RU Connected weer gestart met levering.

Gestart door RHK, juli 07, 2016, 18:49:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

RHK

RU Connected heeft een tijd lang even niet kunnen leveren, maar is gelukkig weer gestart met het leveren van zn goede kabels! Ook is er een nieuwe verbeterde website: https://www.ruconnected.nl
Marantz AV7706* Rotel RMB-1575* Parasound ZampV3*B&W 702S3* Klipsch RP-504C* Klipsch R-112-SW sub* Hepta Bariton sub* Antimode 8033 SII *Hepta Spring* Atmos Dali Alteco C1*
LG Oled65G1RLA* Panasonic DMP-UB900* RU Connected*

Marvin

Gelukkig. Kon er al tijden niet goed van slapen.

RHK

Haha, ik denk dat die oorzaak eerder bij bijv. je vriendin zit, jij ligt niet zo gauw ergens wakker van denk ik,  :zzz:
Marantz AV7706* Rotel RMB-1575* Parasound ZampV3*B&W 702S3* Klipsch RP-504C* Klipsch R-112-SW sub* Hepta Bariton sub* Antimode 8033 SII *Hepta Spring* Atmos Dali Alteco C1*
LG Oled65G1RLA* Panasonic DMP-UB900* RU Connected*

Brutus

Tja, wakker liggen of niet, ze leveren gewoon heel goed spul voor een nette prijs. Van een van de eigenaren kreeg ik onlangs te horen dat ze ook met een LS kabel bezig zijn, benieuwd wanneer deze komt.
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

Samro

Geweldige kabels! Ik heb de digitale RU Connected coax kabel aangeschaft. De kabel ziet er zeer degelijk en mooi verzorgd uit. Ik heb deze kabel tussen de cd speler/Aune X1S dac. De klank is verbluffend goed, ja echt beter in vergelijk met mijn andere coax kabel van zo'n € 60 met dure WBT-0110 Cu stekkers eraan! De muziek instrumenten staan zo mooi los in de ruimte, en de plaatsing is bijzonder goed. Ze klinken ook enorm dynamisch en open.  :angel: Uiteraard moeten de opnamen wel van goede kwaliteit zijn. De prijs van deze kabel is slechts € 14,95!