De set van Zep

Gestart door Zep, juli 08, 2016, 10:52:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

bert50

Meer dan genoeg Jowa .[emoji12][emoji12]


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Boxen Dynaudio Confidence 20
Versterker Hegel 590
Draaitafel VPI Traveller met een Soundsmith The voice element en een Moon 310 LP Phono voortrap
Aurender A10 Streamer
Audioquest Tornado powercables
Audioquest The Thunderbird ls

xander32

Die AQ snoertjes ga je ons zaterdag vast ook demonstreren  :yes:

Citaat van: bert50 op december 09, 2019, 16:44:32
Gisteren na een lange tijd weer eens bij Jürgen geweest. Aanleiding de nieuwe versterker van Jurgen namelijk een prachtige Musical Fidelity 600 .
Eigenlijk is het meeste al gezegd door Leo en kan ik er er weinig aan toevoegen ,Maar toch maakten we wat geks mee met de Cd van Carol Duboc All the wat.
Namelijk een overvloedig teveel aan laag wat we niet konden thuisbrengen maar dit moest wel aan de kamer liggen anders kan ik het niet verklaren. Wat aan de prachtige set kan het niet liggen.
De MF 600 is werkelijk een mooie versterker zo loepzuiver en een plaatje om te zien .
We hebben nog gespeeld met een Audioquest the hurricane Powercord en een Audioquest the Diamond optical aan de dac.
Ik persoonlijk vondt dat zeker een verbetering een schoner geluid met meer details.
Jürgen bedankt voor de gezellige dag en een heerlijke lunch.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

bert50

Tuurlijk is standaard hier Robert.
En laat je oren nog even uitspuiten voor het beste resultaat.[emoji12][emoji12]


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Boxen Dynaudio Confidence 20
Versterker Hegel 590
Draaitafel VPI Traveller met een Soundsmith The voice element en een Moon 310 LP Phono voortrap
Aurender A10 Streamer
Audioquest Tornado powercables
Audioquest The Thunderbird ls

xander32

Buiten de Aurender om is volgens mij jouw gehele set gewijzigd sinds de vorige keer dat ik bij je was; maar het mooiste wat ik tot op heden bij je hebt mogen horen was de set met de Sopra monitoren. Ben benieuwd naar de Harbeths. En nu hou ik op met het vervuilen van Zep z'n draadje.

Citaat van: bert50 op december 09, 2019, 21:50:32
Tuurlijk is standaard hier Robert.
En laat je oren nog even uitspuiten voor het beste resultaat.[emoji12][emoji12]


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

bert50

Tot Zaterdag .[emoji106][emoji106]


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Boxen Dynaudio Confidence 20
Versterker Hegel 590
Draaitafel VPI Traveller met een Soundsmith The voice element en een Moon 310 LP Phono voortrap
Aurender A10 Streamer
Audioquest Tornado powercables
Audioquest The Thunderbird ls

Zep

Citaat van: bert50 op december 09, 2019, 16:44:32
Gisteren na een lange tijd weer eens bij Jürgen geweest. Aanleiding de nieuwe versterker van Jurgen namelijk een prachtige Musical Fidelity 600 .
Eigenlijk is het meeste al gezegd door Leo en kan ik er er weinig aan toevoegen ,Maar toch maakten we wat geks mee met de Cd van Carol Duboc All the wat.
Namelijk een overvloedig teveel aan laag wat we niet konden thuisbrengen maar dit moest wel aan de kamer liggen anders kan ik het niet verklaren. Wat aan de prachtige set kan het niet liggen.
De MF 600 is werkelijk een mooie versterker zo loepzuiver en een plaatje om te zien .
We hebben nog gespeeld met een Audioquest the hurricane Powercord en een Audioquest the Diamond optical aan de dac.
Ik persoonlijk vondt dat zeker een verbetering een schoner geluid met meer details.
Jürgen bedankt voor de gezellige dag en een heerlijke lunch.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Vond het super gezellig dat je er weer bij was Bert, dank voor je woorden en voor de kabels die je mee hebt genomen...altijd interessant om te testen  :yes:
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

Zep

Citaat van: xander32 op december 09, 2019, 21:55:07
En nu hou ik op met het vervuilen van Zep z'n draadje.

Helemaal geen probleem, Xander  :wink:
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*