Concert & optreden & festival tips

Gestart door xander32, september 18, 2016, 13:25:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Zep

Citaat van: xander32 op juli 08, 2017, 21:08:53
Jij bent niet te volgen joh, dat zal wel door 'blauwe' komen  :-D.

Haha kan kloppen, maar.....wat is jouw excuus ?  :-P
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

xander32

 :-D

Mijn excuus; al te lang hier meedraaien; daar waar je mee omgaat, daar raak je mee besmet  :angel:.

Citaat van: Zep op juli 08, 2017, 21:31:03
Haha kan kloppen, maar.....wat is jouw excuus ?  :-P

Vinyl_Fuchs

#62
Citaat van: xander32 op juli 08, 2017, 06:11:52
http://www.bospop.nl/programma/

Je bent vast een kind uit de '80's & 90's.
Yep bouwjaar 1974 en haalt nog ieder jaar de apk. Rookt en zuipt wel wat meer.
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

Zep

Citaat van: xander32 op juli 08, 2017, 22:43:50
:-D

Mijn excuus; al te lang hier meedraaien; daar waar je mee omgaat, daar raak je mee besmet  :angel:.

:yes:   :-P
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

Zep

Was zojuist bij de muziek-docu "Walking in the opposite direction" voorstelling (gaat door het land) over het tragische leven van "Adrian Borland" van "The Sound". Deze is gemaakt door de Nederlander "Jean-Paul van Mierlo" en was echt indrukwekkend, althans voor mij als bewonderaar  :yes:

De muziek, de teksten met betrekking tot zijn depressies en psychische kwetsbaarheid weten wel een snaar te raken bij mij  :|

*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

Vinyl_Fuchs

Geweldig festival,  zelfs de oudjes doen het nog goed. Komen vanuit alle aardhoeken  naar Weert: LIMBOO'S BRABO'S, TUKKERS, FRIEZEN,, BELGEN, DUITSERS en vieren 1 groot familiefeest zonder onderlinge barrières.  pompom hello
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

Cornelis1921

Citaat van: Zep op juli 09, 2017, 21:39:04
Was zojuist bij de muziek-docu "Walking in the opposite direction" voorstelling (gaat door het land) over het tragische leven van "Adrian Borland" van "The Sound". Deze is gemaakt door de Nederlander "Jean-Paul van Mierlo" en was echt indrukwekkend, althans voor mij als bewonderaar  :yes:

De muziek, de teksten met betrekking tot zijn depressies en psychische kwetsbaarheid weten wel een snaar te raken bij mij  :|


Ik kan mijzelf het album "From the Lion's Mouth" nog goed herinneren, en deze (CD) staat dan ook op mijn verlanglijstje. Als de BD of DVD uit is, zal ik niet aarzelen deze te kopen.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

xander32

 :roll:

Citaat van: Zep op juli 09, 2017, 21:39:04
Was zojuist bij de muziek-docu "Walking in the opposite direction" voorstelling (gaat door het land) over het tragische leven van "Adrian Borland" van "The Sound". Deze is gemaakt door de Nederlander "Jean-Paul van Mierlo" en was echt indrukwekkend, althans voor mij als bewonderaar  :yes:

De muziek, de teksten met betrekking tot zijn depressies en psychische kwetsbaarheid weten wel een snaar te raken bij mij  :|



Citaat van: Zep op juli 08, 2017, 12:21:31

...

Zelf vind ik een live optreden geen ruk aan, vooral niet over relatief goedkope PA waarbij je oordoppen nodig hebt om niet doof te worden, tussen de zwetende mensenmassa....ik zou er nog gekker van worden  :wink:
Nee, geef mij maar een mooie opname waar elke detail hoorbaar is over mooie luidsprekers...dan kan ik meer in de muziek opgaan en bepaal ik zelf het volume  :yes:

Zep

Citaat van: xander32 op juli 10, 2017, 06:17:54
:roll:


Ja xander, dat is geen live optreden he maar een documentaire (bla bla bla), slechts een klein bioscoopzaaltje met een bescheiden geluid.....heel wat anders  :yes:
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

Zep

Citaat van: Cornelis1921 op juli 10, 2017, 05:23:20
Ik kan mijzelf het album "From the Lion's Mouth" nog goed herinneren, en deze (CD) staat dan ook op mijn verlanglijstje. Als de BD of DVD uit is, zal ik niet aarzelen deze te kopen.

Super cd, en de film is zeker een aanrader.
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

bert50

Gisteravond een waanzinnig concert gezien van de groep Fourplay  Bob James met zijn 77 jaar wat een muzikant .



Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Boxen Dynaudio Confidence 20
Versterker Hegel 590
Draaitafel VPI Traveller met een Soundsmith The voice element en een Moon 310 LP Phono voortrap
Aurender A10 Streamer
Audioquest Tornado powercables
Audioquest The Thunderbird ls

xander32

Dat doe je goed Bert; met regelmaat genieten van live muziek 👍🏼.

Citaat van: bert50 op juli 19, 2017, 18:42:06
Gisteravond een waanzinnig concert gezien van de groep Fourplay  Bob James met zijn 77 jaar wat een muzikant .



Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

bert50

Zeker Robert ik vindt dat toch het ultieme genieten en dan later herbeleven thuis daar geniet ik ook van heerlijk [emoji106][emoji106]


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Boxen Dynaudio Confidence 20
Versterker Hegel 590
Draaitafel VPI Traveller met een Soundsmith The voice element en een Moon 310 LP Phono voortrap
Aurender A10 Streamer
Audioquest Tornado powercables
Audioquest The Thunderbird ls

Vinyl_Fuchs

Naar Sjwaampop 2017 met voor mij Barry Hay Flying V Formation als hopelijk hoogtepunt. Jaarlijkse traditie met de jongens van het voetballen, eerst BBQen en dan van muziek en bier genieten.
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

Paul

Citaat van: Vinyl_Fuchs op augustus 20, 2017, 15:02:46
Naar Sjwaampop 2017 met voor mij Barry Hay Flying V Formation als hopelijk hoogtepunt. Jaarlijkse traditie met de jongens van het voetballen, eerst BBQen en dan van muziek en bier genieten.

Zeer vervelend.     :-D   
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site