De set van Zep

Gestart door Zep, juli 08, 2016, 10:52:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Zep

Kreeg van mijn vriendin vandaag de eerste reactie op de Nu-Vista; "wat is dat voor groot ding? Het lijkt wel zo'n oude Philips Video Recorder  :roll: :schater:
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

xander32

Aansluitend heeft ze voor een half uur op de trap moeten zitten 😏

Citaat van: Zep op oktober 21, 2019, 18:34:38
Kreeg van mijn vriendin vandaag de eerste reactie op de Nu-Vista; "wat is dat voor groot ding? Het lijkt wel zo'n oude Philips Video Recorder  :roll: :schater:

Zep

Citaat van: xander32 op oktober 21, 2019, 19:13:16
Aansluitend heeft ze voor een half uur op de trap moeten zitten 😏

De nieuwe upgrade wordt een andere vriendin....
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

xander32

😄

Ik ken ze verder niet, maar ik geloof er niets van.

Citaat van: Zep op oktober 21, 2019, 20:32:31
De nieuwe upgrade wordt een andere vriendin....

bert50

Kost veel meer als een MF 800.
Ik kan het weten.[emoji16][emoji16][emoji16]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Boxen Dynaudio Confidence 20
Versterker Hegel 590
Draaitafel VPI Traveller met een Soundsmith The voice element en een Moon 310 LP Phono voortrap
Aurender A10 Streamer
Audioquest Tornado powercables
Audioquest The Thunderbird ls

Rob46


Brutus

Citaat van: Zep op oktober 21, 2019, 18:34:38
Kreeg van mijn vriendin vandaag de eerste reactie op de Nu-Vista; "wat is dat voor groot ding? Het lijkt wel zo'n oude Philips Video Recorder  :roll: :schater:

Tot ze de prijs hoorde en besefte dat dat niet het geval was en einde droom betreft het tripje naar Hawaï  :-D :-D
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

Zep

Citaat van: xander32 op oktober 21, 2019, 20:59:34
😄

Ik ken ze verder niet, maar ik geloof er niets van.

:angel: :angel: :angel:
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

Zep

Citaat van: bert50 op oktober 21, 2019, 21:00:38
Kost veel meer als een MF 800.
Ik kan het weten.[emoji16][emoji16][emoji16]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Haha, Bert...dat bedoel ik maar!
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

Zep

*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

Zep

Citaat van: Brutus op oktober 22, 2019, 14:12:13
Tot ze de prijs hoorde en besefte dat dat niet het geval was en einde droom betreft het tripje naar Hawaï  :-D :-D

Ssssttt  :zzz:
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

Brutus

Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

Zep

Vandaag eens het volume wat meer open gaan draaien...en dan beseffen hoe luid de ATC's kunnen gaan op de Nu-Vista zonder enige compressie!
Veel luider dan voor mij noodzakelijk overigens, maar wel zonder je vingers in je oren te willlen stoppen...en dat zegt iets over de controle!
Ik ben maar gestopt aangezien ik ook aan de omgeving moet denken, maar heel imposant dat het kan :angel:
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

lo

Jij wil ook (proppen) gaan blazen.  :-D
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

xander32

Je hebt dan de akoestiek ook goed in orde 👍🏻


Citaat van: Zep op oktober 25, 2019, 21:50:18
Vandaag eens het volume wat meer open gaan draaien...en dan beseffen hoe luid de ATC's kunnen gaan op de Nu-Vista zonder enige compressie!
Veel luider dan voor mij noodzakelijk overigens, maar wel zonder je vingers in je oren te willlen stoppen...en dat zegt iets over de controle!
Ik ben maar gestopt aangezien ik ook aan de omgeving moet denken, maar heel imposant dat het kan :angel: