeld. Dit betekent dus volledige functionaliteit van de Spotify App, goede geluidskwaliteit en bij gebruik van telefoon of tablet minder snel een lege batterij.

RoGEK

Nou...... Ik laat me verrassen.............



Verstuurd vanaf mijn HTC 10 met Tapatalk

- Stereo: PM-11S1, SA-15S1, NA-8005, Pro-Ject Debut Carbon DC, Audio Physic Tempo VI
- HT 7.1.4 : Optoma HD144x, EliteScreens ER110WH, Marantz SR6013, 2x MA500, Panasonic DMP-UB404 , Audio Physic Yara, Celsius center II, XTZ SUB 12.17

RoGEK

Helaas.....

Weet niet wat de update me gebracht heeft... maar ik zie hem neit in spotify als apparaat.....
Kan er dus niet via afspelen... geen Spotify Connect in deze update voor de NA7004 dus :(
- Stereo: PM-11S1, SA-15S1, NA-8005, Pro-Ject Debut Carbon DC, Audio Physic Tempo VI
- HT 7.1.4 : Optoma HD144x, EliteScreens ER110WH, Marantz SR6013, 2x MA500, Panasonic DMP-UB404 , Audio Physic Yara, Celsius center II, XTZ SUB 12.17

Faxe

Spotify connect werkt prima  hello

Heb alleen het idee dat de info op het display over het nummer dat wordt afgespeeld klopt. Verder kan ik na gebruik te hebben gemaakt van spotify via de afstandsbediening rechtstreeks overschakelen op de usb, coax of optische ingang. Dit luky pas na eerst internet radio te selecteren.

AkTeVox

Hier idem met de NA11. Was me ook direct opgevallen na de update...

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

AkTeVox

Citaat van: John Wx op maart 13, 2018, 10:08:53
https://support.spotify.com/uk/listen_everywhere/on_speaker/why-cant-i-use-the-spotify-app-on-my-speaker/

Wat wel en niet meer ondersteunt word door Spotify


Spotify Connect wordt prima door de NA11 ondersteund. Maar wil je van Spotify naar een USB input overschakelen moet je dit eerst internet radio als bron selecteren en dan pas naar USB. Direct lukt niet...