Accuphase; de vragen....

Gestart door Rob46, juli 10, 2016, 12:22:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rob46


Paul

Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site



Rob46


Paul

Citaat van: Rob46 op juli 10, 2016, 18:11:55
Paul, deze kende ik niet. Een mooie site!

http://www.audioinnovationen.de/html/accuphase_e-205.html

Deze staat in mijn set, zeer tevreden over pas laten servicen.
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

xander32

Wat bedoel je met "het" Rob?

Citaat van: Rob46 op juli 10, 2016, 18:12:15
En het wordt alleen maar beter........

Rob46

De filosofie die men nog steeds vast blijft houden, de weinige modellen die elkaar opvolgen (geen mk1,2,3 of S1,2,3,4,5) de gebruikte hoogwaardige componenten en materialen, de afwerking van al deze componenten in de behuizing, de ontwikkelingskosten, de arrogantie etc etc.

Gewoon 'het merk' wat het goed doet....

Rob46

Citaat van: Paul op juli 10, 2016, 18:39:29
http://www.audioinnovationen.de/html/accuphase_e-205.html

Deze staat in mijn set, zeer tevreden over pas laten servicen.

Tijdloos!!!!! Een pracht van een versterker, en niet alleen prachtig, maar na al die jaren gewoon goed!

xander32

Wat is daar zo bijzonder aan t.o.v. andere merken die in eenzelfde prijsklasse produceren? Geem mk of s zoveel, maar wel 407, 408, 450, 460 en nu een 470 ... Voorts zal in iedere 8 mille versterker zoals de huidige 470, hoogwaardige componenten zitten en de afwerking top zijn. Anders raak je die ook niet kwijt voor dat geld, toch?

De arrogantie, tja, daarmee onderscheiden zij zich wellicht 8-).

Citaat van: Rob46 op juli 10, 2016, 19:47:54
De filosofie die men nog steeds vast blijft houden, de weinige modellen die elkaar opvolgen (geen mk1,2,3 of S1,2,3,4,5) de gebruikte hoogwaardige componenten en materialen, de afwerking van al deze componenten in de behuizing, de ontwikkelingskosten, de arrogantie etc etc.

Gewoon 'het merk' wat het goed doet....

Paul

Mijn ervaring met Accuphase is dat mijn E-205 een prima versterker is die net als alle audio meuk na verloop van tijd onderhoud nodig heeft, daar is niks vreemds aan maar dat het geen rommel is wat ze maken kunnen we denk ik het wel over eens zijn.
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Zep

Citaat van: xander32 op juli 10, 2016, 20:51:41
De arrogantie, tja, daarmee onderscheiden zij zich wellicht 8-).

Lol....en sja, een stukje arrogantie kopen heeft zijn prijs  :-P
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*


Rob46

Van de importeur heb ik begrepen dat Nederland het erg goed doet......in dat opzicht zal de nieuwe Marantz serie ook zijn markt vinden?

Paul

Citaat van: Zep op juli 10, 2016, 21:09:16
Lol....en sja, een stukje arrogantie kopen heeft zijn prijs  :-P
Ok dat het lekker smoelt en dat arrogantie genoemd wordt prima maar hoe gaan we dan met de rest van de tweaks om die zogenaamd beter presteren, en dan heb ik het bv over LS kabels / Interlinks en Netsnoeren en zo kan ik er nog wel een paar verzinnen.

Zomaar een opmerking zonder roeiboten los te gooien.   :wink:
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site