RCA kabel waarop Video staat

Gestart door CBdicX, juni 26, 2016, 12:43:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

CBdicX

Hallo audio vrienden.
Ik heb een 15 meter mono RCA kabel waarop de stekker VIDEO staat, kan ik die voor audio gebruiken ?

sjoek

Ik zou zeggen test het :-D als je geluid krijgt kan het anders niet :-P.  Maar zonder gekheid hoeveel plugjes zitten er aan? Als je 1 hebt krijg je alleen mono geluid he.
De Set: ,Marantz 6170, hd amp1 , bluesound node n130, Boston acoustics a26.

CBdicX

Citaat van: sjoek op juni 26, 2016, 13:44:03
Ik zou zeggen test het :-D als je geluid krijgt kan het anders niet :-P.  Maar zonder gekheid hoeveel plugjes zitten er aan? Als je 1 hebt krijg je alleen mono geluid he.
Gaat naar een sub....... :wink:

Zep

Kan je gemakkelijk gebruiken, alleen kans dat er videobeelden uit je subwoofer komen  :wink:
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

CBdicX

Citaat van: Zep op juni 26, 2016, 16:12:42
Kan je gemakkelijk gebruiken, alleen kans dat er videobeelden uit je subwoofer komen  :wink:
Oeeeee, dat beloofd dan niet veel goeds, even oppassen met kinderen en familie..... :-D

sjoek

Moet gewoon goedkomen lijkt me inderdaad.
De Set: ,Marantz 6170, hd amp1 , bluesound node n130, Boston acoustics a26.

pameijer

Sterker nog, iha zijn videokabels beter afgeschermd dan audiokabels. Ik ken een speakerfabrikant die dit zelfs aanraadt.
Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

CBdicX

Citaat van: pameijer op juni 26, 2016, 19:12:22
Sterker nog, iha zijn videokabels beter afgeschermd dan audiokabels. Ik ken een speakerfabrikant die dit zelfs aanraadt.
Dit is een dubbel afgeschermde kabel, de andere "audio" rca die ik heb is ook dubbel afgeschermd, dus zal dat elkaar niet ontlopen.
Ik las iets van 75 ohm voor video en coaxiaal kabels, wat audio kabels niet zijn, maakt dat nog wat uit ?