Made of Accuphase

Gestart door Rob46, september 01, 2016, 16:57:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rob46

Dat is inderdaad een prima bijkomend positief effect....

Bert5001

Een maal Accuphase en je wil nooit meer wat anders ik in ieder geval niet 😁😁😁😁

Verstuurd vanaf mijn SM-T520 met Tapatalk


Brutus

Tja......dat zullen de jongens die een setje ML of MacIntosh hebben staan waarschijnlijk ook zeggen, maar maakt niet uit hoor. Laat een ieder kiezen wat hij wilt :-)
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

Bert5001

Zo is het Brutus

Verstuurd vanaf mijn SM-T520 met Tapatalk


Zep

Citaat van: Brutus op september 12, 2016, 01:17:24
Tja......dat zullen de jongens die een setje ML of MacIntosh hebben staan waarschijnlijk ook zeggen, maar maakt niet uit hoor. Laat een ieder kiezen wat hij wilt :-)

Haha, dat klopt als een zwerende vinger  :-D
Het maakt ook geen f*ck uit, ieder kiest binnen zijn budget het merk dat het beste gevoel geeft  :wink:
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

mountainbiker

Citaat van: Rob46 op september 01, 2016, 16:57:54
Interessant 👍


http://youtu.be/O5oGXi9cBSM
Wat een heisa om een paar printplaten met een kastje er omheen.
versterker NAD D3020
Quart 390 versie 1

Rob46

Stelt ook niets voor. Gewoon effe een paar standaard printplaatjes in een simpel kastje duwen, beetje testen, liefst een jaar en onder zware omstandigheden, weer iets nieuws verzinnen met een paar ingenieurs, beetje kassa draaien en hoppa. Waar maken we ons eigenlijk ook druk om, het is toch allemaal van hetzelfde en er zit toch geen verschil in.......al die audio shit en forums.......we zijn uitgesproken en hebben niets nieuws meer te melden....sluiten die audio forums........

Cornelis1921

* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Bert5001

😂😂😂😂😂😂😂zo is het

Verstuurd vanaf mijn SM-T520 met Tapatalk

Eip

#24
Mooi filmpje van Accuphase, ik heb er met veel genoegen naar gekeken. Wat ik niet snap is dat accuphase en vele anderen, er een geaard netsnoer aandoen, zodat je hem altijd op een geaard stopkontakt moet aansluiten. Terwijl Marantz dit niet doet, die leveren hun apparaten met een gewoon netsnoer dat op ieder stopkontakt past.  :yes:
Elac BS 203.2
Marantz SR5023
Marantz CD6006
Panasonic DMP-BDT 167

erik62

Ik draai al meer dan 25 jaar met diverse accuphase componenten en bij mij komt er niets anders meer in. Niet dat het beter is dan andere merken maar omdat ik erg te spreken ben over het geluid...........
Ieder zijn meug zeg ik maar.
En wat die geaarde stekker betreft.......ik denk dat ze daar bij accuphase over na hebben gedacht..... :roll: :roll:

Zep

Citaat van: erik62 op september 22, 2016, 20:58:12
En wat die geaarde stekker betreft.......ik denk dat ze daar bij accuphase over na hebben gedacht..... :roll: :roll:

Wat is daar het voordeel van?
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

erik62

IK zou het niet weten........,misschien eens naar  accuphase bellen? Deze zullen dit zeker met een reden doen......denk ik zo........



Zep

Net even gebeld, spreken ze alleen Japans!
Na....nog niks wijzer betreffende het geaarde netsnoer mysterie  :-P
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

Brutus

#29
Heb ook geen idee waarom de ene wel een geaarde stekker toepast en een andere niet. Als ik hier om me heen kijk heeft in de woonkamer alleen de voeding van mijn laptop en de TV een geaarde stekker al het andere apparatuur niet.
Zelfs de NAS niet.

Alles gaat wel in 2 dikke geaarde stekkerdozen om vervolgens in een niet geaard stopcontact in de wand te gaan.
Wie heeft er immers een geaard stopcontact in de woonkamer (mist je deze zelf niet hebt aangelegd).

Bij mij zit het alleen in de keuken en op zolder bij de wasmachine en droger. Dus normaliter wordt dit dus klaarblijkelijk toegepast bij/in vochtige ruimtes.

Als je het de mannen van Alpha Audio vraagt dan zullen ze gelijk zeggen dat je een aparte groep moet aanleggen een aparte leiding moet trekken en bij je audio apparaten een geaard stopcontact moet hebben, dit is volgens hen waarneembaar.

En schrik niet, ik dacht eerst dat het een geintje was, de netkabel en groep/schakelaar dienen van audiofiele kwaliteit te zijn  :schater: :schater:

@ Rob46: ik heb niets tegen het filmpje van Accuphase of Accuphase zelf, ik geef alleen aan als je op de site van MacIntosh kijkt krijg je ook tekst en uitleg over de history en wordt er met trots verteld dat met regelmatig versterkers terug krijgt voor revisie van 25 of 30 jaar oud.

Als Accuphase hier een versterker neer wil zetten dan mag dat met alle plezier hoor daar zal ik zeker van genieten maar dat geldt voor mij ook voor MacIntosch.
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20