MS Edge browser kan niet overweg met emoticons op het forum

Gestart door Maurice, juli 28, 2016, 18:52:30

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Maurice

Werd net getipt door lo dat je met de browser Edge, welke standaard bij Windows 10 geleverd wordt, de emoticons op het forum niet werken. Je kunt ze wel zien, maar je kunt ze niet plaatsen.
Dit is heel specifiek voor Edge, en ik kan zo 123 geen oplossing vinden. Oftewel, ik raad jullie aan om een goede browser te gebruiken, bijvoorbeel Firefox, Chrome, Safari of één van de afgeleiden hiervan
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

lo

Yep, gisteren windows 10 geïnstalleerd en gebruik nu 'edge' als browser. Jullie zullen merken dat ik nu emotieloos door het leven ga... hahaha. Even bekijken wat 'edge' nog meer voor nadelen heeft anders misschien ook weer over naar een andere browser.
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

xander32

@lo;

In Win10 heb je de keuze voor Edge en Explorer; die laatste werkt onverminderd probleemloos.

lo

Heb ik inderdaad al gezien ja!
Ik wil deze nog even proberen, net als win10 trouwens. (maand de tijd om te testen) Ik ervaar momenteel tav de functionaliteit eigenlijk nog geen voordelen/verbetering tov win8.1 op mijn desktop PC.
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

TurboMarco

Win10 ondersteunt DX12 ,een ander voordeel zie ik niet.
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

sjoek

En explorer is niet echt de meest betrouwbare browser. Dus zou eerder chrome of iets dergelijks adviseren.
De Set: ,Marantz 6170, hd amp1 , bluesound node n130, Boston acoustics a26.

Matt

typisch windows, brengen ze een nieuwe browser uit en houden ze toch nog de oude.
Wat een vertrouwen in hun eigen product  clown1
#Rega Elicit-R #ATC SCM11 #Rega Apollo #Node2
#Project Debut Carbon met Ortofon OM10 #Synology DS216play

Vintage #1090 #2100L #5010B #JJ221 #B&W DM602

"Music is what feelings sound like."

pameijer

Citaat van: Matt op juli 28, 2016, 22:44:51
typisch windows, brengen ze een nieuwe browser uit en houden ze toch nog de oude.
Wat een vertrouwen in hun eigen product  clown1
Ze hebben niet veel keus vrees ik. Er zijn nog bedrijven die met specifieke oude software draaien die nog IE6 (!) nodig heeft.
Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

211

#8
Citaat van: Matt op juli 28, 2016, 22:44:51
typisch windows, brengen ze een nieuwe browser uit en houden ze toch nog de oude.
Wat een vertrouwen in hun eigen product  clown1

Dat heeft er niets mee te maken. Rond IE spelen wat juridische procedures met concurrenten m.b.t. de openheid van de software en de integratie met Windows zelf.... Vandaar een extra Light versie van een browser : Edge
Zolang je maar geniet....

211

#9
Citaat van: sjoek op juli 28, 2016, 22:32:58
En explorer is niet echt de meest betrouwbare browser. Dus zou eerder chrome of iets dergelijks adviseren.

IE kaal (zonder extra toeters en bellen die mensen additioneel installeren) is super stabiel. Bij Chrome (van Google) zijn er vragen m.b.t. de privacy...

Kwestie waar je zelf het zwaartepunt legt....
Zolang je maar geniet....

Cornelis1921

Met de laatste update voor Windows 10 kan Edge ook met de forum emoticons overweg. :yes: pompom
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.