PM10, SA10 & HD-CD1

Gestart door xander32, mei 04, 2016, 20:35:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

TurboMarco

En wat vinden de Brexit vrienden daarvan ?  :lol:
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

xander32

Die zijn er niet gelukkig mee 🤓

Citaat van: TurboMarco op augustus 10, 2019, 18:51:55
En wat vinden de Brexit vrienden daarvan ?  :lol:

audiowilwel

#707
Beste Marantz fans, het is zover.
De PM10 is met onze SA10 verenigd.
Gisteren aan gesloten met de nodige gezonde spanning en bewondering voor deze machine.
De power toets ingedrukt en dan duurt het even om de schakelingen te horen die hem klaar maken voor gebruik.
Een CD in de SA10, The Notting Hillbillies, mijn vrouw en ik waren compleet sprakeloos.
Wat moet dit worden als hij ingespeeld gaat raken? In een woord WOW!
En dat op onze B&W CDM7NT, wat gaat dit een feest worden op onze B&W802D thuis in de toekomst.

Zal tzt nog wel wat bevindingen aan jullie melden, nu even verwerken wat ons overkomt en genieten tot in de tiende macht! Zal ook wat foto's proberen te plaatsen. Groetjes van ons!

Vinyl_Fuchs

Citaat van: audiowilwel op augustus 12, 2019, 19:37:00
Beste Marantz fans, het is zover.
De PM10 is met onze SA10 verenigd.
Gisteren aan gesloten met de nodige gezonde spanning en bewondering voor deze machine.
De power toets ingedrukt en dan duurt het even om de schakelingen te horen die hem klaar maken voor gebruik.
Een CD in de SA10, The Notting Hillbillies, mijn vrouw en ik waren compleet sprakeloos.
Wat moet dit worden als hij ingespeeld gaat raken? In een woord WOW!
En dat op onze B&W CDM7NT, wat gaat dit een feest worden op onze B&W802D thuis in de toekomst.

Zal tzt nog wel wat bevindingen aan jullie melden, nu even verwerken wat ons overkomt en genieten tot in de tiende macht! Zal ook wat foto's proberen te plaatsen. Groetjes van ons!

pompom Have fun.
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

xander32

Cool  :mrgreen:, geniet er van 👍🏻

Citaat van: audiowilwel op augustus 12, 2019, 19:37:00
Beste Marantz fans, het is zover.
De PM10 is met onze SA10 verenigd.
Gisteren aan gesloten met de nodige gezonde spanning en bewondering voor deze machine.
De power toets ingedrukt en dan duurt het even om de schakelingen te horen die hem klaar maken voor gebruik.
Een CD in de SA10, The Notting Hillbillies, mijn vrouw en ik waren compleet sprakeloos.
Wat moet dit worden als hij ingespeeld gaat raken? In een woord WOW!
En dat op onze B&W CDM7NT, wat gaat dit een feest worden op onze B&W802D thuis in de toekomst.

Zal tzt nog wel wat bevindingen aan jullie melden, nu even verwerken wat ons overkomt en genieten tot in de tiende macht! Zal ook wat foto's proberen te plaatsen. Groetjes van ons!

Rob46

Top set! Gaaf dat de verwachting van de 10 serie uitkomt :yes: Natuurlijk lezen wij graag de ervaringen! En......

TTIWWP


Rob46

Ik bedoel natuurlijk jouw plaatjes...... :-D

NB

Citaat van: audiowilwel op augustus 12, 2019, 19:37:00
Een CD in de SA10, The Notting Hillbillies, mijn vrouw en ik waren compleet sprakeloos.
Wat moet dit worden als hij ingespeeld gaat raken? In een woord WOW!


Gefeliciteerd met je prachtige aanwinst.
Is trouwens wel een mooi klinkende cd die van The Notting Hillbillies.
Kamer set:
Marantz PM 6007 - Q Acoustics 3050 - Infinity Alpha 10 - Yamaha CDS303 - Marantz cd 5000-
Pioneer DV-50LX- Bluetooth receiver BLS- B11.
Sennheisser HD 700 en Sennheiser IE 800.

Slaapkamer:
PM 6004, Mistral Bow 3, Philips cd 723, Dab+tuner.

audiowilwel

#714
Marantz fans, hier een paar foto's van de PM10 & SA10
Alweer een paar cd's beluisterd van de week.
Elke cd roept opnieuw emotie op, onvoorstelbaar wat er in onze woning gebeurt.
Mijn vrouw en ik kijken elkaar herhaaldelijk met verwondering aan met wat we te horen krijgen.
Voor ons is dit de finale in onze muzikale honger van beleving naar het luisteren van muziek!   
Groetjes.

audiowilwel

#715
Iets grotere foto's hoop ik, vind het lastig om de goede grote die toegelaten wordt er op te zetten.

xander32

Daar is muziek ook voor bedoelt; genieten 👍🏻

Citaat van: audiowilwel op augustus 15, 2019, 17:38:21
Marantz fans, hier een paar foto's van de PM10 & SA10
Alweer een paar cd's beluisterd van de week.
Elke cd roept opnieuw emotie op, onvoorstelbaar wat er in onze woning gebeurt.
Mijn vrouw en ik kijken elkaar herhaaldelijk met verwondering aan met wat we te horen krijgen.
Voor ons is dit de finale in onze muzikale honger van beleving naar het luisteren van muziek!   
Groetjes.

TurboMarco

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Samro

Prachtige versterker.  :yes: Heel veel luisterplezier gewenst   :angel:

Maarten110

Citaat van: audiowilwel op augustus 15, 2019, 17:38:21
Marantz fans, hier een paar foto's van de PM10 & SA10
Alweer een paar cd's beluisterd van de week.
Elke cd roept opnieuw emotie op, onvoorstelbaar wat er in onze woning gebeurt.
Mijn vrouw en ik kijken elkaar herhaaldelijk met verwondering aan met wat we te horen krijgen.
Voor ons is dit de finale in onze muzikale honger van beleving naar het luisteren van muziek!   
Groetjes.

wauw, strakke set  notworthy


Persoonlijk had ik zelf gekozen voor en setup waarbij de speler niet op de versterker staat.

De PM zal niet zo gek warm lopen (mijn 11-S3 wordt dat zelfs niet) maar ik vind het meer een optisch dingetje en je voorkomt mogelijk krasjes. Je zal toch een keer een doekje tussen de componenten willen doorhalen, dan zal de speler er toch even vanaf moeten.


Maar dat neemt niet weg dat het een onwijs gave set is zo, echt grandioos. Ook heel leuk te lezen dat jullie samen zo genieten van de set :yes: Heel veel luisterplezier gewenst samen!