PM10, SA10 & HD-CD1

Gestart door xander32, mei 04, 2016, 20:35:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

geoffreyvanvugt

Marantz SR7011
Marantz PM7003
Sony UBP-X800
Pro Ject Debut III Esprit
Dune HD Solo Lite

Front - Jamo Concert VII
Surround - Jamo Concert V
SurroundBack - Jamo Concert V
Center - Jamo Concert II​​
Height Front/Back - Jamo 28
Subwoofer - Jamo Sub 360

cantodea

Citaat van: joep op oktober 02, 2017, 10:06:04
Een goed werkende app maken kunnen ze niet bij Marantz. Geen schande zoiets kun je uitbesteden.
Maar ook dat lukt schijnbaar niet.
Dit zou wel eens het grootste struikelblok kunnen zijn om een NA-11s2 of NA-10 uit te brengen.

Een aandachtspuntje zou ik zo zeggen. Straks heb je die dingen voor alles nodig.

Dat ze hun netwerk spelers gewoon RoonReady maken, zoals zovelen al doen. Roon is gewoonweg de beste software voor het ogenblik.
Primare I22, Arendal Sound 1723 Tower speakers, Bluesound Node 2 Roon endpoint, HAF Room Correction.

Brutus

ja....leuk als je via je pc muziek luister, maar een goede app is nog steeds teveel gevraagd. Laten ze alle Marantz apparaten die te bedienen zijn via een app een upgrade geven zodat ze Heos compatible zijn gezien Marantz niet in staat is zelf een goede app te leveren.
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

sjoek

Citaat van: Brutus op januari 04, 2018, 15:09:29
ja....leuk als je via je pc muziek luister, maar een goede app is nog steeds teveel gevraagd. Laten ze alle Marantz apparaten die te bedienen zijn via een app een upgrade geven zodat ze Heos compatible zijn gezien Marantz niet in staat is zelf een goede app te leveren.

:gp: al moet ik zeggen dat de heos app de laatste tijd ook niet geheel storingsvrij is.
De Set: ,Marantz 6170, hd amp1 , bluesound node n130, Boston acoustics a26.

xander32

... ze klonken ook best goed, ookal was dat op speakers welke denk ik niet het gehele potentieel konden weergeven
(Q-Acoustics Concept 500).




TurboMarco

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

RoGEK

Citaat van: xander32 op januari 04, 2018, 20:04:34
... ze klonken ook best goed, ookal was dat op speakers welke denk ik niet het gehele potentieel konden weergeven
(Q-Acoustics Concept 500).




Bekende ruimte ;)
- Stereo: PM-11S1, SA-15S1, NA-8005, Pro-Ject Debut Carbon DC, Audio Physic Tempo VI
- HT 7.1.4 : Optoma HD144x, EliteScreens ER110WH, Marantz SR6013, 2x MA500, Panasonic DMP-UB404 , Audio Physic Yara, Celsius center II, XTZ SUB 12.17

xander32

#487
https://www.fairaudio.de/test/marantz-cd-player-dac-sa-10-vollverstaerker-pm-10-test/


... het lijkt alsof er nauwelijks interesse is voor de PM en SA10 vanuit de branche. Anderhalve jaar na introductie zijn er nog nauwelijks (prof.) reviews te vinden, maar ook amper gebruikers ervaringen.




RHK

#489
Het zal o.a. wel komen doordat er ook velen zijn die streamen en weinig belangstelling hebben om met cd"s aan de gang te gaan. En ja, de prijs bevordert ook geen grote verkoopcijfers.
Marantz AV7706* Rotel RMB-1575* Parasound ZampV3*B&W 702S3* Klipsch RP-504C* Klipsch R-112-SW sub* Hepta Bariton sub* Antimode 8033 SII *Hepta Spring* Atmos Dali Alteco C1*
LG Oled65G1RLA* Panasonic DMP-UB900* RU Connected*

arjan1312

Misschien is het vloeken in de kerk, maar "iets" in mij zegt dat ik geen Marantz-product koop waarvan de  adviesprijs al EUR 8.000,- is.


Arjan
PM 11S3 / Sony cd-speler
Canton Vento 890.2 DC met Atlas Equator Mk II bi-wire kabels
Chord Hugo Dac

Brutus

Grappig.....de versterker van ca. € 8.000,= voorzien van QED XT40 speakerkabels, die heb ik ook  pompom pompom......alleen die versterker niet  :-D
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

xander32

... ik neem aan dat Marantz daar wel onderzoek naar heeft gedaan alvorens het ding in de markt te zetten. Zij zullen sowieso niet de verwachting hebben er gelijke aantallen van weg te zetten als van componenten uit de range serie. Daarnaast is hun afzetgebied ietwat groter dan enkel ons kikkerlandje.

Maar ik kan je wel volgen hoor; indien ik nu 8 mille had te besteden aan een versterker, zou ik toch eerder kijken naar wat meer exotische merken dan Marantz. In die prijsklasse is er heel wat meer moois te koop.


Citaat van: arjan1312 op februari 06, 2018, 22:18:28
Misschien is het vloeken in de kerk, maar "iets" in mij zegt dat ik geen Marantz-product koop waarvan de  adviesprijs al EUR 8.000,- is.


Arjan

jrm

#493
Enige nuance vanuit Marantz bekeken, voorheen had je een Losse voor- en eindversterker, nu maar één apparaat!

SB_Marantz

Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM