De set van Zep

Gestart door Zep, juli 08, 2016, 10:52:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Zep

oktober 2019:

De Anthem heeft plaats gemaakt voor de Nu-Vista 600:




Samen met de Node 2i en Chord Qutest:









En de QED bekabeling: alles van QED nu.






November 2016:









De nieuwe QED XT40 kabels:


***********************************************************************************************

Vorige opstelling:










***********************************************************************************

Opstelling met de SCM11:

Onlangs heb ik mijn SVS-SB2000 en de UD5007 van de hand gedaan omdat ik alles simpel wil gaan houden, twee componenten en twee luidsprekers.



Mijn versterker de Anthem Integrated 225 (225 watt @ 8Ohm).






De ATC SCM11 (wordt binnenkort de SCM19 offffff SCM40 pompom)



Mijn NA6005, gaat binnenkort ook weg al is het alleen maar om de kleur  :wink:






Voor de liefhebbers: de tv is een 65 inch UHD van Sony.







*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

sjoek

Mooie foto's ziet er goed uit :yes:.
En wat komt er voor in de plaats?
De Set: ,Marantz 6170, hd amp1 , bluesound node n130, Boston acoustics a26.

xander32

... een set bestaande uit 'slechts' het hoognodige, maar dan wel hoogwaardig. Top  :yes:.

xander32

... dat maakt wel dat er in het dressoir 'hier en daar' nog een leeg plekje te bekennen valt  :-D.

Zep

Citaat van: sjoek op juli 08, 2016, 12:08:19
Mooie foto's ziet er goed uit :yes:.
En wat komt er voor in de plaats?

Moet nog gaan luisteren naar de Cambridge Audio Azur 851N, de TEAC NT-503 en ben ook nieuwsgierig naar de Elac Discovery Series DS-S101-G. De laatste twee missen een display maar als het geluid me beter bevalt dan maar zonder.
Weet al een zaakje waar ze deze drie hebben staan en te beluisteren zijn.  :-)
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

Zep

Citaat van: xander32 op juli 08, 2016, 16:24:50
... een set bestaande uit 'slechts' het hoognodige, maar dan wel hoogwaardig. Top  :yes:.

Thx Xander, ben in ieder geval goed op weg  :wink:


Citaat van: xander32 op juli 08, 2016, 16:26:11
... dat maakt wel dat er in het dressoir 'hier en daar' nog een leeg plekje te bekennen valt  :-D.

Haha ja, die had ik voor de foto-shoot even wat opgeruimd....maar binnenkort komt er een tv meubel met schuifdeurtjes, valt het niet meer zo op  :-D
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

lo

Citaat van: Zep op juli 08, 2016, 19:20:44
Haha ja, die had ik voor de foto-shoot even wat opgeruimd....maar binnenkort komt er een tv meubel met schuifdeurtjes, valt het niet meer zo op  :-D

Dan heb je toch wel heeeel erg goed opgeruimd.... :-D :schater:
Maar ziet er inderdaad fraai en strak uit bij jouw!
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Samro

Citaat van: Zep op juli 08, 2016, 10:52:46
Onder het mom "het is nog niet goed genoeg" heb ik ondanks ik hier al langer kom nog geen foto's van mijn set geplaatst. Binnenkort komen er weer wat verbeteringen aan in de set en ook de meubels gaan veranderen. Begin ik nu toch maar anders komt er niets meer van.
Onlangs heb ik mijn SVS-SB2000 en de UD5007 van de hand gedaan omdat ik alles simpel wil gaan houden, twee componenten en twee luidsprekers.



Mijn versterker de Anthem Integrated 225 (225 watt @ 8Ohm).






De ATC SCM11 (wordt binnenkort de SCM19 offffff SCM40 pompom)



Mijn NA6005, gaat binnenkort ook weg al is het alleen maar om de kleur  :wink:





In het geheel....binnenkort een ander tv meubel en de kast rechts weg  :yes:
Voor de liefhebbers: de tv is een 65 inch UHD van Sony.


**Under Construction**
Gaaf setje hoor.  :-D Het rooster van kippengaas ervoor vind ik wel heel mooi staan. :-P

sjoek

Citaat van: Zep op juli 08, 2016, 19:13:27
Moet nog gaan luisteren naar de Cambridge Audio Azur 851N, de TEAC NT-503 en ben ook nieuwsgierig naar de Elac Discovery Series DS-S101-G. De laatste twee missen een display maar als het geluid me beter bevalt dan maar zonder.
Weet al een zaakje waar ze deze drie hebben staan en te beluisteren zijn.  :-)

Keuzes, keuzes en nog eens keuzes :-P  cambridge audio is ook altijd wel een fijn merk.
De Set: ,Marantz 6170, hd amp1 , bluesound node n130, Boston acoustics a26.

Zep

Citaat van: lo op juli 08, 2016, 20:22:03
Dan heb je toch wel heeeel erg goed opgeruimd.... :-D :schater:
Maar ziet er inderdaad fraai en strak uit bij jouw!

Dank lo, en ja......heb soms mijn momenten in het opruimgebeuren, gaat er meteen een hoop de kliko in  :-P
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

Zep

Citaat van: Samro op juli 08, 2016, 21:30:10
Gaaf setje hoor.  :-D Het rooster van kippengaas ervoor vind ik wel heel mooi staan. :-P

Kippengaas! ? Dat zijn tralies om het geweld dat uit deze luidsprekers komt nog enigszins te temmen  :-P
Nee....dat kippengaas is handing om mijn tweeters te beschermen tegen de twee kipjes die hier binnenlopen  :wink:
Maar persoonlijke smaak, de ene persoon vindt het mooi de andere minder....zelf vind ik het wel iets hebben  :-)
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

Zep

Citaat van: sjoek op juli 08, 2016, 21:51:47
Keuzes, keuzes en nog eens keuzes :-P  cambridge audio is ook altijd wel een fijn merk.

Hmm ja, ik moet echt eerst zelf gaan luisteren, maar de SCM19 of 40 hebben de prioriteit  :-)
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

Brutus

Staat goed Zep, ben benieuwd naar de nieuwe speakers!
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

jowa

Mooie set zo.


Sent from my iPhone using Tapatalk

jowa

Opstap naar een hoger model ATC kan veel brengen. Erg goede speakers. :yes:


Sent from my iPhone using Tapatalk