SR5002 uitbreiden met wireless speaker ?

Gestart door bobke, september 08, 2016, 14:08:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

bobke

Al sinds jaren heb ik een SR5002 met hierop een setje Mordaunt Short Genie aangesloten in 5.1 opstelling.
Een heerlijk klinkende set die prima op elkaar iaf is gestemd.

Nu gaan we binnenkort verhuizen, en de open keuken wordt nu vervangen door een enigszins afgelegen keuken waarbij het geluid uit de Genie's niet meer te horen is in de keuken.
Zodoende ben ik aan het zoeken om de SR5002 uit te breiden met een draadloze speakerset.

Echter ik kom bijna alleen maar mmogelijkheden tegen waarbij er naar de receiver toe gestreamd wordt ipv van de receiver af. Uitzondering hierop is de Sonos Connect, maar eerlijk gezegd vind ik €349 aan de prijzige kant. Hierbij moet ook nog een speaker aangeschaft worden.

Wie heeft hier duidelijkheid over wat de mogelijkheden zijn ?

Ik wil dus de muziek van de receiver (radio, cd, dvd etc) ook op mijn wireless speaker kunnen horen ...

Gr
Bob

sjoek

Als je het draadloos wil ben ik bang dat je niet anders kan dan of een sonos connect/ heos link of een nieuwe denon receiver aanschaffen daar zit de heos link functie al in gebouwd.

Anders zul je toch bekabeld uitkomen.
De Set: ,Marantz 6170, hd amp1 , bluesound node n130, Boston acoustics a26.

Marvin

Gewoon een paar draadjes op de 'speaker-B' aansluiting, paar boxjes aan de andere kant. Als je geluid in de keuken wilt schakel je ze gewoon even in.